Mei stoppers 2008 - Dragon gefeliciteerd!

Pupke trek het je niet aan hoor! Als jij je goed voelt bij hoe het gaat, wie zijn zij dan om daar iets over te zeggen…maar idd wel lastig als het zo ter spraken komt, en natuurlijk ben je daar dan door geraakt en even van slag. Komt goed hoor! Niet aan jezelf gaan twijfelen.

Ow die Evi…uit bed rollen, zie het helemaal voor me…maar idd wel tijd voor een andere oplossing…

Haha die Evi is wel een ondernemene meid he :inlove: Zo’n aanschuifbed heeft een vriendin van mij ook al vanaf het begin. Werkt bij hun prima :thumbup:

En je moet verder lekker je gevoel volgen hoor met hoe jullie Evi willen opvoeden. Hun doen het misschien anders, maar dat betekent niet dat jullie het verkeerd doen! Jullie doen het naar mijn idee gewoon heeeel goed, want Evi is een lieve tevreden meid :thumbup: :inlove:

Hier gaat Yalissa vandaag bij mijn ouders slapen. Ik heb vanmiddag vergadering en daarna gaan we als verrassing voor een collega omdat ze 12,5 jaar in dienst is lekker uiteten. Morgen had ik eigenlijk avonddienst, maar die heb ik geruild naar een ochtenddienst. Zodat ik haar morgenmiddag weer op kan halen en haar niet 2 dagen achterelkaar weg moet brengen, scheelt heel wat heen en weer gerij.

Mandala en Ellen, bedankt voor de lieve woorden! :-*

Ellen, zullen je ouders wel heeeel leuk vinden dat Yalissa komt logeren.

Zeg ik gister nog dat Evi nooit ziek is…nou vannacht had ze voor het eerst koorts. Ze was helemaal huilerig en kon niet goed meer in slaap komen, ik heb haar maar een zetpilletje gegeven.

Ze heeft uitgeslapen tot 9 uur, de koorts is wat lager maar lekker is ze nog niet. Ze is echt huilerig en heeft een snotneusje…zo zielig.

Ik was vorige week ook een paar dagen niet lekker dus ze zal het wel van mij hebben

Vanmiddag moeten we nog naar het cb, ik hoop dat ze dan weer wat vrolijker is.

Heb wat leuke foto’s kunnen schieten van Amy :inlove:

Pupke. .evi heeft het ontdekt… maar zou ze dan toc iig smiddags in een ledikant gaan leggen… voor je het weet ligt ze eruit.

Maar ze kan haar eigen dus al opdrukken tot staan… Aukje vond ik dus ook zo een keer smiddags. gelukkig zat ze, maar hebben wel haar bedje meteen omlaag gezet.

en snachts… lekker he dat geknor naast je… :inlove: aukje ligt nog af en toe in de wieg… past nog net… vind het ook nog steeds heerlijk en die komt snachts niet eens meer. maar vind het gewoon gezellig… femke er soms nog bij en dan is het feestje compleet. :inlove:

en nachtvoedingen… als evi dit nog wil (en jij heb er geen problemen mee) waarom niet… ach mocht het straks uiteindelijk opbreken of je wilt het afbouwen dan komt dat dan wel weer.

enne kindje 1.5 jaar bv en iets mis met de opvoeding :hand: echt niet he… vind dat dat dus absoluut niet dat dit iets met elkaar te maken heeft.

(persoonlijk vind ik 4 jaar wel wat lang, maar het blijft ieder zijn eigen keuze)

denk als ik bv had gegeven ik dit nu nog steeds had gedaan vooral betreft allergieen.

en het belangrijkste is dat JULLIE je er goed bij voelen en niet een ander.

:-* :hug:

111… wat een schatje zeg… :inlove:

Pitje, Het andere ledikantje wat we hebben kan helemaal omlaag (deze staat op haar kamer klaar), daar kan ze niet uitklimmen.

Ze ligt nu altijd in het bedje wat tegen ons bed aanstaat maar dat heeft maar 1 stand (is een ouderwets bedje van ons vroeger).

Sinds ze zich kan optrekken tot staan doet ze dat de hele dag, ook al een beetje langs de randjes lopen…ze gaat als een speer.

En een fotootje in het sf van hoe we nu liggen:

klik

Jullie slapen dus geregeld met het hele spul samen, dat is helemaal gezellig.

Ik zie mezelf ook niet doorgaan met bv tot 4 jaar hoor, maar ik denk dat je dat ook niet van te voren bedenkt. Zoiets groeit, en je grenzen groeien dan mee. We gaan gewoon nog even door, ze groeit er nog steeds goed op.

Net bij het cb geweest, ze is alweer 9,5 kilo bij 70 cm. Alles was goed en qua ontwikkeling ging ze hard.

Ze is verder echt ziekjes vandaag, zo zielig. Ze sliep ook net lekker en toen moesten we naar het cb…zielenpootje. :frowning:

111, Wat een mooie meisje :inlove:

Net naar het bureau geweest:

9.435 weegt ze en haar lengte is 72 cm…verder in elk been een prik gehad, dus nu is het mama-tijd.pffffffff

Wat groeien jullie kindjes goed! :thumbup:

Gek idee wel hoor, dat ze al tegen de 10kg aan zitten. Humpie hier haalt de 4 nog niet eens… :mrgreen:

pupke. zo’n bed hebben wij ook ongeveer… alleen is die van jullie iets groter…

zie hieronder wieg staat naast ons bed (wil zeggen er zit iets van 10/15 cm tussen)

maar vind dat ook erg gezellig.

111: logisch dat je het een groot verschil vind… Amy is de laatste die geboren is en wij (sabrina,Karin, ellen en ik) behoren tot de 1e lichting (wat klinkt dat vreemd zeg) maar ja onze ukkies zijn ook alweer bijn 1 jaar.

maar met een beetje geluk is sluit Marlous onze lijst af voordat de 1e jarig is.

wij mogen morgen naar de ka, dus ben benieuwd hoelang ze is en ze weet… ben alleen bang meer dan 9.5 kg :?

@111 wrote:

Wat groeien jullie kindjes goed! :thumbup:

Gek idee wel hoor, dat ze al tegen de 10kg aan zitten. Humpie hier haalt de 4 nog niet eens… :mrgreen:

Er was daar vanmiddag ook een meisje van nu 5 maanden, maar die was 13 weken te vroeg geboren (dus eigenlijk rekenen ze haar nu 2 maanden). Zo ieniemienie klein nog, net 3 kg nu, ze paste amper maat 50 goed, maar doet het verder wel helemaal goed gelukkig.

Geniet maar van je ukkie, ik mis het hele kleine en fijne toch ook echt wel…het heerlijk tegen je aanhangen en knuffelen. Knuffelen doet onze kleine ook echt wel veel en graag, maar nu alleen als het haar uitkomt en ze niet op stap wil naar haar speeltjes of zo. En als ze boos is en al haar kracht gebruikt om zich achterover te gooien…pfff (dan zou ik soms wel weer willen dat ze nog heel klein en hulpeloos was).

Aan de andere kant is ze nu al zoveel zelfstandiger, kan zich zelf een tijd vermaken, pakt zelf haar tuitbeker als ze dorst heeft, je geeft haar een soepstengel en die krijgt ze wel weg…dat zelfstandige is toch ook wel heerlijk.

Gewoon genieten, van elk moment!

even ego…

ik baal mijn mobiel is stuk :twisted: zo vanuit het niets. moet ik in eens op zoek naar een andere

@Pitje27 wrote:

even ego…

ik baal mijn mobiel is stuk :twisted: zo vanuit het niets. moet ik in eens op zoek naar een andere

Ships zeg! Ff goed kijken voor een leuke in combinatie met een sim-kaartje? Stop je je eigen sim erin, heb je relatief goedkoop een nieuwe…Ik heb hier gelukkig nog een reserve liggen, mocht de mijne er ineens mee kappen, dat ik toch kan bellen, en vooral gebeld kan worden door school/opvang…succes!

@Mandala wrote:

@Pitje27 wrote:
even ego…

Ships zeg! Ff goed kijken voor een leuke in combinatie met een sim-kaartje? Stop je je eigen sim erin, heb je relatief goedkoop een nieuwe…Ik heb hier gelukkig nog een reserve liggen, mocht de mijne er ineens mee kappen, dat ik toch kan bellen, en vooral gebeld kan worden door school/opvang…succes!

dat laatste is dus ook mijn probleem, maar wil gewoon een simlock vrije… even internet afspeuren. (en op zoek naar m’n oude mobiel… moet nog ergens zijn… hoop ik…)

net terug van de ka… alles goed.

9480 gram, 71 cm lang en hoofdje 47.5 cm.

donderdag heb ik contact met de dietist en half mrt krijgen we weer de provocatietest.

Pitje: Balen dat je mobiel stuk is. Maar een nieuwe telefoon sim lock vrij maken is zo gedaan hoor, bij die kleine telefoon winkeltjes kan je dat vaak laten doen voor 10/15 euro. Heb ik ook weleens gedaan.

111: Oh wat een moppie…zo lekker klein nog :inlove:

Onze meid is 8,1 kilo en 71 cm. Het gaat zo snel. En inderdaad al bijna 1 :shock: Wat is het jaar ook omgevlogen. En ook de ontwikkeling. Toch is het inderdaad ook wel weer makkelijk. Al blijft dat hele kleine ook wel erg leuk…ik weet eigenlijk niet of ik het hier ook al had verteld, maar we zijn weer gestopt met de pil :inlove:

Verder zijn we ons hier een beetje aan het voorbereiden op de vakantie, met spulletjes, smeerseltjes en medicijnen aanschaffen. Nog 1,5 week dan gaan we lekker naar het zonnetje 8)

Ellen, oh wat spannend (ik had het stiekem al gelezen bij de mrt-mama’s…lees ik vaak mee :wink: )

Leuk hoor, ik ben benieuwd of het nu weer zo snel gaat.

En lekker al bijna op vakantie…wel lekker vooruitzicht…zeker nu het hier zo verschrikkelijk koud is.

Pitje, balen van je mobiel.

Mandala, E.lina nog last gehad van de prikjes?

Net Evi op bed gelegd…maar mevr. wilde zich eerst niet overgeven aan de slaap. Dus ik leg haar in bed en ga zelf om het hoekje bij de deur staan kijken…binnen no-time is ze alweer op ons bed gedoken…kruipt ze naar het midden van het bed zodat ze naar mij kan kijken :lol: …ha ha, de kleine boef had al door dat mama daar stond.

Ik natuurlijk helemaal in een deuk terwijl ik serieus probeerde te blijven. :shifty: Het is zo’n grapjas.

Ze doet ook alles na, als ik hoest doet ze ook “ugge ugge”, en als ik me is even goed uitrek 's ochtends begint ze ook gelijk te kreunen :mrgreen: .

Haha die Evi :inlove: Ze hebben ook alles door he!! Dat heeft Yalissa dus ook he dat ze geluidjes na gaat doen…zo leuk.

M’n moeder ging haar ook maandagavond op bed leggen en Yalissa gooide haar speen naast bed, met gevolg dat m’n moeder het licht weer aan deed en op haar knieen ging om die speen weer onder het bed te zoeken…en Yalissa lachen (helemaal schaterlachen), dus met gevolg dat ze dat nog een paar keer deed :lol: Wat zijn het ook een lolbroeken he!! :inlove:

Ja, ik vind het echt een hele leuke leeftijd…alhoewel ik wel de neiging heb om haar allemaal gekke dingen te leren omdat het zo grappig is :lol: :lol: :lol: .

Bij elke spiegel die ze ziet begint ze ook te gillen en te zwaaien…geen idee hoe ze daarbij komt :think: :liar: (we gaan altijd even de meisjes in de spiegel gedag zeggen).

Ha ha, zelfs als ze zichzelf in de reflectie van de theepot ziet begint ze al te zwaaien :inlove: .

haha wat leuk hoe ze doen… aukje zit in de zwaai periode… en zet hai… :mrgreen:

Wat een heerlijke verhaaltjes over jullie bijna 1-jarigen :inlove: :inlove:

Zo heeft iedere fase natuurlijk wel weer iets leuks :smiley:

Hier helaas grieperig. Femke is naar de opvang (mijn man heeft haar gebracht) en ik ga zo even proberen te slapen. Aan het einde van de ochtend ga ik haar dan weer ophalen. Met de bv gaat het iets beter, maar het loopt erg terug tijdens een dag. 's Avonds krijgt ze dus al uit de fles, omdat ze anders te weinig binnen krijgt. Helaas krijgt ze dan alleen de ochtend- en middag voeding van mij :cry:

Mijn leven lijkt nu eerlijk gezegd alleen maar te bestaan uit kolven :silenced:

Maar het is voor een goed doel, dus ik klaag verder niet.

Baal alleen wel dat ik nu niet fit ben.

Op mijn werk heb ik het te druk en dat is ook niet lekker.

Vandaag toch thuis gebleven.