@Tinka: Op welke dag is je ei dan nu gesprongen? Veel vroeger dan
toch? Das dan wel mooi, want dan zou je LF ook langer kunnen worden.
@Tinka wrote:
lol, ik heb dat ook. Ik haaat bellen echt!
Ik moest na de gyn vorige keer, de afsrpaak voor volgende keer vastleggen. Ben ook snel terug gelopen naar het secretariaat en daar een nummertje genomen hoor :mrgreen: Brr, telefonere :?
:mrgreen: :mrgreen:
@ Manouk,
Ja gelukkig kan Rob ook bellen, al moet ik wel achter zijn kont aan zitten om het te doen. Hij is veel ste laks :shifty:
Ik heb geen verstand van tempen, ik heb dat nooit geprobeerd, ik ben daar te onregelmatig voor zeg maar.
Ik ben benieuwd wat de ovutesten bij je zeggen
Ja die jeuk is vreselijk :hug:
Ik heb het 2 keer gehad.
Op mijn 18e toen sexte ik nog niet dus kon ik het ook niet als krappaal gebruiken :mrgreen: en toen ik zwanger was van Damian.
@ Tinka
Vaginaal tempen? ik wist helemaal niet dat dat kon :mrgreen:
Ik doe altijd lekker in mijn poepertje :mrgreen:
@ Karma
Nee hij was helemaal niet close met die oom, heeft 'm ook al jaren niet gezien. Hij is voor zijn vader mee. Hij wou niet dat zijn vader zo lang stuk zou rijden, is ook alweer in de 70. Zijn vader wou zijn zus bijstaan.
Die mensen zijn stink en stink rijk, jammer dat wij daar niks van zien :mrgreen:
Is ook maar vreemd gegaan vind ik. Die man die had kanker en dat heeft hij heel lang verzwegen tegen zijn ouders en stiefdochter :roll:
Ik vind dat zoiets raars. Pas op het laatst heeft hij het verteld :roll:
Alleen Rob zijn ouders wisten het (en wij dan)
@Karma wrote:
Enne gewoon bellen en afspraak maken hoor! Ik zal je maandag even
een schop onder je kont geven!
Oew lekker :mrgreen:
@Karma wrote:
@Tinka: Op welke dag is je ei dan nu gesprongen? Veel vroeger dandag 13 was het gisteren. Vroeg he :shock:
toch? Das dan wel mooi, want dan zou je LF ook langer kunnen worden.
Hopelijk was het em dan ook :mrgreen:
@chelleke: jaja, ik had dat ergens gelezen en vond dat precies toch aangenamer dan anaal tempen
je bent wel in een grappige ‘mood’ vandaag lijkt me :mrgreen: Moet al een paar keer lachen met je posts
hello ben ik ook weer.
Manouk :hug: balen van deze ronde wel frisse moed zo te zien. Je kunt je tem mooi bijhouden op de site van menstruatiecyclus .nl vond ik wel leuk om te doen, wie weet jij ook.
Tinka nou het wordt wel spannend voor jou deze ronde en al iets verhoging dat zou mooi zijn zeg.
Manouk hier ook twee keer last gehad van down under en twee keer van die vaginale zetpillen gekregen die erg geod hielpen. Nu moet ik een kweek laten maken omdat ze zeker wil zijn dat de bacterie weg is als ik moet bevallen. ivm spruw of iets. dus ik mag maandag weer met de benen wijd.
Karma wij hebben hier ook altijd een mooi boompje ben er dol op. zijn alw el wat ballen gesneuveld omdat o mee wilde helpen.
Hoe is het nu met jou en ook je familie in bosnië. Ga je er nog heen met de feestdagen?
tot later dames
@Tinka wrote:
je bent wel in een grappige ‘mood’ vandaag lijkt me :mrgreen: Moet al een paar keer lachen met je posts
:oops: babbel altijd wel een beetje gek :shifty:
@Chelleke wrote:
@Tinka wrote:ik vind dat leuk :mrgreen:je bent wel in een grappige ‘mood’ vandaag lijkt me :mrgreen: Moet al een paar keer lachen met je posts
:oops: babbel altijd wel een beetje gek :shifty:
Gelukkig maar :mrgreen:
even ego:
toch geen ei, de temp was vanmorgen 36,65 dus terug zoals ervoren.
We klussen maar vrolijk :liar: verder :lol:
:thumbdown: :hug:
ach, het ei zal wel komen zeker
Daar gaan we voor :lol:
Zwanger:
Desiree
Bombariegirl
José
Jane
Klaproos
Moon84
MB1976
Huggie
Neefje Chelleke
Klussers
Chelleke
Tinka
Moet wat te doen hebben op zaterdag :mrgreen:
hoi, hoi, (even ego)
ik meld me ook eventjes. heb een erg drukke en vermoeiende week gehad en die is helaas nog niet voorbij
heb deze week totaal geen puf om wat te doen, ben de hele dag door moe,moe,moe. gelukkig is hubbie erg lief voor me en probeert zoveel mogelijk mij dingen uit handen te nemen. vanochtend een begin gemaakt met de kerstboom optuigen, helaas kon ik het niet afmaken omdat ik weer moest werken :? dus ik ben benieuwd hoe de boom eruit ziet als ik vanavond thuis kom. heb hubbie verteld dat hij de oude antieke kerstballen maar bovenin de boom moest hangen omdat ik anders bang ben dat Elize er niet af kan blijven. maarja, dan heb ik iig wel weer een excuss om nieuwe ballen te kopen :mrgreen:
hey, ik moet weer aan het werk, hopelijk morgen weer even tijd en puf om verder te reageren.
:-* voor iedereen
Hallo dames, ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen, maar niet geschreven omdat ik daar echt geen puf voor had. En dat terwijl ik nota bene een week (ziek) thuis heb gezeten!
Chelleke: leuk gedaan met al die banners
@Tinka: balen dat het eitje waarschijnlijk toch nog even op zich laat wachten, maar je hebt nu in ieder geval nog wel de tijd om een goed ontvangstcommitee voor te bereiden
@Manouk: hoe is het met de jeuk, wordt het al wat minder? Wat lijkt me dat vervelend zeg, zo’n jeuk precies daar! :hug:
k probeerde komende dagen weer even wat meer te schrijven :-*
Dames geeft helemaal niks hoor, we lopen niet weg :-
Dikke knuffel :hug:
Hier weinig nieuws.
Damian is erg laat gaan slapen (bijna half 12) en kwam netjes op 9u.
Vanmiddag zijn we met gezin, mijn ouders en fam. uit Enschede even lekker naar het dorp geweest, nouja we hebben 2 winkels gezien en verder alleen maar koffie/chocomelk gedronken :mrgreen:
Verder niks te melden :-
@Karma, ik heb nog ovu-testen liggen. Die had ik maanden geleden al gekocht, maar toen heb ik besloten ze nog niet te gebruiken omdat ik toen zo ziek werd (blaasontsteking, buikgriep).
@Chelleke, leuk dat overzicht!! Grappig dat de klussers allemaal een zelfde soort banner hebben. Was ik me niet van bewust toen ik de banner koos Wel dat ik voor roze koos :mrgreen:
Nee viel mij ook pas op toen ik ze onder elkaar zag :mrgreen:
Hallo meiden
@Tinka: Geen ei!? :? Ik ben benieuwd wanneer ei dan wel komt… :think:
@Chelleke: Super dat lijstje! Veel leuker dan het Kleine Lijstje van mij.
Dusssss… :think: Wat mij betreft zet je die op blz 1 erbij en dan kunnen we
daar kijken hoe ver iedereen is.
@Manouk: Hoeveel had je er toen gekocht? En wanneer ga je beginnen?
Ik ben erg benieuwd wanneer jouw ei springt namelijk. :mrgreen:
@Jane: Met mijn familie gaat het goed en met ons ook, gezien de
omstandigheden dan. En we zelf gaan niet met kerst, maar de
twee oudste kids willen heel graag naar hun oom, dus waarschijnlijk
gaan zij wel, maar dat moet eerst nog wel geregeld worden. :think:
Komt vast goed!
Hier weinig nieuws… Saai!!! :mrgreen:
Bye Bye
@Manouk wrote:
Was ik me niet van bewust toen ik de banner koos Wel dat ik voor roze koos :mrgreen:
Hihi… Hier is blauw geheel onbewust door manlief gekozen. :liar: