Hallo Anke wat leuk om weer wat van je te horen! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en fijn om te horen dat het goed gaat met jullie.
Is een eventuele nieuwe adoptie iets voor de nabije toekomst of hebben jullie nog geen planning?
Pupke, leuk he van die koopjes! Ben zelf niet zo’n rommelmarkt-mens maar kan wel helemaal blij worden van een leuke aanbieding of kortingsactie in de winkel.
Heb ook echt weer zin om te winkelen naar ‘gewone’ kleding, maar voorlopig is het hier nog BIB
Haaai Anke! Gezellig dat je nog eens komt buurten hier!
Ellen, klinkt leuk dat huis joh!
Marlous, vandaag 38 weken! Hoop dat je verkoudheid snel over is zodat je je snel weer fit voelt.
Waarschuwing, nieuwbakken papa op het forum!! Duidelijk een BUB!
Marlous is gisteren om 17:45 uur bevallen van een prachtige dochter, Marijne Emma. Ze weegt 3550 gram en is 51 centimeter lang.
Moeder en dochter maken het goed.
:dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD nieuwbakken papa en mama!!
Prachtig meisje! :inlove:
Geniet er lekker van!!!
Gefelicteerd (en zoals pupke zei) nieuwbaken mama en papa.hopenlijk alles goed met jullie 3 tjes…
leuke naam en papa… je mag trots zijn op jullie wolk van een dochter
en marlous ook… hebben jullie toch wel met zijn tweetjes gefixt…
en toch nog gelukt voordat de eerste meistopperbaby 1 werd…
Jaaaaaa! Gefeliciteerd!!!
Mooie meid met een prachtige naam!
Nu lekker genieten met zn drietjes! :inlove:
Marlous en trotse papa: GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE! MOOIE NAAM…en nu lekker gaan genieten!
Even let ik niet op… :shock: :shock:
Marlous, gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!!
Mooie foto!!
Geniet ervan :-*
Hoewel ik hier niet meer schrijf (gewoon te druk…en heb mijn handen vol aan de babybrabbelaars :oops: )maar wil natuurlijk marloes even feliciteren met jullie prachtige dochter!!! :inlove: :dance:
Jee de eerste mei stopper 08 alweer 1 bijna :o Bizar gewoon hoe snel de maanden voorbij vliegen.
T.ygo is ook alweer 6 maanden vandaag :inlove: Alles gaat goed. Zijn niertjes lijken ook langzaam te verbeteren. Rechts nog wel verwijd maar is wel minder aan het worden :thumbup:
Verder weegt hij nu 8745 gr en is 68.5 cm lang. Echt dikkertje dap :mrgreen:
Heb niks aan Y.uri zijn kleren want die was ruim anderhalve kilo lichter met 6 mnd :roll:
Nou breek weer snel uit!
ICL en Dragon veel klusplezier! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan :-*
Wij willen ook te zijnertijd nog wel een derde maar eerst even van T.ygo genieten Over een jaartje gaan we wel eens kijken.
Hallo meiden, daar ben ik weer. Zal maar even een update geven he
Vorige week maandag om half twaalf 's avonds zijn de vliezen gebroken en we zijn om 6 uur 's ochtends naar het ziekenhuis gegaan. Helaas stagneerde de ontsluiting daar compleet, dus ik heb wee-opwekkers en pijnstilling gekregen (wat was ik blij met die pijnstilling zeg :oops: ) Gelukkig had dit effect en is Marijne aan het eind van de middag geboren (met een knip en een klein scheurtje, he fijn :roll: Ik had wat verhoging maar we mochten gelukkig naar huis.
De borstvoeding is moeizaam op gang gekomen en we hebben Marijne wat bijvoeding moeten geven omdat ze na anderhalve dag al meer dan 10% gewicht had verloren. Gelukkig knapte ze daar snel van op. Inmiddels zit ze weer volledig op borstvoeding, hoewel ik niet iedere voeding ‘live’ geef. Af en toe gebruiken we nog fingerfeeding met een klein spuitje, aangezien mijn (.) (.) errug gevoelig zijn. Kraamzorg wordt ook met twee dagen verlengd daar ben ik heel erg blij mee, want de hormonen gieren nog alle kanten op. Ik heb heel luxe ook een leerling rondlopen dus mijn huis zit er picobello uit.
Voor de rest is Marijne echt een schatje, met hele mooie blauwe ogen en een eigen willetje :inlove: Het moederschap gaat me makkelijker af dan ik had gedacht.
Nou een heel verhaal maar ik dacht dan zijn jullie ook weer bij. En ik moest het even kwijt
Morgen gaan we voor het eerst naar buiten, kunnen Marijne en ik allebei een frisse neus halen!
Klinkt goed Marlous! Lekker blijven genieten en je op en top moeder voelen! Super.
marlous fijn dat je thuis bent en extra hulp hebt en dat moedergevoel… :inlove: fijn he dat dat er is.
maarre mogen we nog een foto van jullie mooie dochter??
Marlous: nog gefeliciteerd met de geboorte van Marijne!!!
Lekker genieten hoor meid…
Ben ook heel nieuwsgierig naar je kleine meid Marlous!!! :mrgreen:
Heb een knoop in mn maag…a.s. maandag gaat Amy voor een wen-ochtend naar de dagopvang…bah bah bah.
@111 wrote:
Ben ook heel nieuwsgierig naar je kleine meid Marlous!!! :mrgreen:
Heb een knoop in mn maag…a.s. maandag gaat Amy voor een wen-ochtend naar de dagopvang…bah bah bah.
1 pag. eerder zie je een foto dat ze net geboren is…

ik ben benieuwd of ze al verandert is (niet dat dat zo snel gaat) maar is toch anders dan als ze net geboren zijn en nog niet gewassen zijn enzo.
Marlous, wat fijn dat het zo lekker gaat! Je verhaal klinkt helemaal stralend. Was de eerste keer buiten ook leuk?
Wel te hopen dat het wat warmer weer gaat worden want het is wel wat koud voor zo’n kleintje.
111, :hug: …je weet dat het er aan komt maar het lijkt mij ook vreselijk.
Knuffel je meisje maar extra.
Hier eindelijk een ledikantje omgebouwd tot aanschuifbedje. Vriendlief moet nog even een mooie constructie knutselen om het bedje ook af te sluiten als ze er alleen in ligt…
Vorige week ging ik naar boven om haar uit bed te halen…doe ik het traphekje los…steekt ze haar hoofd al om de kamerdeur :shock: .
Was ze dus zelfs van ons bed afgekropen (zonder vallen), ha ha ik schrok me rot. Maar ja…het uit bed kruipen gaat ook nog wel eens fout en 's avonds met naar bed brengen zou het ook wel handig zijn als ze er niet steeds uit kruipt.
Eergister was ze toen ik aan het douchen was ook over vriendlief heen gekropen (die er dus niet wakker van werd :roll: ) en was ze al lekker aan het spelen gegaan :mrgreen: . Hij schrok zich rot toen ze ineens naast ons bed stond :lol: .
ff ego… :dance: :dance: :dance:
IK WORD TANTE!!! :dance: :dance:
Mijn schoonzusje is nu 7 weken…had het zaterdag al aan haar gezicht gezien…en nu belden ze omdat ze hadden gehoord dat we spulletjes op MP wilden gaan zetten…ik vind het zo gaaf!!!
einde ego…
Ow ja…nog iets spannends: LOPEN!
Lees morgen ff bij…
Gefeliciteerd! Super leuk!
Ow ja...........nog iets spannends: LOPEN!
Ow wat goed!!! :clap: :clap: Wat is ze snel. Leuk om je kleine meid zo te zien. Evi doet ook zo graag Ah Ah Ah roepen :lol: . En wat kruipt ze grappig :lol: Echt heeel leuk om te zien. :inlove: :inlove:
Heerlijk meisje :inlove:
Mandala, Gefeliciteerd met je mooie dochter!!! 1 jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel.
Maak er een mooie dag van!!! :-*
Mandala, gefeliciteerd met de kleine meid! E natuurlijk met je schoonzusje.
Pupke, je moet Evi bijna vast gaan binden
Ik zal ook blij zijn als het warmer wordt, want je bent toch de hele tijd bezig met dekentje hier dekentje daar etc. Maandag was erg koud, gisteren weer naar buiten en dat was beter.
Zal straks een foto toevoegen van mijn prachtige dochter…maar er roept er nu een om eten
Ben echt zo blij dat de borstvoeding nu loopt, hoewel ik nu al wel opmerkingen krijg als ‘slaapt ze al door’ :roll: Nee dus. Maar ze huilt weinig dus met pauzes komen we wel aan wat slaap toe.