Dank je wel Karma :-
Wanneer ik aan de bel trek? :think:
Ik durf nog niet :roll:
Ik wacht maandag even de uitslag van mijn prothese af.
@ All
Dikke :hug: en :-
@karma: ik heb vandaag een raar dagje vind ik, ik heb het gevoel dat er wel wat werkt in mijn buik, maar zeker ben ik daar niet van. Verder voel ik me nogal emo. Nog niks raars aan de hand gehad vndaag, maar een half scheef woord is denk ik genoeg om te beginnen wenen :lol:
Meld! :mrgreen:
Meiden bedankt voor de lieve en bemoedigende woorden van gisteren!
Hopelijk lachen we hier over een half jaar om en hebben we dan alle 4 een groeiende buik :lol:
@Chel, voor zo’n mooi ventje wil ik mijn geduld ook wel op de proef stellen hoor!! Dat is wachten zeker waard! Hoewel ik in jou plaats nu wel eerder stappen zou ondernemen.
@Karma, nog steeds zo vrolijk? :lol:
@Tinka, ik hoop dat je snel aan de beurt bent! :hug: :hug:
ik hoop het voor ons allevier
Maar loop wel met een kutgevoel rond, het is gewoon oneerlijk dat het bij ons niet lukt. En dan die opmerkingen: je moet er mss gewoon minder mee bezig zijn! (ja, praat een mens anders nog een schuldgevoel aan ook) of: je bent nog maar een half jaar bezig hoor, das nog helemaal niet lang :naughty: Nee, je mag niet ongeduldig worden en je moet het allemaal maar normaal vinden :roll:
ze moesten eens weten hoe het voelt :roll:
einde zeurmodus
goeiemorgen,
ja, die emodag gisteren kan wel wat betekenen…
Ik had pijn in mijn buik de hele dag (niet supererg ofzo, maar gewoon een gevoelige buik laat ons zeggen) Ik had bij het klussen ook een gevoelige BMM en rara, vanmorgen was mijn temp omhoog :dance:
Hopelijk blijft hij dat nu nog drie dagen, want was wel wat later uit bed vanmorgen en zoveel te later je opstaat, zoveel te hoger wordt die temp denk ik. Dus morgen wekker o 7 uur om te tempen :mrgreen:
Wil natuurlijk wel lukken dat onze klusdagen net ‘slecht’ gekozen zijn. Dinsdagavond en gisterennacht pas. Dus als mijn ei ergens in de late namiddag geweest is gisteren, dan kon er niet langer tussenzitten dan dat :? Stress :mrgreen:
Nu dus maar duimen dat de temp omhoog blijft!
@ Tinka
:hug: en duimerdeduim :-
@ Karma
Mijn hand en pols zijn nog echt bagger, ik ben er niet gelukkig mee Moet ik eerst weer naar de ha? of kan ik gelijk de gyn bellen?
Ik ben daar natuurlijk al onder behandeling geweest.
Mhhh denk dat ik eerst de ha bel, al hebben we daar weinig vertrouwen in, gezien het verleden. :shifty:
Vandaag niet veel op het programma. Rob komt vandaag weer thuis. Die was gisteren naar Duitsland naar een begrafenis van zijn oom (6 uur rijden)
En ik heb eigenlijk nergens zin in :oops:
:- :-* :-*
pff Chelleke: wel naar van je pols! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op hoor!
Ik zou als je geen vertrouwen hebt in de HA, direct naar de gyn bellen en je uitleg doen. Een nee heb je, een ja kan je krijgen he :shifty:
Ja dat klopt, maar komt goed, over een paar maanden heb ik wel gebeld :mrgreen:
Ik heb een fobie voor bellen, ik stel dat altijd uit of doe het helemaal niet.
Laat mij maar mailen of sms-en :shifty:
Maarja dat is zo lastig naar de dokter hè :mrgreen:
@Chelleke wrote:
Ja dat klopt, maar komt goed, over een paar maanden heb ik wel gebeld :mrgreen:
Ik heb een fobie voor bellen, ik stel dat altijd uit of doe het helemaal niet.
Laat mij maar mailen of sms-en :shifty:
Maarja dat is zo lastig naar de dokter hè :mrgreen:
lol, ik heb dat ook. Ik haaat bellen echt!
Ik moest na de gyn vorige keer, de afsrpaak voor volgende keer vastleggen. Ben ook snel terug gelopen naar het secretariaat en daar een nummertje genomen hoor :mrgreen: Brr, telefonere :?
@Chelleke, dat is lastig!! Kan Rob niet even bellen dan? En een afspraak maken voor je bij de gyn?
@Tinka,
Het klinkt alsof je er wel met mensen over praat dat jullie bezig zijn? Ik heb het er eigenlijk alleen hier over, dus ik krijg die reacties die jij schrijft niet.
Nu stel ik me in dat het komende half jaar ons half jaar wordt. Bij mij zal die 15 jaar pil wel meegespeeld hebben het afgelopen half jaar. Ik heb ook nog niks geprobeerd qua tempen en ovu-testen, dus dat ga ik nu eerst eens doen.
@Karma, beneden is het wel wat rustiger. Gisteren werd ik gek van de jeuk! De assistente zei dat ik die zalf pas na de menstruatie moet gebruiken, omdat het nu geen zin heeft :? 't zou waarschijnlijk zelfs wel overgaan door de menstruatie.
gisteren manlief even verleid in het donker haha. Hij wil 't liever niet als ik menstrueer, maar hij zou toch net gaan douchen. Voor deze keer wilde hij 't wel. Ppppfff, dat hielp wel (even) tegen de jeuk.
Dat tempen vind ik wel vaag. Ik ben alvast begonnen, maar had gisteren 36.9 en vandaag 36.5. Das wel een heel verschil. Beide keren op hetzelfde tijdstip, je zou verwachten dat de temp stabiel is nu toch?
op zich moet hij stabiel zijn idd!
Je moet elke ochtend, voor je opstaat, je temperatuur nemen. Best op hetzelfde uur dus, dat is het meest correcte.
De meest stabiele plaats om te tempen, is in je aars. Maar vaginaal is ook al heel stabiel. Ik doe het laatste, dat gaat me toch net iets beter af :mrgreen:
Je moet het een tijdje volhouden en dan zie je normaal wel een mooie curve. Bij mij wilde het niet lukken de voorbije maanden, maar dat was dus omdat ik geen ei had. Ik ga boven de 37 als ik een ei gehad heb, anders zit ik aan 36,6 ongeveer. (Karma zit iets lager dacht ik)
Ik tempte dan mooi door tot ik ongi moest worden en een dag voor ik ongi werd, was de temp al omlaag. Dan wist ik ook dat ik niet meer moest hopen
Ik spreek er idd wel over met vriendinnen en mijn collega’s weten het ook. Ook Joris zijn collega’s weten het. Ik vind dat helemaal niet erg, maar soms is het wel lastig, als ze dan weer zeggen: je moet er niet zoveel mee bezig zijn ed. Maar ik heb er ook veel steun aan, dus het is een mes dat aan twee kanten snijdt…
Die jeuk moet echt vreselijk zijn he! Wel handig dat seksen helpt :mrgreen: Ik hoop dat het snel weg is hoor Manouk!
Die jeuk is inderdaad niet leuk Heel erg irritant!! :roll:
Ik ben wel benieuwd wat de curve oplevert, wel raar dat ik gelijk 0,4 zak. Misschien hangt het samen met die infectie of dat ik verkouden was, dat kan natuurlijk wel. We zullen het zien!
Wat mij tegenhoudt om er met vriendinnen over te praten is dat ze dan verwachtingen krijgen en je ernaar gaan vragen of het al zover is. Ik zou me onder druk gezet voelen, zonder dat mijn vriendinnen dat willen overigens.
Ik ga nu vertrouwen op het komende half jaar!! :lol: Dan zitten we volgend jaar kerst met een bolle buik of misschien zelfs al met een kleintje :drool:
@Manouk wrote:
Die jeuk is inderdaad niet leuk Heel erg irritant!! :roll:
Ik ben wel benieuwd wat de curve oplevert, wel raar dat ik gelijk 0,4 zak. Misschien hangt het samen met die infectie of dat ik verkouden was, dat kan natuurlijk wel. We zullen het zien!
Wat mij tegenhoudt om er met vriendinnen over te praten is dat ze dan verwachtingen krijgen en je ernaar gaan vragen of het al zover is. Ik zou me onder druk gezet voelen, zonder dat mijn vriendinnen dat willen overigens.
Ik ga nu vertrouwen op het komende half jaar!! :lol: Dan zitten we volgend jaar kerst met een bolle buik of misschien zelfs al met een kleintje :drool:
ja, is wel zo hoor, maar ik moet zeggen dat ze er niet zoveel naar vragen, alleen zien ze het wel aan mij als ik het wil ofzo. Ik begin er ook vaak zelf wel over :oops: Gelukkig vinden ze dat niet erg.
Ja, volgend jaar idd dikke buik, ik kijk er zoooo hard naar uit :shifty:
@Karma wrote:
@Tinka: Je bent nu wel aan het tempen dus? Ook aan het testen? Of dat
niet? Iig wel super dat je een hogere temp hebt gehad vanochtend! :dance:
In principe prima gesext hoor! Nu hopen dat ei en zaadje bezig zijn
met het verdelen van alle chromosoompjes. En je temp mooi hoog blijft!
jaja, deze maand mooi getempt (af en toe wel vergeten in het begin van de maand) Ik dacht mijn twee laatste ovutesten te doen rond dag 18, omdat dat het eitje normaal komt bij de clomid. Maarja, nu denk ik dat mijn ei al geweest is, dus was ik te laat…