Jeeeee karma, dat meen je niet!!! Wat super gaaf voor je. Ik hoop zo dat de duidelijke test een goed voorteken is van veel hcg. Veel hcg wint het vast wel van die borstvoedingshormonen, ik zal zooo hard voor je duimen!
Gefeliciteerd :-*
@Chelleke: weer een rotnacht dus, wat een drama meid :hug: en naast je migraine heb je dus ook nog last van clusterhoofdpijn? echt niet tof
@karma: wat je zegt over snel zwanger worden herken ik. Bij ons is het ook alemaal heel makkelijk gegaan en dat geldt eigenlijk voor iedereen in mijn familie (met uitzondering van twee tantes). Ik vind het echt oneerlijk dat het bij sommigen zo lang duurt of zo moeilijk moet gaan. Waarom kunnen ze dat gemiddeld van een half jaar niet op standaard een half jaar zetten. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en is iedereen binnen een half jaar zwanger
Even mijn ego berichtje:
Vanmorgen de 20 weken echo gehad en die was mooi in orde! Alleen wilde de eigenwijze donder zijn/haar rug niet laten zien dus mogen we volgende week voor de zekerheid nog even terugkomen. Gewoon een gratis pretecho voor mij hihi. Ik heb er alle vertrouwen in dat het ruggetje ook oke is, alles zag er zo goed uit. Baby is trouwens ook lekker druk, maar daar voel ik nog heel weinig van omdat de placenta aan de voorkant ligt. Voor mij nog even geduld dus voor ik het echt goed ga voelen.
Jeeeee karma, dat meen je niet!!! Wat super gaaf voor je. Ik hoop zo dat de duidelijke test een goed voorteken is van veel hcg. Veel hcg wint het vast wel van die borstvoedingshormonen, ik zal zooo hard voor je duimen!
@karma: wat je zegt over snel zwanger worden herken ik. Bij ons is het ook alemaal heel makkelijk gegaan en dat geldt eigenlijk voor iedereen in mijn familie (met uitzondering van twee tantes). Ik vind het echt oneerlijk dat het bij sommigen zo lang duurt of zo moeilijk moet gaan. Waarom kunnen ze dat gemiddeld van een half jaar niet op standaard een half jaar zetten. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en is iedereen binnen een half jaar zwanger
Vanmorgen de 20 weken echo gehad en die was mooi in orde! Alleen wilde de eigenwijze donder zijn/haar rug niet laten zien dus mogen we volgende week voor de zekerheid nog even terugkomen. Gewoon een gratis pretecho voor mij hihi. Ik heb er alle vertrouwen in dat het ruggetje ook oke is, alles zag er zo goed uit. Baby is trouwens ook lekker druk, maar daar voel ik nog heel weinig van omdat de placenta aan de voorkant ligt. Voor mij nog even geduld dus voor ik het echt goed ga voelen.
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.) Wachtend op NOD.
Hier weinig veranderingen. Ik heb nog steeds niet echt dat "Joepie"
gevoel, meer dat afwachtende... Ergens logisch... Maar dat hele goede
gevoel dat ik gisteren had heeft plaatsgemaakt voor onzekerheid. :(
Maar goed, toch is deze onzekerheid minder stressgevend dan dat
gepieker of de kwaaltjes nu wel of niet op een zwangerschap wijzen.
Dit kan ik loslaten en houdt mij niet de hele dag bezig. :wink:
Ik kan me die onzekerheid heel goed voorstellen karma. Ik duim voor je!
Meiden, ik ga vandaag naar mijn familie in Drenthe, dus zal waarschijnlijk vandaag en morgen (dan gaan we weer naar huis) niet online zijn. Ik wens jullie een leuke avond en een heel erg goed 2010!!! Met veel babies
Gisteren was hij weer erg laat wakker en heb ik besloten hem geen middagdutje te laten doen om te voorkomen dat hij weer niet wilde gaan slapen.
Phoe was niet gezellig want wat kan hij chagie zijn, maar het heeft wel geholpen.
Ik heb 'm op tijd in bed gelegt, ben wel boven gebleven (de was doen enzo) hij was in een kwartier vertrokken en vannacht heeft hij maar 10 min even gemoppert en gehuild :dance: