Pff was te nieuwsgierig en heb net een test gehaald…
Ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd…5 min in grote spanning…doet de test het niet!!Hij geeft geen streepje in beide vensters
Nu ga ik nog maar een test halen, kijken of die het straks wel doet!
Groetjes
Sjee is dat even :silenced: :thumbdown: :hug:
@Bontje: SPANNEND!!!
Ik begin (terwijl jij een nieuwe test haalt) alvast te en te :thumbup: :thumbdown: .
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ps. :naughty: test! Welke test was het trouwens?
he bah bontje dat is niet leuk. Komt niet vaak voor, maar kan wel. nou spannend hoor ik blijf nog even online dan :mrgreen:
chel las ik het goed de rakkers hebben je een nachtje slapen gegeven :thumbup: slim om hem overdag wakker te houden.
dat plaatje van die cluster hoofpijn zegt overigens genoeg zeg. men wat lijkt me dat pijnlijk.
o slaapt ook slechter als hij niet buiten is geweest en zijn energie niet kwijt kon.
Ik trouwens trots. hij wil de mand met auto’s maar moet van mij eerst de mand lego weer inruimen en dat doet hij zowaar zonder hulp of iets. Is gewoon aan het opruimen :shock: ga hem denk ik even helpen. vind het zo knap.
Karma het is jou net als andere vrouwen hartstikke gegund :-* Ik hoop alleen dat het goed blijft gaan, niet weer zo’n zware dobber in zo’n korte tijd.
jose wat geweldig he die echo. fijn dat alles goed was en ook heel fijn dat je nog eens mag spieken :thumbup: heb je mooie plaatjes?
tot laters
O. :inlove:
@jane wrote:
…nou spannend hoor ik blijf nog even online dan :mrgreen:
Hihi… Precies! Ik ook!
Enne…
:dance: :inlove: Goed zo O.!!! Zo hoort het! :inlove: :dance:
Aaaaaaaah! Ik zie een heel licht tweede streepje, echt heel licht!!!Maar er staat bij hoe licht hij ook is dan is hij POSITIEF!!!
droom ik weer :shock:
Bontje dan een heel voorzichtige :-* en felicitatie hoor. en je hebt het niet eens met ochtend urine gedaan. :thumbup:
dankjewel ik ga zaterdag nog eens testen voor de zekerheid
:-*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Oh, wat super spannend!!!
Ik hoop dat wij alletwee september 2010 mama’s mogen
worden van gezonde kindertjes!!!
Ps. Welke test heb je gedaan? Van welk merk, bedoel ik?
september is een prachtige maand, oh dat zou fijn zijn zeg voor jullie.
@Bontje1983 wrote:
Aaaaaaaah! Ik zie een heel licht tweede streepje, echt heel licht!!!Maar er staat bij hoe licht hij ook is dan is hij POSITIEF!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zucht
Ik heb net nog een keer een vroege test gedaan en een kv test, omdat
ik mij vandaag zo enorm onzeker voelde. Ik had eigenlijk verwacht
dat de streepjes van beide testen donkerder zouden zijn en ik mij wat
zekerder zou voelen…
Maar helaas is het tegenovergestelde het geval… De streepjes zijn lichter
geworden… Ik weet zo goed als zeker dat het weer slecht nieuws betekent.
Ik heb op dezelfde tijd getest, 4-5 uur niet geplast en niet teveel gedronken,
dus daar kan het niet aan liggen…
Dit kan toch niet waar zijn? Echt mijn leven op het gebied van zwangerschap
lijkt wel een soapserie. :? Wat een K-zooi! Nu maar eens goed nadenken
over onze volgende stap… Ik heb echt zo goed als geen hoop meer… Ik
hoop dat ik ernaast zit, maar ben bang van niet…
Zucht
Ik duim nog heel hard door hoor
en heel veel liefde en goeds
Oh karma toch, het zal toch niet zo zijn? :hug: Ik blijf voor je duimen dat je over een paar dagen weer een vette positieve test krijgt. En dat we allebei gezonde kindjes mogen krijgen en iedereen natuurlijk hier!!
Ik heb de eerste test predictor gebruikt, die gaf vlak voor dat ik naar de winkel ging een streepje in het testvenster,maar nog steeds niks in het controle venster.
Toen heb ik bij de etos een test van testpoint gedaan en deze gaf wel 2 streepjes. Beide zijn te gebruiken 4 dagen voor je nod
Ik ben natuurlijk ook heel blij, maar ook bang dat het weer mis zal gaan…ik ga maandag de gyn bellen om rond week 7
een echo te krijgen.Want met 6,5 week is het vorige keer mis gegaan
Septemer is idd een prachtige maand, ik hoop echt dat het doorzet…
Liefs Bontje
@Chelleke wrote:
Ik duim nog heel hard door hoor
:-* Jij is liefff!!!
Ik weet 1 ding zeker (jaja, nu pas ), ik ga geen testen meer doen
voor mijn NOD. Ik heb mijn lesje geleerd. Ze zeggen dat een ezel
zich geen tweede keer aan dezelfde steen stoot he! :roll: Dit is voor mij
de 3de keer al… :oops: Wat zegt dat over mij? :mrgreen: