@ chelleke, dikke :hug: voor je.
@jose, fijn dat alles goed is met het beebje
@ tinka, :naughty: ei! vandaag springen hoor!
niet zo veel nieuws te vertellen. mijn buikje begint nu echt te groeien. met een positieshirt lijkt het al heel wat mijn eetlust is weer ‘normaal’ (al lust ik nog steeds geen koffie) maar veel eten kan ik niet. ik zit veel sneller vol en heb ook minder zin in eten. ben dan ook afgevallen ipv aangekomen. maar die paar kilo’s kan ik wel missen
begin nu wel behoorlijk last te krijgen van bekken- en bandenpijn :? maar goed, met hulp van oefeningen van de fysio proberen we dat nu op te vangen. zodat ik de komende maanden door kom.
straks slaapdienst en morgen, als het weer mee zit, even lekker shoppen.
iedereen een fijne dag :-*
Jullie zijn lief :inlove: :-
@ Jose
Ik weet nog niet wanneer ik geopereerd word, ik kan ieder moment een oproep krijgen.
Fijn dat alles goed was met jullie kleine spruit :dance:
@ Karma
Ja die foto vind ik ook mooi en die de 2e van de 1e close-ups :inlove:
Helaas is die 2e van onderen niet helemaal scherp :?
Ikke ben geen kanjer hoor :oops: :-
Ik vind het trouwens zo super dat je nog bv geeft :inlove:
Hoe gaat het nu met je? Word je al iets beter?
@ Desiree
Leuk dat je buikje nu echt groeit :inlove:
En dat je eetlust weer een heel end normaal is :thumbup:
Minder leuk zijn de bekken- en bandenpijn :hug:
Nog leuke dingen geshopt?
Dikke kus allemaal :-*
oh Chel, ik had je berichtjes niet gelezen omdat ik zo’n haast had!
Hopelijk krijg je een privé kamer in het ziekenhuis hoor! ik wis tniet dat je een eetprobleem hebt
en Damian, op de foto is het zo’n lieffie, maar snachts in zijn bedje een klein draakje precies :mrgreen:
@desiree: fijn dat je buikje al wat groeit!
@jose: hoe is jouw buik al? Die zal toch ook wel zichtbaar zijn he?
@all: hopelijk was vandaag mijn ei dus, straks nog maar ff lief wezen voor mekaar :mrgreen:
Geeft helemaal niks hoor :-*
Veel plezier vanavond :inlove:
Hoi meiden
@Desiree: Buikje begint te groeien? :inlove: Heb je het gevoel dat het
sneller gaat de tweede keer?
@Chelleke: Ja, het gaat gelukkig alweer wat beter… Gelukkig maar,
want nu zijn de kids aan de beurt… :?
Wat voor eetprobleem heb je trouwens, als ik vragen mag? :oops:
Enne het begint weer in de buurt te komen he! Je NOD…
@Tinka: En al een eitje gespot?
Het kleine lijstje:
Bontje........................34.2 weken
Desiree......................25.1 weken
Bombariegirl...............22.0 weken
José...........................18.4 weken
Jane...........................16.1 weken
Klaproos.....................15.4 weken
Moon84.......................13.2 weken
MB1976.......................13.2 weken
Huggie..........................7.3 weken
Chelleke.......................5 dagen
Tinka............................11 dagen
Karma..........................21 dagen
Manouk.........................NOD
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.
Hier nog steeds wel ziekerig, maar het ergste is geweest... Bij mij dan... :roll:
De twee kleintjes hebben het flink te pakken. Ben al twee nachten met ze
bezig... *Gaap* Ik hoop dat we snel weer allemaal beter zijn. :pray:
Bye Bye
wat een foto’s :mrgreen: damian vond de slee nu beduidend leuker, wat een schatje die Levi.
Ik heb zo lang foto’s gekeken dat ik nu weer door moet :mrgreen:
karma beterschap hoor voor je kleintjes, lekker op de bank kruipen met z’n allen.
jose die mannen toch :doh:
Tinka op je ei.
desiree een buikje :dance: :dance:
nee karma ben niet op mijn snuffert gegaan ik heb hele goede schoenen en doe voorzichtig. tzt komen er wel wat foto’s.
wat een stoere scootmobiel zag ik voorbij komen, die wil ik ook wel zat er ook een zwaailicht op.
@ Karma
Beterschap voor je kindjes :hug:
Tuurlijk mag je vragen wat voor eetprobleem ik heb. :-
Ik heb al jaren last van hyperventilatie en daardoor straatvrees en stikfobie erbij gekregen. Ik ben dus bang om te stikken tijdens het eten. Heel stom, ik weet het. Mijn verstand weet het allemaal heel goed maar mijn gevoel neemt een loopje met me. :roll:
Gaat al beter als jaren geleden, toen kon ik helemaal niet eten en drinken en woog ik nog maar 45 kilo. :oops:
Langzaam aan ben ik opgekrabbeld maar er zit nog altijd resten en als ik onder de mensen ben met eten lukt het me niet het eten weg te krijgen en begin ik weer wat heftiger te hyperventileren. :roll:
De ene keer gaat het wel goed, de andere keer niet.
Heb er ook al diverse therapieën voor gehad, maar die therapieën werken voor geen meter. Nouja een beetje dan
Ik wil in de toekomst hypnotherapie gaan proberen maar dat komt nog wel. Wil me eerst richten op een brusje en de operatie
@ All
:hug: , :- en
@Jane: Bedankt! Enne ik heb de kleintjes idd. op de bank neergelegd. Zo
zielig he, die twee snottekopjes. :sick: :inlove:
@Chelleke: Och mens, ook dat nog! :hug: Ik heb ook last gehad van hyperventilatie,
vanaf mijn jeugd tot een jaar of 28 ongeveer. Het kwam bij mij door de leuke (gespannen)
jeugd die ik heb gehad. Ik was altijd een brok spanning en ademde daardoor helemaal
verkeerd. Op een gegeven moment begon bij mij ook straatvrees mee te spelen. Ik durfde
niet meer naar buiten, dacht dat ik dan flauw zou vallen. Door die hyperventilatie ademde
ik gespannen en daardoor kreeg ik het gevoel dat ik van mijn stokkie ging. Mijn straatvrees
was eerder gericht op mensen, mensenschuw noemde ik het ook. Ik kreeg er last van als
er veel mensen bij elkaar waren. Drukke winkelstraat, rij bij de kassa, schoolplein, etc.
Door aan mijn jeugd te werken en dingen goed te verwerken kon ik die gespannenheid
kwijt raken en is de angst voor drukke plekken weg. Ik hou nog steeds niet van drukte,
maar ga wel naar de markt enzo. Ook de hyperventilatie is helemaal weg. Echt een
enorme opluchting.
En rationeel weet je het ook allemaal wel, maar je gevoel zegt iets heel anders. Dus “heel stom”
wil ik het niet noemen hoor. :hug: Er zijn gelukkig wel oplossingen voor, maar daar moet je klaar
voor zijn. Het is soms idd. een hele zoektocht naar de juiste oplossing. Bij mij hielpen therapieën
dus niet. Ik heb met lezen en zelfhulpboeken alles voor elkaar gekregen. Het heeft wel jaren
geduurd hoor. Sterkte.
Ja ik weet het. Ik heb het nu een jaar of 11 :think:
Mijn moeder was er na een jaar of 20 ineens van af.
Ik ben er ook echt mee opgegroeid. Mijn broer heeft het ook heel erg.
Ik kan me nog herinneren dat hij soms helemaal doorsloeg en echt dacht dood te gaan en gewoon begon te vechten met mijn vader.
Ik heb ook hele zware paniekaanvallen gehad en kwam mijn bed niet meer uit. Ik leefde alleen nog op mijn kamer en minste geringste had ik een paniek aanval.
Toen men zei dat als ik nog 1 kilo af zou vallen ik opgenomen zou worden en aan de zonde voeding moest.
Dat wou ik natuurlijk niet. Ik ben gaan surfen op internet en kwam 1 of ander stichting tegen (AFHH). Daar ben ik naar toe gegaan en die hebben mij aan de seroxat gezet. De eerste 2 weken waren echt een hel door de bijwerkingen maar daarna ben ik opgekrabbelt :dance: At weer steeds beter, wel boven op mijn kamer alleen maar er kwam weer wat binnen, en ik heb mijn school weer opgepakt
Het is een hele tijd heel goed gegaan met af en toe wat dipjes enzo. Maar na de bevalling van Damian werd het ineens weer een stuk slechter. Daar ben ik nu weer een stuk uitgekrabbeld :thumbup:
En zo blijven we op en neer gaan.
Waardoor het komt bij mij? Waarschijnlijk omdat ik ermee opgegroeid ben en de vervelende dingen die steeds op mijn pad kwamen (veel ziek, schildklierafwijking, veel ziekenhuis, vader zwaar overspannen, reuma, vader kanker, opnames, operaties, plotselinge overlijden van 2 vriendinnen, hartafwijking vader, enzo) Mijn rugzakje is soms wat vol en dan uit zich dat in dit :oops:
@Tinka wrote:
@jose: hoe is jouw buik al? Die zal toch ook wel zichtbaar zijn he?
Jaaa, nooit geweten dat ik nog eens trots zou kunnen zijn op een dikke buik :mrgreen:
Inmiddels ben ik al echt aan de positiekleding, gewone kleding kan niet meer. Broeken al een tijdje niet meer, maar gewone shirts worden nu ook echt te kort. Maar met een buikband erover heen lijkt het nog heel wat
@Chelleke: :hug: Niet tof! Kan me die stikfobie overigens levendig voorstellen. Ik heb begin vorig jaar hele erge bronchitis gehad, waarbij ik ook regelmatig het gevoel had te zullen stikken. Wat een ellendig gevoel is dat zeg. Bij mij is het gelukkig na twee kuren overgegaan, maar als je hyperventilatie hebt ben je er natuurlijk niet zo makkelijk vanaf. :hug:
@Jose wrote:
Jaaa, nooit geweten dat ik nog eens trots zou kunnen zijn op een dikke buik :mrgreen:
Inmiddels ben ik al echt aan de positiekleding, gewone kleding kan niet meer. Broeken al een tijdje niet meer, maar gewone shirts worden nu ook echt te kort. Maar met een buikband erover heen lijkt het nog heel wat
:inlove: :inlove:
chel; je ziet er nu idd een stuk beter uit…al ben je altijd een mooie meid…
ups en down zal je altijd houden, helaas daar is niks aan te doen…en misschien ga je je mama achterna en ben je er ineens zó van af :-*
ach ja en rationeel…net zoals mijn angst voor spinnen :shock: ze doen niks en zijn zó klein maar toch…
ik heb dat van mijn mama overgenomen en jij waarschijnlijk van jou mama…
gelukkig heb je een lieve vent die voor 200% achter je staat…
(en doet hij dat niet dan kom ik hem halen!!! :evil: )
@jose: foto’s! Met zon buikband, dat vind ik echt superleuk! Ik moet me inhouden om dat nu al niet te kopen…
@chell: wat naar zeg! Stikfobie! Maar eig komt het allemaal voort uit die hyperventilatie dus… Pff, hopelijk komt er wel eens beterschap hoor! :hug:
(ik denk trouwens dat hier vanmorgen nog steeds geen eitje bij de post zat…)
Sweatest, je doet je nickname eer aan.
En wat die spinnen betreft dat ken ik! Ik vind ze ook zoooooo eng, terwijl ik wel weet dat dat nergens voor nodig is, maar toch voelt het zo :roll:
@Karma: volgens mij heb je me aangestoken, ben vandaag echt snip en snipverkouden geworden. (ik mis een niezende smiley)
@Jose wrote:
@Karma: volgens mij heb je me aangestoken, ben vandaag echt snip en snipverkouden geworden. (ik mis een niezende smiley)
Sorry… :oops: :mrgreen:
Beterschap! :hug:
@Tinka wrote:
(ik denk trouwens dat hier vanmorgen nog steeds geen eitje bij de post zat…)
Niet? Wat een :naughty: eitje!
Temp je trouwens wel of ga je van je gevoel uit?
Nic…jij is lief, love you :inlove: :-*
@ Tinka
Nog geen eitje :naughty: Kom eens op met dat eitje
@ Jose
Beterschap :hug:
Phoeeeeee heeeee! Stomme pc…
@Chelleke: Deze was nog voor jou. Mijn pc crashte even… :mrgreen:
En deze ook:
Zo… Jij met jouw kracht en positiviteit… Komt helemaal goed met jou!
Je bent een kanjer! :mrgreen:
Aaaah dat is lief zeg :-
Jij = lief hoor :inlove: :-
Chelleke jij hebt echt een heftige dag meegemaakt!Nu weer iets bijgekomen?
Wat goed dat je zolang bv geeft, ik hoop hetzelfde te gaan doen! Hier zit alles nog goed, ben sinds een paar dagen de hele dag door beroerd en misselijk. M’n humeur is ook echt ver te zoeken, vraag m’n vriend maar
Mama desiree wat gaaf dat je al een buikje ziet, kan ook niet wachten tot het hier zover is.Heb jij ook last van misselijk
heid gehad?Ik kan echt niet meer zoveel hebben als 2 weken terug.
Tinka is het gelukt met lief doen ik hoop dat je ondertussen je ei hebt gehad
@ all : ben sinds een paar dagen snipverkouden, beroerd en misselijk.Daarbij ook nog eens echt niet te genieten. M’n vorige zwangerschap had ik het niet zo, dus het is vast een goed teken!
Veel liefs Bontje