even een klein voorproefje van de babykamer.
Wat lief Charity! Heb je die sterren erop geschilderd of geplakt?
Charity: Dat ziet er al leuk uit zeg…leuk bedacht :thumbup:
En de eerste februari moeder al :shock: Dat is echt vroeg, gaat alles wel goed?
Pupke: Heb je dat in ieder geval al vast gehad…en waarom kunnen ze de uitslag niet eerder laten weten?
Oh ja vandaag even boeken gehaald met geboortekaartjes, kijken of er wat tussen zit voor ons :lol:
de sterren heb ik helemaal zelf geverft helemaal uitgetekend en uitgeknipt en afgeplakt en geverft ben er 4 uur mee bezig geweest
vlinder heeft een meisje gekregen 3 december tot nu toe gaat alles goed de kleine ligt nog in het umc.
verder weten we nog niks het is een stuk rijden iedere dag voor haar en haar man.
Ellen84: De uitslag vanuit het zh duurt al 2 weken, ik neem aan dat als de uitslag niet goed is dat de vk me wel eerder belt en anders hoor ik het pas begin januari bij mijn afspraak.
Geboortekaartjes moeten wij ook nog gaan regelen. Ik ga het denk ik zelf ontwerpen, ik ben wel handig met ontwerpprogramma’s en heb al wat ideetjes in mijn hoofd dus dat moet geen probleem zijn.
Eerst maar eens kijken op hoeveel kaartjes we uitkomen en dan wat drukoffertes aanvragen. Ik vind het nog best prijzig worden al die kaartjes drukken en verzenden.
Pupke: Oke wist niet dat dat zo lang duurde…en anders zou je het vasdt wel te horen krijgen!!
En de hoeveelheid kaartjes ga ik binnenkort ook maar eens tellen…geen idee op hoeveel ik uitkom. En ja prijzig is het wel he in totaal
hier hebben we de kaartjes vorige week besteld vandaag de proefdruk gekregen daar moet nog wat aan veranderd worden.
vrijdag ga ik de enveloppen halen dan kan ik die ook gaan schrijven en postzegels plakken.Ben nog aant denken om adres stickers te laten maken ik schrijf niet zo netjes vind ik zelf en als je er dan een hoop moet schrijven word dat steeds minder netjes.
mijn vriend gaat zo laminaat leggen. hoop dat de babykamer vandaag klaar komt dan kan ik vrijdag het bedje verven. en de schilderijtjes ophangen en de klamboe. dan is het ver klaar.
Charity: Wel makkelijk misschien die adres stickers…ga het ook veen in overweging nemen :lol:
En lekker he dat het kamertje nu opschiet !!
Charity, leuk kamertje :thumbup:
Daar heb je echt je best op gedaan zo te zien.
Jeetje; nu al de eerste februari baby :shock: :shock: :shock: heb daar gelijk even wat gelezen, hoop maar dat alles goed blijft gaan.
Jaaaa dames de kaartjes. Echt leuk om uit te zoeken, maar ook best lastig en dan nog de tekst, pfff, maar wel leuk hoor. Ben benieuwd.
Pupke; gewoon blijven genieten hoor en wat je zegt…als het echt niet goed is dan bellen ze je wel in de tussentijd.
Hier verder weinig te melden.
Zo ben ik weer sorry voor mijn korte berichtje gisteren.
Moest weer weg maar wilde het jullie toch even laten weten.
Ik ben helemaal in de wolken hoor met mijn knul op komst :inlove:
Ben meer een jongens type dan meiden :oops:
Vriend lief was natuurlijk ook helemaal blij, maar hij had een lichte voorkeur voor een meid maar is uiteraard natuurlijk ook helemaal happy met een gezonde knul hoor!
Wij hadden alle twee vooral de laatste paar weken heel erg sterk het gevoel dat het een knul zou zijn.
Ik zag het met de echo meteen al even als de gyn, omdat onze knul precies met zijn benenwijd lag en de gyn daar als eerste zijn scoop op zette. Hij daarna meteen snel naar links maar ik had het al gezien en wilde het natuurlijk wel meteen zeker weten :mrgreen:
Mijn (schoon) ouders weten wat het gaat worden even als mijn broertje en zwager.
Ik ga het niet helemaal bekend maken, maar mocht iemand in het kamertje zien dat er jongens kleding ligt dan ga ik er natuurlijk niet om liegen
Jongens namen is echt een ramp gewoon :? We weten het echt niet voor een meisje wisten we het al dat zou Sanna zijn geworden.
Maar over een jongensnaam moeten we maar nog eens goed gaan nadenken :think: Hij moet in ieder geval kort maar krachtig zijn.
Charity: Onwijs leuk die sterren :thumbup: en hopelijk mag jou knul toch wel nog even lekker blijven zitten hoor…
En wij gaan ook voor etiketen plakken hoor lekker makkelijk en inderdaad hoe meer je schrijft hoe lelijker je handschrift wordt.
Althans dat ik bij mij wel zo :oops:
ICL: Wat super om een goede echo van je te zien :mrgreen:
Mischien moet je nog even je gezicht laten zien in de april mamas die vroegen zich laatst af hoe het met je ging
Ik had ze even de link gegeven van je topic die je toen geopend had.
Pupke: Hopelijk voor jou een goede uitslag, maar inderdaad vaak in de regel wordt je eerder gebeld als de vk ziet dat de uitslag niet goed is. Althans dat was wel bij mij zo met de rodehond.
Ik stond vandaag in een winkel en moest meteen aan je denken.
Ze hadden daar een afdeling vol met “holland” artikelen die echt perfect bij jou kamertje zou passen
Wij vonden dit wel een heel leuk idee als geboortekaartjes http://www.la-linia.nl is weer eens wat anders :mrgreen:
Ik heb zelf al mijn geboortekaartjes tekst bedacht.
Het is nog niet zeker of die het ook echt gaat worden hoor!
“Een wonder gebeurt wanneer je het niet verwacht, daarom worden ze ook wonderen genoemt”
- Ons wonder is geschiet en geboren op … 2009
2)Ons wonder is geboren op … 2009
Wat vinden jullie? Eerlijk zeggen hoor!! :naughty:
Dragon,
Ik vind de geboortekaartjes iig hartstikke leuk. Erg origineel heb het nog nooit gezien.
De tekst vind ik ook leuk en daarbij het 2e regeltje.
Moeilijk hè namen verzinnen. Anders zou ik gewoon eens een beetje gaan speuren op namen sites. Daar zal heus wel wat bij zitten.
Wij weten de namen al alleen nu nog zwanger worden :lol:
Dat je het nog nooit gezien hebt kan kloppen, heb hem zelf verzonnen :mrgreen:
En die namen :think: ik heb al een heel boek uit met jongens namen erin en vondt er gewoon niets leuks in staan.
Maar we hebben nog weken zat hoor :mrgreen:
jeetje de 2defebruari mama heeft 1 cm ontsluiting en gaat nu richting ziekenhuis en dan vind mijn vriend het vreemd dat ik alles klaar wil hebbe…
heb net het eerste baby wasje gedaan en opgehangen heb wel de lakentjes en handdoekjes in de droger dat kan wel toch heb extra gekeken of het in de droger kon
Ons wonder is geschiet en geboren op .... 2009
Bedoel je geschiet in de zin van geschoten (;)) of geschied in de zin van gebeurd...
En succes met het zoeken van een mooie korte, krachtige naam.
Wij hebben die voor een meisje ook al klaar, maar voor een jongen kwamen we er niet uit. Maar voorlopig kunnen we nog even denken :think:
Charity, dat gaat wel hard bij de feb-mama's zeg. :shock:
Leuk dat jullie kamertje zo goed als af is.
Goedemorgen…ik kom weer net mijn bed uitrollen. Ik slaap tegenwoordig een gat in de dag. Wel lekker hoor zo’n leven zonder wekker…en vriendlief knort lekker mee. Normaal ben ik helemaal niet zo’n uitslaper maar mijn lijf zal het nu wel nodig hebben.
Dragon, wij waren juist over de meisjesnaam al helemaal zeker, jongensnaam hadden we wel maar ik wist nog niet helemaal of het DE naam was. We waren dus wel blij dat we dat niet verder hoefden te verzinnen en nu gebruiken we thuis al heel vaak haar naam om te horen hoe het voelt/ klinkt. :inlove:
2 regel vind ik trouwens leuker.
Hier ook adresstickers, ik heb een labelprinter dus als ik 1 excel-adresbestand heb kan ik ze zo in 1 keer uitprinten.
Maar op de 1 of andere manier blijft dat kaartje hier een beetje liggen. :shifty: Vriendlief mag over het tekstje nadenken…dat heb ik hem als taak gegeven.
Wij willen ook 1 kraamparty geven zodat we de meeste mensen tegelijk hebben. We moeten nog even kijken hoe we dat gaan doen…
Pfff en dat lees ik nu al dat de 2e feb baby eraan komt…gaat echt veel te snel allemaal.
Gisteravond de hele avond bezig geweest met het boxkleed. Ik had een oud kleed gekregen (bert&ernie…niet mijn smaak :mrgreen: ) om te gebruiken als vulling. Heb ik hem zo goed als klaar…ga ik naar boven om hem in de box te leggen (staat opgezet in de babykamer)…is hij veels te groot. Lekker suf…ik nam aan dat het kleed een standaard maat had en omdat ik hem bij de box had gekregen heb ik verder niet meer gepast.
Nou ja, beter te groot dat te klein, nu kan ik er weer een stukkie afhalen.
Ik spring maar eens onder de douche 8) . Misschien dat ik nog actief word vandaag.
de weeen zijn afgenomen bij de februari mama als het zo blijft gaan mag ze naar huis.
Dragon: Zag op je hyves inderdaad al dat je het niet aan iedereen bekend maakt :lol: En ja jongensnaam verzinnen is hier ook moeilijk…we hebben wel wat, maar weet nog niet of dat hem ook echt is, dus die kan nog veranderen. Meidennaam zijn we het wel over eens!!
Pupke: Hier merk ik ook wel dat ik extra slaap nodig heb, ben 's avonds wat moeier…helaas gaat hier soms wel 's ochtends de wekker en moet ik er ook uit Zoals vanaochtend en ik had nou net slecht geslapen…veel wakker, dus ogen vallen nu al bijna dicht
Charity: Hopelijk blijft de beeb ook nog even lekker bij zijn/haar moeder zitten…
Je staat er eigenlijk niet bij stil maar het kan ons natuurlijk allemaal gebeuren Hopelijk blijven onze beebjes nog even dobberen waar ze thuis horen :mrgreen:
Pupke: Nou ben ik toch wel heel erg nieuwschierig wat voor werk jij doet als je zelf je tijden mag bepalen
En ook ik kan zo een dag slapen door brengen hoor
Ellen: Zit jij nou gewoon op mijn hyves te snuffelen :o
Haha we houden het inderdaad zo veel mogelijk voor ons zelf maar ik ga er niet om liegen hoor.
Als mensen in de babykamer jongens kleding zien hangen dan ga ik natuurlijk niet beweren dat het alles nog kan zijn
Echter de aanstaande opa’s en oma’s + onze beide broers wilde het zo graag weten dat die het wel weten
Sproetje: het moet inderdaad geschied zijn :oops:
Hier vandaag weer naar de VK geweest omdat we natuurlijk afgelopen dinsdag de echo hebben gehad ging ik er eigenlijk heel relaxt heen we weten immers dat het goed zit
Mijn bloeddruk is wel aan de lagen kant 100/45 maar heb er eigenlijk weinig last van.
Natuurlijk weer het hartje gehoord :inlove:.
Alleen mag ik mijn middelste/rechte buikspieren bijna niet meer gebruiken :shock: Gaat echt nog een hele opgaaf worden.
Deze wijken namelijk te veel, ik zal er eens een foto van maken dan weten jullie wat ik bedoel.
Als ik namelijk wat mijn rechtebuikspieren iets doe dan komen ze helemaal naar voeren “uit” mijn buik. Je ziet ze dan zeg maar, het is niet zo luguber als het klinkt hoor
Ellen, lekker vroeg naar bed dan. Vriendlief is nu werken en komt rond half 1 weer thuis dus ik blijf denk ik nog wel op hem wachten (wel al in mijn bedje hoor).
Dragon, ik ben eigen baas dus ik bepaal zelf m’n werktijden…eerder probeerde ik wel om 8 uur m’n bed uit te gaan maar nu neem ik het er even van. M’n lijf heeft het gewoon nodig…ik kan er ook moeilijk uitkomen als het nog donker is buiten. Vriendlief is ook eigen baas dus samen kunnen we lekker uitslapen. :mrgreen: Hij vindt het wel lekker dat ik ook eindelijk uitslaap. En als ik aangekleed ben dan trek ik hem ook uit z’n bed…(vanzelf komt hij er niet uit. :? )
Waar blijven de echo foto’s eigenlijk??? (en die buik ben ik ook wel benieuwd naar…ik heb mijn buikspieren altijd goed verpakt…die kunnen er echt niet uitvliegen :oops: )
Hier zijn we er ook niet al te moeilijk mee om te zeggen wat het is. Aan de een zeggen we het wel, de ander niet. We hebben er niet echt een regel voor…is een beetje zoals het voelt.
Morgen gaan we de kerstboom halen…even het huis weer in kerststemming brengen. :inlove: