~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 5 ~~~

@karma: ik denk dat het wel goed gaat met m’n oma. Mn vader was gisteren langsgeweest en hij is niet zo’n spraakwaterval :mrgreen: Haar darmonderzoek was gepasseerd, maar ze vertelde er niets over zei hij.

;@desiree!: :shock: :shock: :shock: SUPER voor je!!!

@chell; ja das toch raar, als je dan niet zwanger wordt en er toch niets gevonden wordt.

Maar iets in mij zegt al enkele maanden dat het niet gaat lukken zo. Is natuurlijk ook geen goeie ingesteldheid he :oops:

@karma: ik hoop dat jij wel een goeie LF hebt deze maand! Maar jij weet dat je cyclus nog op orde moet komen. Die van mij was in principe in orde, er waren wel eitjes de eerste maanden. Terwijl er nu volgens mij al twee keer geen ei meer is

:?

bedankt meiden!

mijn eerste enthousiasme is al een stukken verminderd. heb een gesprekje met de vk gehad, ook omdat ik wel bloedingen heb gehad. zij denkt dat het misschien van een mk komt en het hcg blijft dan nog wel een tijdje in je lichaam. maar om duidelijkheid te krijgen kan ik volgende week bij het echo bureau terecht. over een paar dagen gooi ik er nog een test tegen aan om te kijken wat die zegt en dan maar afwachten tot het dinsdag is want dan moet ik voor de echo.

ik weet gewoon even niet wat ik moet voelen. ben zo bang dat over een paar dagen die test weer negatief is en er niks te zien zal zijn op de echo.

pfff, ik moet even mijn gedachten verzetten, ga maar aan de strijk :?

@Tinka wrote:

@karma: ik hoop dat jij wel een goeie LF hebt deze maand! Maar jij weet

dat je cyclus nog op orde moet komen. Die van mij was in principe in

orde, er waren wel eitjes de eerste maanden. Terwijl er nu volgens mij al

twee keer geen ei meer is

Tja, dat klopt wel. Mijn cyclus is nog niet geweest zoals die hoort te zijn…

Bij jou was er wel een ei, maar ook een korte LF toch? Was die altijd kort?

Ook voor je begon met anti-conceptie? Wel vreemd idd. :? Ik snap er net

zoveel van als jij… :wall: Moeilijk he! :hug:

Ik hoop echt dat je snel weer gewoon een eisprong krijgt. :pray: En

dat je natuurlijk snel zwanger raakt. Iig hoop ik dat je snel duidelijkheid

krijgt. :-*

@Desiree: Jee, wat een domper meteen! :hug: Ik wil je geen valse hoop

geven maar ik had 5 dagen na het begin van mijn mk al een - test. Ik

vind de test behoorlijk duidelijk van jou. Maar goed vrouwen verschillen

en de ene vrouw is de andere niet, dus het kan heel goed kloppen wat de

vk zegt. :frowning: Waar baseerde ze dat dan op?

Ik hoop iig dat het gewoon goed zit daarbinnen en je gewoon zwanger

bent zonder medische poespas! :pray: :pray: :pray:

@ karma, ik had vanochtend eerst de assistente aan de lijn omdat de vk in spreekuur zat, en die dacht aan een mk. haar uitgelegd dat ik tijdens de zwangerschap van Elize ik ook eerst nog twee maanden bloedingen heb gehad. later heeft de vk terug gebeld. zou vroeg waarom ik vandaag een test had gedaan. gezegd dat ik lichte zwangerschaps verschijnselen had en dat het een bepaald gevoel was. en dat ik die test deed juist om uit te sluiten dat ik zwanger was en mijzelf voor het gek aan het houden was. zei gaf aan dat de enige manier was om duidelijkheid te krijgen een echo is. en volgende week zou ik dan 7/8 weken zwanger zijn en dan is het op de echo wel te zien of ik idd (nog) zwanger ben.

@Desiree: Nou, dat je dit bij Elize ook had klinkt wel erg positief. Hoe

was je menstruatie dan? Leek die op de bloedingen die je had bij Elize?

De vk dacht zelf dus niet meteen aan een mk? :think: Ze wilde het

gewoon even checken. Klinkt hoopvol! :wink:

En mochten ze nog niet zoveel zien dinsdag, dan kan het ook nog dat je

gewoon niet zo lang zwanger bent, toch? Want je zegt zelf 7/8 weken te

zijn, maar als je afgelopen maand zwanger bent geraakt ben je volgende

week maar een week of 5/6, of reken ik nou verkeerd?

Het klinkt iig heel spannend en ik denk dat ik elke dag getest had tot

dinsdag om eerder duidelijkheid te krijgen. :oops: Knap dat je zo geduldig

kan wachten. Al is het niet makkelijk. :wink:

Maar als je het zo bekijkt dan is de kans dus erg groot dat het gewoon

goed zit of zie ik dat te positief? Ik ga ontzettend hard voor je duimen! :pray:

@karma,

de bloedingen waren afgelopen woensdag, donderdag en vrijdag licht en in het weekend was het nog minder. het leek wel wat op de bloedingen die ik ook bij Elize had. het was helder rood bloed en alleen vrijdag zat er een paar kleine stolsels bij. had ook bijna geen buikkrampen.

en als het klopt ben ik nu 6 weken zwanger (laatste menstruatie was 27 september) hopelijk volgende week wat te zien op de echo :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Desiree: Ik hoop heel hard met je mee!!!

Spannend!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

@ Desiree

Hè shit word je even van je wolk geflikkerd zeg :roll: :frowning:

Ik ga heel hard :thumbup: en en :pray: hoor :hug:

Oh desiree het kan alle kanten op mega spannend. he kan ook een innestelingsbloeding zijn. ik had met 6 weken ook een paar dagen bloedverlies. Oh het zou toch wel een enorme verassing zijn zeg. Je kan ook die clearblue test doen met tijdsindicator. Die is wel aan de dure kant.

Tinka hoe is het nu met je. Tussen al die zwangeren dat valt niet mee he :hug: en oma in het zh. Hoop dat ze snel opknapt.

Karma jij ook even een baaldag met je lf. Maar inderdaad goed vertrouwen jouw wens komt in vervulling hoor :thumbup:

Chel ik vind het ook moeilijk die mg ik heb maar gewoon een afspraak gemaakt. hier krijgt men de prik pas 16 november vond ik ook nogal laat. Ik ga het geloof ik doen, maar als ik er aan denk ben ik erg bang of het consequenties heeft voor mijn beepje.

Meiden gisteren avond voelde ik drie plopjes en ik wist het zeker het was de beep :dance:

hm ben het nu even kwijt. Kom morgen in de ochtend weer een bakkie doen met jullie :-*

@karma: ik ben al aan de pil van toen ik 16 was ofzo, dus hoelang mijn LF toen was, dat weet ik niet :mrgreen:

Ze was nu wel vanaf de eerste cyclus 10 dagen. En de gyn zei dat dat goed was en wel vaker voorkomt bij de iets langere cyclussen. Daar maak ik me dus eig geen zorgen over. Tis eerder dat niet ongesteld worden waar ik niet gerust in ben…

@desiree: pff, jij moet ook al in onzekerheid zitten. Ik duim dat het toch wel gewoon goed gaat hoor!

@iedereen: m’n oma denkt dat ze morgen naar huis mag… Al hoor ik er niks van nu, maar mss dat ze het gewoon morgen zeggen he. Haar darmonderzoek heeft ze goed doorstaan, maar uitslagen heeft ze nog niet.

@jane wrote:

Meiden gisteren avond voelde ik drie plopjes en ik wist het zeker het was de beep :dance:

:dance: :inlove: :inlove: :inlove:

@ Tinka

Fijn dat je oma de darmonderzoeken goed heeft doorstaan :hug:

Jemig Desiree wat spannend! Ik weet nu even niet zo goed of ik je moet feliciteren of niet. Zal ik er even mee wachten tot je meer duidelijkheid hebt na de echo van volgende week? Ik :pray: in ieder geval voor je.

@Jane: wat leuk zeg! Bij mij zal dat nog we even duren, maar het lijkt me zo leuk!

@Tinka: zou fijn zijn als je oma morgen gewoon naar huis mag.

Verder weet ik het even niet meer :oops:

Ik heb niet zoveel te melden, behalve dat ik nu echt heel mooeoeoeoeoe ben :zzz: Ik merk echter wel dat de kwalen en dus ook de vermoeidheid wel wat af gaan nemen :dance:

@Desiree :shock: :shock: Jeetje wat een nieuws allemaal!! Ik ga heeel hard voor je duimen :pray: :pray:

Dit weekend zal ik geen berichten posten, maar ik duim wel! :thumbup:

@Jane :dance: dat lijkt me geweldig! Bij mij zal 't nog iets langer duren dan bij Jose :wink:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: --> :liar: dat was geen flauw grapje :liar:

Ik heb niet zoveel nieuws… Ik vind het alweer spannende dagen worden voor ons. Die 5 dagen tot de redday zijn gebaseerd op 34 dagen, dat was het de laatste keer en gemiddeld is ook 34 dagen. Maar als je mijn schema bekijkt 31-40-30-34 dan zou er nu weer iets van 30 moeten staan, kort-lang-kort-lang en nu weer kort :wink: Zo zal het wel niet werken… :doh:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Hier een :silenced: nacht :roll: :zzz:

Damian was heel erg onrustig, steeds huilen zowel in zijn slaap als gewoon.

En hij was er vandaag wel vroeg bij om eruit te willen. 6.45 uur.

Hihi voor hem dan (en vooral voor mama :mrgreen: )

Vandaag dag 10 van mijn cyclus dus begin vanmiddag maar weer eens met testen. Kijken wanneer hij nu positief is.

Morgen, overmorgen of over 3 dagen?

Morgen zou leuk zijn, dan is het wachten alweer korter :mrgreen:

Maarja met klussen nog geen bmm gevoeld dus dat zel wel niet :wink:

Ik denk dat we dadelijk nog even lekker aso terug kruipen :oops:

succes chel :thumbup: :wink:

en wat een ruk nacht weer voor jullie zeg. wat een geemmer steeds.

desiree ik duim hoor :thumbup: :thumbdown:

manouk heb jij ook lang de pil geslikt?

Tinka wat goed dat oma vandaag naar huis mag. :thumbup:

Jose ik voelde beep bij de eerste zwangerschap met 18 weken en nu dus met 14, maar het was eenmalig hoor ik heb het niet meer gevoeld nadien. Ik denk dat hij er net even goed voor lag.

down under

Verder veel klachten down under, niet leuk. Bij de ha van die capsules gekregen, maar het werkt nog niet echt barst van de jeuk

Karma de koffie staat klaar hoor die van george wil je er één?

@Jane: :drool: Koffie! Schenk maar alvast in. Ik kom zo!

@Tinka: Had je al koekjes gebakken? :wink:

@Chelleke: Snel even een :hug: !

Nu mijn kleinste uit de plantenbak halen. :mrgreen: SNEL!!!

Snel Karma SNEL

Hier kleine voor de tv gezet met een handje druiven ik hoor hem op de achtergrond heerlijk smullen en genieten. Hij heeft ook geen luier aan knap he. Zet ik hem elk uur op de wc en dan gaat hij plassen :dance:

Ga ik nu ook maar weer even doen en kom ik terug met koffie, Melk en suiker?

oh en koekieeeeeeeeeeees Tinka waar ben je???

@Karma, gelukt??

Ik ga voor de thee!! :wink:

@ Chelleke :hug: Wat balen!! :zzz: :zzz:

Ik hoop dat je snel weer wat beter kunt slapen!

Als je je bmm voelt bij het klussen, ben je dan rond je vruchtbare periode? :think: handig om te weten… Wist ik niet :oops:

@Jane :hug: wat vervelend!! Komt dat down under van de zwangerschap??

Nou meiden, mijn cyclus doet wat ik verwacht had. 30 dagen, dus vanmorgen :twisted: :twisted:

:dance: en het voelt dit keer niet klote, lekker hoor om er wat minder op gefocused te zijn!!

Hoe lang ik de pil heb geslikt?? Ehm zo’n :shock: 15 jaar :oops:

@Karma, ik zet de banner op 31 dagen.

Toch wel een beetje jammer natuurlijk :roll: Toch geen oktober voor ons :wall:

Vanavond weer een lekker wijntje :mrgreen: :dance: :mrgreen: