@ Tinka
:hug:
@ Karma
Linkje gaat ooit nog volgen :mrgreen:
Vroeger stond alles op http://www.angel.fotopresentatie.nl
Maar daar staan nu alleen wat linkjes naar mijn photobucket.
Mijn brandweersite is al een tijdje uit de lucht :oops:
Hier heb je een pagina:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=223299&c=1ae4ea43
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=199729&c=ea00fc99
Zijn geen hoogstaande foto’s trouwens :roll:
En vliegtuigen hielt ik ook bij :mrgreen:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=204658&c=6e8dbe21
Mijn buik is na de bevalling ook niet veel meer geworden.
Ik was nooit super strak ofzo hoor maar hij blubberde niet zo erg als nu :mrgreen:
Ik woog voor Damian 57 nu 63 en wil na een 2e zwangerschap mijn buikje ook weer op orde maken en de kilo’s
Nu vind ik dat zonde, ben ik dadelijk weer “mooi” word ik zwanger weg “mooi” :mrgreen:
Ben niet lui ofzow :oops:
Dikke knuffel voor jullie en beterschap :hug:
@jane wrote:
oh karma beterschap
en knufs voor afval toestanden niet leuk :hug:
Thanx! :-*
@jane wrote:
hier vandaag sneeuwpret op het programma wij gaan er op uit. tot laters
Veel plezier!
Kijk je uit dat je niet languit gaat met die buik van je! :mrgreen:
@jane wrote:
hier vandaag sneeuwpret op het programma wij gaan er op uit. tot laters
Veel plezier :dance:
@Chelleke wrote:
@ Karma
Linkje gaat ooit nog volgen :mrgreen:
Vroeger stond alles op http://www.angel.fotopresentatie.nl
Maar daar staan nu alleen wat linkjes naar mijn photobucket.
Mijn brandweersite is al een tijdje uit de lucht :oops:
Hier heb je een pagina:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=223299&c=1ae4ea43
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=199729&c=ea00fc99
Zijn geen hoogstaande foto’s trouwens :roll:
En vliegtuigen hielt ik ook bij :mrgreen:
http://www.angel.fotopresentatie.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=204658&c=6e8dbe21
Volgens mij heb ik hier al eens gekeken… :think: Kan dat kloppen?
Ze komen mij iig erg bekend voor.
En die brandweerfiets… :inlove: :lol: :lol: :lol: Die wil ik!
Maar je wil nu alles op een site gooien, begrijp ik? Wat een werk idd. :roll:
@Chelleke wrote:
Nu vind ik dat zonde, ben ik dadelijk weer “mooi” word ik zwanger weg “mooi” :mrgreen:
Ben niet lui ofzow :oops:
Precies. Ik ook niet lui ofzo. :liar: :mrgreen:
Maar zo zie ik het ook dus. Waarom nu zoveel moeite doen?
Precies :mrgreen:
@Karma wrote:
En die brandweerfiets… :inlove: :lol: :lol: :lol: Die wil ik!
Ik wil deze wel 8) :mrgreen:
@Karma: nog maar een keertje beterschap :hug:
@Tinka: balen zeg :hug: Veel succes met afvallen meid.
Hoe was de tv opname?
@Chelleke: succes met je websites!
Wij zijn gisteren niet naar de bios geweest. Het was behoorlijk glad op de weg, dus mijn moeder zag het niet zitten om te gaan. Ik heb gisteren gewoon gezellig bij mijn ouders gegeten en 's avonds tv gekeken.
Net is het weer begonnen met sneeuwen, van mij mag het stoppen hoor! Ik ben trouwens benieuwd of Roel nog bevroren in zijn tent ligt of dat hij de nacht toch heeft overleeft. Heb nog niks van hem gehoord :evil:
Hahaha, Chelleke! Die brandweer scootmobiel is grappig!
Roel heeft inmiddels een teken van leven gegeven. Mannen :roll:
de opname was wel ok, alleen was twee na mekaar wel wat veel van het goeie
Vanmorgen sneeuwtraining gehoorzaamheid voor Tinka, was tof, maar gek dat de honden hier van worden :o
Ik denk dat ei er zit aan te komen, hopelijk morgen!
Straks als ik het niet vergeet nog eens een ovutestje doen, ik heb er nog twee en die liggen hier maar te liggen he :mrgreen:
Suc6 met je ei
Jose fijn dat ie wat heeft laten horen, al had het wat sneller gemogen :hug:
Net heerlijk met de honden naar het park geweest, lekker ravotten.
Damian vond de slee nu wat leuker :inlove:
Uiteraard een paar plaatjes geschoten, ook van de hondjes, hopen dat het iets is geworden
Nu eerst even douchen en dan zal ik ze eens even bekijken
Tinka, Ik duim voor je dat je een ei krijgt!
Lastig he dat afvallen, ik stond een week terug op de weegschaal en ben 2 kilo aangekomen. Niet dat ik te zwaar ben ofzo,
maar heb nog niet eerder zoveel gewogen. En in de winter is het nog lastiger om af te vallen, ik kom iig minder graag buiten
Jose echt mooi die foto´s!!Wat kan je alles al goed zien he.
Naar welke film ben je geweest?Wil binnenkort ook naar de bios, dus als je een aanrader hebt zou dat handig zijn
Oh lees net terug dat je niet bent gegaan hihi
Karma, wat ben je ook een lieverd he!Ik duim voor je dat het de volgende ronde raak is.
Geef je nu helemaal geen borstvoeding meer of doe je beide?Heel veel beterschap gewenst
Mama desiree, ik hoop het ook echt, de tijd gaat toch iets sneller voorbij dan ik dacht. Ik zou me in jou plaats ook haast niet kunnen inhouden om het kamertje in te gaan richten
Chelleke, voor kids lijkt het me heerlijk op een slee te zitten en getrokken te worden. Lekker ingepakt en dan sleeen maar!
Damian weer rondje gesleed :inlove:
Weer lekker een rondje sleeën.
Dit keer kon Damian wat meer lachen :inlove:
Foto’s zijn niet allemaal even scherp maar ach dat mag de pret niet drukken
Daar gaan we weer
Dit keer met een lach :inlove:
Tita (=Djinka) roepen
Knappe vent :inlove:
De hondjes zijn er ook weer bij
Ik vind ze maar lastig op de foto te zetten, wit op wit :roll:
Gekkie doen
Simba
Kwak kwak
Die sneeuwbal vind ik maar eng
Weg met dat ding :inlove:
Kijk niks engs aan gekkie
O nee valt wel mee
Met de hondjes spelen
Mannetje is er ook nog
Bezoek
Even nog een stukkie lopen
Nog even in de tuin
knappe Damian en woeffies! :inlove:
Ik denk dat mijn ei eraankomt! (of geweest is) Ik voel het nu toch wel aan m’n lichaam denk ik!
:-*
Hallo,
Damian dacht: we moeten er op tijd uit dus laat ik maar om 6.30u komen :roll:
Van mama mocht dat best een uur later :mrgreen:
Nouja straks om 9.45u zwemmen (al 3 weken niet meer gedaan, iedere keer was er iemand ziek) dan snel naar huis Damian in bed gooien want hij kan vanmiddag niet slapen omdat mijn ouders op visite gaan en Damian mee moet omdat wij naar het ziekenhuis moeten. (dat was een flinke zin :shifty: )
Anders word het een veel te lange dag voor hem, gaat ie niet leuk vinden :mrgreen:
Dit keer moet ik zelf zwemmen want Rob is werken en mams is nog te verkouden.
Nouja komt goed doe gewoon lekker rustig aan.
Gisteravond even bij mijn ouders geweest want Levi was daar :inlove:
Had 'm vanaf de kerst niet meer gezien.
Damian was echt lief voor hem nu :inlove:
Kusje geven, kroelen, zijn dirkje geven :inlove:
Heb natuurlijk foto’s gemaakt :oops:
Wat is het hier stil, dat ben ik niet gewend!
@Chell: leuke foto’s! Wel een beetje veel dus ik heb ze niet allemaal bekeken hoor Succes in het ziekenhuis vanmiddag (voor als je dit nog leest).
@Tinka: mooi zo! Succes he, ik duim voor je
Haj haj
dank je wel jose
Van hyves gekopieerd
11-01-2010
Vandaag de pre onderzoekjes gehad.
Blegh wat word je daar gaar van en dan zijn we maar 2,5 uur in het ziekenhuis geweest.
Moest eerst even naar de orthopeed. Nou ja niks nieuws verteld. Prothese eruit en een nieuwe prothese erin. Moet waarschijnlijk wel wat bottransplantatie omdat mijn bod behoorlijk weg is gegeten.
Ik hoopte na een midweek weer buiten te staan, helaas moet ik langer blijven.
Ze gaan mijn bot op kweek zetten voor bacteriën enzo en tot die tijd moet ik in het ziekenhuis blijven, dat kon wel 10 dgn duren. Bah zo geen zin in.
Of ik dan nou ook al meteen al die dagen antibiotica krijg weet ik niet zo goed.
Soms waren die mensen niet helemaal te volgen daarzo.
Ga smeken om een 1 persoonskamer. Zo veel fijner voor mijn eetprobleem en lekker privacy.
Maar voornamelijk voor het eten vind ik dat wel heel fijn.
Even bloedprikken en daarna moest ik naar de opamearts, die nam mijn bloeddruk op enzo. Alles prima.
Vraag ik hem over mijn Enbrel. Bij mijn andere operaties moest ik die stoppen. Nu nagevraagd of dat weer moest. Hij staat niet op mijn lijst dat dat moet, ik bel even….Hij kon die chirurg niet te pakken krijgen. Wat zegt: Ach spuit maar gewoon door.
Naja ik zo tegen Rob nou vraag het elders wel na.
Hop wachtkamer weer in…naar de anesthesist. Hele aardige man maar hem begrijpen viel niet mee. Hij is Duits en een beetje onduidelijk. Nou heb ik daar nog nooit een Nederlandse anesthesist gehad, haha.
Maar ik wou/wil in ieder geval hetzelfde als anders, een blok (hele arm verdoving) en een roesje want ik heb geen zin om dat gekraak aan te horen.
Hem gevraagd over de Enbrel, wist hij niet, moest ik maar even aan de apotheekmedewerker vragen. Okido is goed.
Wachtkamer weer in…
Apotheekmedewerker en anesthesist komen elkaar tegen. Hij vraagt haar over Enbrel.
Ja de ene keer moet dat wel, de andere keer niet. Dan bel je maar even met de chirurg.
We mogen naar binnen bij de apotheekmedewerker…Alle medicijnen doorgenomen.
Zij belt met de orthopeed/chirurg…die weet het ook niet, vraag maar aan de reumatoloog.
Pffff hoe moeilijk kan het zijn. Zullen die mensen die Enbrel gebruiken en geopereerd worden daar dan nooit navraag naar doen?? Hun weten er niks van.
Nu moet ik maar even de reumatoloog bellen/mailen.
Naar de afdeling konden we niet meer want iedereen was al naar huis. We waren nog de laatste die daar rond liepen en zaten om 17.45 uur in de auto op weg naar de MAC….JAMMIE.
Ik heb wel een grote bek dat ik het allemaal maar zo even doe, maar vind het toch eigenlijk wel heel spannend. Kan me niet herinneren dat ik het ook zo spannend vond bij die 1e 3 operaties. Ja misschien bij de 1e wel. Maar die andere 2 niet. Nouja nu zit er ook alweer 6 jaar tussen en toen nog geen jaar.
We wachten af.
Levi en Damian
Levi 24 dgn oud
Bij opa, Levi aaien (mijn papa heeft Levi hier voor het eerst vast, hij was steeds erg verkouden)
Aaien
Mijn lieve papa met zijn 2 kleinzoons
Lijkt dat mijn vader hier Damian wegduwt, maar dat is niet zo hoor, hij kietelt hem op zijn buik
Mijn lieve mama geeft Levi de fles
Samen drinken
Damian ook weer baby
Gekkie
Lekker mannetje
Aaien
Kusje
Kroelen
Oeps
Ikke geef de fles.
Let aub niet op mijn vollemaansgezicht
Nog even kroelen
Dikke :-* allemaal
goeiemorgen!
Dag 18 bracht geen ei, hopelijk doet dag 19 dat dan!
Hoe gaat ie met iedereen?
Jammer Tinka :hug:
Kom op eitje
Mag ik even klagen… :shifty:
Nee?? doe ik lekker toch :mrgreen:
Wat een K.T nacht :x
Eerst kon ik niet slapen, alleen maar malen.
Rond 00:00u hoor ik Damian, ik dacht nee niet doorzetten, gelukkig zette het niet door.
Helaas rond 00:30u wel :roll:
Heb hem tot 02:00u laten janken en toen was ik het zat en ben ik met hem naar beneden gegaan. Hebben we samen tot 03:00 op de bank gelegen en toen was ik het zat en zijn we weer naar bed gegaan.
Hij was er niet helemaal mee eens maar is toch gaan slapen.
Maar ik kon toch niet slapen, bleef maar malen over van alles en mijn hand en pols sliep steeds.
En toen begon Damian weer om 07:00 te huilen, de dag is weer begonnen
Snap trouwens niet waarom hij de laatste tijd niet gewoon kan roepen of zo. Hij begint steeds meteen hard te huilen :roll:
Nouja klaagmodus uit :mrgreen:
Had ik al gezegt dat ik moe was :mrgreen:
Haha flauw hè
Ga lekker geen reet uitvoeren vandaag (denk ik)
Fijne dag :-*
:hug: voor je slechte nacht en je heftige dag in het ziekenhuis. Balen dat nou niemand je een fatsoenlijk antwoord kon geven op je vraag over dat medicijnen. Hopelijk heeft de reumatoloog een duidelijk antwoord. Weet je al wanneer je opgenomen gaat worden?
@Tinka: geen ei? :think: Nou ja, dan wachten we vandaag maar even af
Hier alles oke. Gisteren weer naar de verloskundige geweest en de baby is weer helemaal oke bevonden. Vandaag weer een lekker drukke dag op het werk Fijne dag allemaal!
Hallo Meiden
@Chelleke: Hihi… Die is idd. ook helemaal super! :inlove: :mrgreen:
Prachtige foto’s weer! Ik vind de tweede van onder (eerste serie) echt heel mooi! :inlove:
En wat een gedoe is die voorbereiding zeg! Phoe, daar zou ik ook gaar van worden.
Hopelijk is het snel allemaal achter de rug en ben je van de ellende af… En de zorgen
natuurlijk. Dikke :hug: ! En ik heb het al vaker gezegt, maar…
Je Bent Een Kanjer!!!
@José: Ohhh mannen soms. :doh: Dat zou die van mij ook zo doen hoor, niet even
bedenken dat er iemand zich misschien zorgen loopt te maken of zo… :?
Enne kleine beeb doet het super! :dance: Goed zo kleine beeb van José! :inlove:
@Tinka: Leuk he, die reactie op sneeuw van sommige honden. :lol: Die van mijn
moeder ook. Draait helemaal door! :shock: :mrgreen:
Enne ei, ei waar zijt gij!!! Dag 19 is een prachtige dag voor springende eieren! :mrgreen:
Dus ei… JUMP!!!
@Bontje: Bedankt voor het :thumbup: :thumbdown: ! :-* En ik geef trouwens nog steeds volledig
BV, dag en nacht. :roll: Ik heb een mamamelkverslaafde, dus die krijg ik er niet
vanaf al zou ik willen. Ach, nog een paar maandjes ervan genieten, dan is
dit hoofdstuk ook weer afgelopen. Mijn andere kids hielden ermee op rond
de 14-16 maanden…
Hoe gaat het met je buikkie? :inlove:
Het kleine lijstje:
Bontje........................34.3 weken
Desiree......................25.2 weken
Bombariegirl...............22.1 weken
José...........................18.5 weken
Jane...........................16.2 weken
Klaproos.....................15.5 weken
Moon84.......................13.3 weken
MB1976.......................13.3 weken
Huggie..........................7.4 weken
Chelleke.......................6 dagen
Tinka............................12 dagen
Karma..........................22 dagen
Manouk.........................NOD
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op NOD.
*Kuchekuche..* Weinig nieuws...*Kuchekuche..*
Bye Bye