Jensie :hug: :-*
Anke
jensie :hug: :-* ik duim voor je morgen!!!
Jensie; ik zal voor je duimen morgen :hug: . Gelukkig houdt Amy me op de hoogte als ik er niet ben :thumbup: .
Smurf; nu dan maar hopen dat het bloeden snel over is en dat je leeg bent dan kunnen jullie weer verder, alleen je moet het wel even een plekje geven.
Charity; wat een rot situatie zeg. Zoals de andere meiden al hebben gezegd zal er wel iets moeten gebeuren, want dit schiet voor niemand van jullie op.
Er zouden duidelijke afspraken gemaakt moeten worden. Als mijn vriend een nacht is wezen vissen en weinig heeft geslapen hoeft hij bij mij echt niet de volgende dag te zeuren dat hij moe is, want dan had hij maar niet moeten gaan. Dan moet hij ook gewoon die dag gezellig zijn en aandacht aan ons besteden. Hij weet heel goed dat het zo werkt.
Hoop dat jullie er toch uitkomen samen :hug:
Vandaag bij mijn vriendin op visite geweest en we zaten zo gezellig te kletsen dat ik dus niet meer naar het Jazzfestival ben geweest. Net nog bij vrienden langs geweest en straks lekker slapen. Morgen rijden we ong. 11 uur weg. Het is maar een uurtje rijden dus dat is lekker.
Meiden voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug: en tot over 2 weken.
:-*
@zonnetje01 wrote:
Jensie; ik zal voor je duimen morgen :hug: . Gelukkig houdt Amy me op de hoogte als ik er niet ben :thumbup: .
Smurf; nu dan maar hopen dat het bloeden snel over is en dat je leeg bent dan kunnen jullie weer verder, alleen je moet het wel even een plekje geven.
Charity; wat een rot situatie zeg. Zoals de andere meiden al hebben gezegd zal er wel iets moeten gebeuren, want dit schiet voor niemand van jullie op.
Er zouden duidelijke afspraken gemaakt moeten worden. Als mijn vriend een nacht is wezen vissen en weinig heeft geslapen hoeft hij bij mij echt niet de volgende dag te zeuren dat hij moe is, want dan had hij maar niet moeten gaan. Dan moet hij ook gewoon die dag gezellig zijn en aandacht aan ons besteden. Hij weet heel goed dat het zo werkt.
Hoop dat jullie er toch uitkomen samen :hug:
Vandaag bij mijn vriendin op visite geweest en we zaten zo gezellig te kletsen dat ik dus niet meer naar het Jazzfestival ben geweest. Net nog bij vrienden langs geweest en straks lekker slapen. Morgen rijden we ong. 11 uur weg. Het is maar een uurtje rijden dus dat is lekker.
Meiden voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug: en tot over 2 weken.
:-*
Hij wil geen afspraken maken over dingen want dan vind hij dat ik hem beperk in zijn vrijheid en dat ik zijn leven wil bepalen hij vind dat we gewoon ons eigen ding moeten doen wanneer en hoevaak hij wil en ik mag daar nooit wat over zeggen. hij vind ook niet dat je dingen moet overleggen hij moet gewoon alles zelf kunnen bepalen en ik moet dat ook doen. Ik moet vooral niet zoveel zeuren.
Charity,
Ik ben van mening dat hij zich dat had moeten bedenken voordat hij je zwanger maakte. Dat moet jij ook gerust tegen hem kunnen zeggen.
:hug: meid.
Anke
Ben ik toch nog even.
charity; dan is het een hele moeilijke situatie, Je kan nog wel allebei je eigen dingen doen, maar toch ook rekening met de ander te houden en sommige dingen ook in overleg te doen. Helemaal nu jij met zoveel hormonenzit. Hij zou zijn verantwoording ook eens moeten dragen en beetje meer volwassen worden. Anders had hij ook geen relatie met iemand aan moeten gaan.
Ach, je zal al deze dingen zelf ook wel weten en dit tegen hem hebben gezegd. Echt ontzettend rot iig.
Gaan jullie nog wel naar therapie samen?
@Anke wrote:
Charity,
Ik ben van mening dat hij zich dat had moeten bedenken voordat hij je zwanger maakte. Dat moet jij ook gerust tegen hem kunnen zeggen.
:hug: meid.
Anke
Heb ik hem gezegd maar dan word hij boos want hij vind dat dat gewoon allemaal kan ook als je 2 kinderen hebt. :wall: :wall:
Hij vind dat een relatie zo uit moet zien en hoort te zien dat dat normaal is.
Hij heeft net met zijn broer gebeld en blijkt dat die jongens vandaag ook bij elkaar zijn geweest en dat gebruikt hij dan tegen me . nu zegt hij zie je die meiden zeuren toch ook niet dat ze hun vriend 2 dagen niet zien.
Nee die meiden hadden gister zelf vrijgezellen feest die zijn niet zwanger en hun vrienden hebben hun niks beloofd en hun vrienden lagen niet tot half 5 in bed.
Maar als ik dat zeg moet ik ophouden en gaan want ik zeur toch overal om en daar heeft hij geen zin in.Ik weet het nu ook echt niet meer
Zonnetje: Hele fijne vakantie!! geniet er van.
Charity: Ik weet ook niet goed hoe ik je moet helpen in deze situatie.
Een relatie draait om gelijk waardigheid, respect en om het geven en nemen.
Je moet elkaar accepteren en respecteren zo als iemand is anders moet je er geen relatie mee aangaan.
Ik neem aan dat je vriend weet hoe jij bent, wat jij verwacht en wat jij verlangt in een relatie? En andersom natuulijk ook.
Wat is er dan in eens veranderd als of het lijkt dat jullie 2 vreemden zijn, waarvan de een de ander heeft zwanger gemaakt en nu verplicht met elkaar door moeten (even heel grof gezegd hoor :oops: )
Ik neem aan de jullie heel bewust voor een 2e hebben gekozen en dat er toen nog geen problemen in de relatie zaten.
Als ik jou berichten hier zo lees en ook weet hoe jij je voelt mbt je zwangerschap zie ik jou deze situatie niet nog eens ruim 7mnd vol houden, zonder dat dit ten kosten gaat van jou, Charity, jullie kindje en je relatie.
:hug:
@dragon wrote:
Zonnetje: Hele fijne vakantie!! geniet er van.
Charity: Ik weet ook niet goed hoe ik je moet helpen in deze situatie.
Een relatie draait om gelijk waardigheid, respect en om het geven en nemen.
Je moet elkaar accepteren en respecteren zo als iemand is anders moet je er geen relatie mee aangaan.
Ik neem aan dat je vriend weet hoe jij bent, wat jij verwacht en wat jij verlangt in een relatie? En andersom natuulijk ook.
Wat is er dan in eens veranderd als of het lijkt dat jullie 2 vreemden zijn, waarvan de een de ander heeft zwanger gemaakt en nu verplicht met elkaar door moeten (even heel grof gezegd hoor :oops: )
Ik neem aan de jullie heel bewust voor een 2e hebben gekozen en dat er toen nog geen problemen in de relatie zaten.
Als ik jou berichten hier zo lees en ook weet hoe jij je voelt mbt je zwangerschap zie ik jou deze situatie niet nog eens ruim 7mnd vol houden, zonder dat dit ten kosten gaat van jou, Charity, jullie kindje en je relatie.
:hug:
We zijn al eerder bijna 2 jaar samen geweest toen ging hij nog niet zoveel uit etc toen we net samen waren was hij meestal bij mij en ging het ook goed toen wou hij dat ik hier kwam wonen eerst proberen ik heb gezegd ik wil dat nog niet maar hij bleef aanhouden dus toch gedaan ik wou zelf ook wel maar wou wat meer tijd. En ik wist dat hij vaker wegging maar toen ik nog op de flat woonde viel dat echt wel mee met hoe vaak nu ik weer hier woon is dat veel vaker geworden. Hij weet hoe ik daar over denk voor dat ik zwanger was hebben we het erover gehad dat hij echt wel minder weg kan gaan en dingen gaan veranderen etc. hij gaf me toen gelijk en zei ik moest me niet zo druk maken als hij toen had gezegd dat hij dat niet van plan was was ik niet gestopt met de pil.
Nu zegt hij dat hij dat nooit zo heeft gezegd lekker makkelijk achteraf als ik al zwanger ben.
Dit doet hij vaker dan zegt hij wat en dan hebben we het daar over en heeft hij dat ineens nooit gezegd.We zijn in therapie nu 1 x geweest maar daar speelshij mooi weer zegt de goede dingen en geeft me gelijk etc maar thuis doet hij dat niet. Dus heeft het niet veel nut.
Ik weet het nu ook niet meer ik hoop heel erg dat het veranderd als de kleine er is dat hij dan inziet dat het niet kan zoals hij wil. Maar ben ook bang dat hij te trots en koppig is en het niet toegeeft en straks met de kids alleen thuis zit.
charity: :hug: wat een nare situatie meid, maar ik sluit mij wel aan bij al voorgaande berichten van de overige meiden. Dit kan zo niet langer.
Mijn persoonlijke mening: wat je vriend doet vind ik niet kunnen in een relatie. Puur egoistisch. Tuurlijk moet je elkaar vrij laten maar daar zijn grenzen aan verbonden. Je hebt in een relatie nu eenmaal rekening te houden met een ander en de kids.
Je hoort wel eens dat mensen bang zijn voor verandering en vastigheid. Speelt dit niet bij hem? Nu er weer een kleine op komst is dat hij eigenlijk bang is voor de verandering en hij niet weet om te gaan met de situatie?
Waardoor hij zich zo extreem gedraagt opeens.
Sterkte in ieder geval!
nog ff ego. Heb lekker geslapen vannacht. De buikpijn is vrijwel verdwenen en ook het bloedverlies neemt al af… :think:
Vanmorgen was mijn maandverbandje schoon :shock: Even aankijken hoe het deze dag gaat verlopen maar dat vind ik dan wel vaag. Een miskraam duurt toch geen 2 - 3 dagen :? Toch twijfel ik er niet aan hoor, maar ik ben dan bang dat er dan restjes achterblijven ofzo… :shifty:
@Smurf78 wrote:
nog ff ego. Heb lekker geslapen vannacht. De buikpijn is vrijwel verdwenen en ook het bloedverlies neemt al af… :think:
Vanmorgen was mijn maandverbandje schoon :shock: Even aankijken hoe het deze dag gaat verlopen maar dat vind ik dan wel vaag. Een miskraam duurt toch geen 2 - 3 dagen :? Toch twijfel ik er niet aan hoor, maar ik ben dan bang dat er dan restjes achterblijven ofzo… :shifty:
De eerste miskraam duurde bij mij ook maar heel kort. Het echte bloedverlies begon op zondag (eerst vanaf donderdag een heel klein beetje aan wc-papiertje en niet in maandverband of urine), vruchtje verloor ik op maandag en op dinsdag is het vloeien gestopt. Er wordt gezegd dat als het vloeien ophoudt, je dan niet ongerust hoeft te zijn dat er nog iets is blijven zitten; dan blijf je nl. vloeien en niet als het schoon is.
(2e miskraam had een langere aanlooptijd (+/- een week), daarna ook een dag of 3/4 echt vloeien, en nadien ook nog ongeveer een week spotting… )
Smurf wel fijn als het nu al over zou zijn.
Ik heb net gebeld ,de verloskundige gaat me terug bellen heb vanacht 3x last gehad van mijn buik gister nacht was het nog erger toen heb ik echt bijna niet geslapen vooral als ik op mijn rug lig word mijn buik heel hard en pijnlijk en ik draai in mijn slaap op mijn rug.IK heb vooral last aan de linker kant van mijn buik alsof hij helemaal verkrampt moet echt gaan zitten dan.
De verloskundige heeft terug gebeld ze zei dat ik mijn uri e moest laten testen op een blaasontsteking. In je zwangerschap heb je dan geen pijn bij het plassen en dergelijke maar reageert je baarmoeder er heel erg op.
Ben net bij de HA geweest was inderdaad een blaasonsteking kan van middag bellen welke medicijnen ik krijg de assistente moest even overleggen met de HA welke ik mag hebben.
Charity fijn dat nu duidelijk is waar je buikpijn vandaan komt. Ik hoop dat je snel de juiste medicijnen krijgt en vannacht goed kan slapen!!!
Charity, ik hoop dat je klachten met de medicijnen snel minder worden.
Verder hoop ik net als de rest dat het in je relatie ook gauw wat beter gaat, want dit is zo wel erg vervelend voor je :hug:
Smurf, dat is inderdaad wel kort qua bloedverlies. Ik had het 3-4 dagen behoorlijk heftig en daarna ging het nog een week door alsof ik ongesteld was. Krijg je nog een echo of dat niet?
Ik zie dat ik te laat ben om zonnetje een fijne vakantie te wensen. Ik las ergens dat ze om elf uur ging rijden, maar ik weet even niet meer waar ze heen ging. Waar ging ze ook alweer naartoe? :think:
Hier heerlijk van het mooie weer genoten.
Gisteren heel knap mijn mond gehouden, toen er volop over aanstaande zwangerschappen werd gesproken
Charity: Wat fijn dat je duidelijkheid hebt nu, hopelijk werken ze snel voor je.
Sproetje: Volgens mij ging zonnetje niet zo ver, dacht ergens gelezen te hebben dat het een uurtje rijden was.
Net de gyn gebeld en de situatie van mijn opa uitgelegd, hij toonde er veel begrip voor en ik maf a.s donderdag al komen voor een echo.
Wel is het niet zeker of er dan al een hartactie te zien zal zijn.
Daarom laten we voor de zekerheid de echo van 10 sept gewoon nog staan.
Wel een fijn idee hoor… Nu maar hopen dat ik hem snel goed nieuws kan brengen
Was gisteren even bij hem, maar moet zeggen dat het totaal niet meer mijn opa was
Helaas vandaag ongi geworden.
Je telt toch pas vanaf dat het rood bloed is? niet dat oude bloed zeg maar?
Tamara, wat jammer meid :hug:
Ik denk inderdaad dat je moet tellen vanaf de eerste dag echt bloedverlies. Maar dat weet ik ook niet zo goed.
Hopelijk volgende ronde geen :evil: :evil:
ICL, ben je al naar het zkh geweest?
Hoe was het?
En hoe is het met je verschijnselen??
Dragon fijn dat je Gyn zo meelevend is en je eerder een echo krijgt.
Ik krijg geen medicijnen tegen de blaasonsteking ik moet maar veel drinken.gaat het van zelf over.
Terwijl ik eerder al eens heb aangegeven dat ik dat niet binnen houd ik slaap bijna niet door de pijn zit al niet lekker in mijn vel door dat weining slapen word dat niet beter. heb echt het gevoel dat mijn HA me niet serieus neemt over hoe ik me voel.
Als ik niet zwanger ben en blaasonsteking heb krijg ik ook geen medicijnen mar ze kunnen me toch niet met ramp steken en harde buiken laten lopen :wall: