~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 ~~~

Hoi welkom, ik ga je er vanmiddag tussen zetten :smiley:

Gezellig een 5e kindje :inlove:

Yes, het begint nu echt een beetje druk te worden :mrgreen: Karma, welkom hier! :smiley:



@Joos: kom jij zo weinig mensen tegen die José heten? Ik zie ze ook niet vaak, maar ben er in de loop der jaren toch al aardig wat tegengekomen. en nu weer hier :lol:

Leuk trouwens, een ketting van pasta. Ik weet nog dat ik daar als kind eel wat creaties mee heb gemaakt. Geweldige uitvinding dat spul :wink: Had Julian die ketting op het kdv geknutseld?



@Chelleke: 19 december duurt nog even he, mijn zwager en schoonzus gaan trouwen op de 18e, hebben we allebei iets in december om naar uit te kijken :smiley: Leuk dat Damian een tekening voor je gemaakt heeft. :smiley: (lijkt me ook zo leuk om te krijgen, ik ben jaloers hahaha)

Bedankt meiden! :smiley:



Mijn vroegere buurvrouw heette ook José. Dat is (op jullie na :wink: ) ook

de enige José die ik ken. :smiley:



@Chelleke: Ik heb even lekker nieuwsgierig gedaan, kon het niet laten,

maar wat heb jij een knap kereltje zeg. :inlove: Wat een koppie!



Nou, ik ga mijn wasje maar even buiten hangen. Het ziet er veelbelovend

uit vandaag. :dance:

beste meiden,



ik wil mij ook aanmelden bij dit clubje. vandaag heb ik mijn spiraal laten verwijderen en vriend en ik willen maar eens een poging doen om voor een broertje of zusje te gaan voor mijn kleine man . Ik ben gisteren 31 jaar geworden en ik heet Jane…



Ik heb erg veel leuke herinnering aan een stop clubje die spanning was zo leuk. Ik doe mijn best om het bij te houden en hier wat vaker te zijn.



Ik ken hier verder niemand alleen Joos wij schrijven bij een ander topic samen, dat is voor jullie misschien wel goed om te weten.



Groetjes

@Jane: Welkom en nog gefeliciteerd met je verjaardag. :smiley: Vandaag je spiraal verwijderd, hoe lang duurt

het dan tot je weer vruchtbaar bent of ben je dat meteen al weer? Wel spannend. Suc6. :wink:

Hallo dames,



Mag ik mij ook aanmelden bij jullie clubje? Ik ben Melanie en ben sinds maart gestopt met de pil en we doen het nu nog even veilig, maar gaan er vanaf juni voor. De reden hiervoor is dat ik nog een jaarcontract heb. In juni krijg ik officieel te horen of dit een vast contract wordt en daar wil ik nog even op wachten.



Ik ben 33 jaar en heb een dochter die in september 2 jaar wordt.



Groetjes Melanie

Jane en Melanie, van harte welkom hier!

Het wordt hier gezellig :dance: (dat was het natuurlijk al, maar het wordt steeds gezelliger :mrgreen: )

@Melanie: Jij ook welkom natuurlijk! Heel begrijpelijk dat je even tot juni wacht,

duurt niet zo heel lang meer nu… Ik zal voor je duimen. DuimDuimDuim :smiley:



Het begint al wat drukker te worden hier. Gezellig!

@ Karma

Dank je wel :smiley:



@ Jane

Welkom :thumbup:

En nog gefeliciteerd met je verjaardag :smiley:



@ Melanie

Welkom :smiley:

Ik zal ook mee duimen voor je vaste contract :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Zo lijstje even aangepast :thumbup:





Wat een kort nachtje was het vannacht :zzz:

Damian had troost nodig en daarna kon ik niet meer slapen.

Om 6.45 uur ging de wekker van vriendlief en om 7.30 moest ik er uit dus ben ik maar wakker gebleven.

Damian had weer zwemmen. Toen ik 'm om ging kleden zat hij tot zijn nek toe in de poep :sick:

Pfff wat een spuitluier zeg en stinken :shock: :sick:

Ik had hem daar meer eerst even onder de douche gezet.

Hij ligt nu nog lekker te slapen :inlove:

Jaaaaaaaaaaaaaa!! Jane en Joos, veel succes!! :thumbup: :inlove: :dance:



En de rest van de meiden hier ook natuurlijk :-*



Liefs, Patricia

Dank je wel :-*

Hey Jane, leuk dat jij je ook hebt aangemeld. We gingen samen voor de eerste en nu ook voor de tweede :dance:

(thanx gluurder Patries :mrgreen: )



Melanie en Karma, jullie ook welkom! En veel succes :dance:



Melanie, spannend of je een vast contract krijgt. Of denk je dat het wel goed zit, en is het meer een formaliteit?



Karma, Wat een lekker groot gezin heb jij zeg! En 4 maandan na de laatste er al weer zin in hebben, petje af. Ik moest er toen niet aan denken :oops:



Chelleke, oef, die poepbroeken :sick: Blijft Damian dan rustig liggen? Julian gaat dan juist extra draaien. Gelukkig heeft hij ze niet zo vaak, alleen als er weer tandjes doorkomen (en die heeft hij nu allemaal)

Slaapt Damian al goed door? Julian is vaak nog wel één keer wakker per nacht

Ja lekkere spuitluiers :sick:

Waarschijnlijk door zijn kiesjes.

Hij word meestal ook 1 keer wakker, dan is zijn speentje weer voldoende.

Al moet ik zeggen dat het niet alle nachten zijn hoor.

Vannacht was hij echt over zijn toeren. Ik denk buikkrampen.

Damian blijft ook niet zo heel rustig liggen, ik geef hem meestal dan wat te kijken dan wil het vaak nog wel eens meevallen.

Maarja vanmorgen zat hij echt al van top tot teen er onder. Ik kreeg zijn romper ook niet uit zonder schade, het gevolg…het zat ook in zijn haren :sick: :wink:

Even wenne hoor meedoen aan zo’n forum. Ik lees altijd wel overal mee, maar reageerde tot nu toe nooit :oops: .



Wat betreft mijn vast contract, ze zijn tot nu toe heel tevreden over mij en ik verwacht ook een vast contract, maar ik weet uit ervaring dat bedrijven nooit zo blij zijn met zwangere dames, dus ik wil het risico niet nemen.



Emma blijft trouwens ook nooit liggen bij haar poepluiers en dan trekt ze het liefst de luier er onderuit.



Ik ga trouwens maar eens naar mijn meisje kijken, want ze wil geloof ik nog niet slapen. Ze roept dat ze buiten wil spelen.



Groetjes Melanie

@MB1976 wrote:

Even wenne hoor meedoen aan zo’n forum. Ik lees altijd wel overal mee, maar reageerde tot nu toe nooit :oops: .



Geeft niks hoor, we zien je vanzelf af en toe langs waaien :wink:

Buitenspelen is ook veel leuker dan slapen :mrgreen:



Damian spam :oops:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3678357#3678357

Weer een dagje werk achter de rug. Emma ligt in haar bed. En morgen lekker vrij.



We hebben het er al over gehad om nu maar al gewoon te beginnen. Wat maakt die ene maand nog uit. Mocht ik zwanger zijn dan zeg je het toch niet gelijk op je werk. We twijfelen nog een beetje.



Verder rustig hier en ik ben nog wel zo fanatiek (voor mijn doen dan) :wink:



Melanie

Melanie, hier ook gewerkt, en Julian ligt ook op bed. Helaas ben ik morgen niet vrij.

Het is hier wel rustig inderdaad. Ik werk zelf 32 uur, dus door de week zal ik hier ook minder zijn.

Leuk dat je er vanaf nu voor gaat. Spannende periode is dit hè.



Chelleke, wat een schatje heb jij zeg! Hij straalt ondeugendheid uit.

mijn nod is trouwens 9 juni.