Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:
Onze kiekjesforum
Het 1e deel
Het 2e deel
Het 3e deel
Het 4e deel
Banner Chelleke
Mijn neefje
:mrgreen: MELD!!! :mrgreen:
Hoi hoi
Nog even het lijstje…
Het kleine lijstje:
PRESENT
Ik ben er ook weer
Karma, wil je mijn weken aanpassen in het kleine lijstje? Ik zit vandaag (na herberekening) op 10w3d en moet dus nog 29 weken en ehm … 4 dagen
Hoi hoi
@Chelleke & Tinka & José: HOI! :mrgreen:
@José: Done! Heb je trouwens al een mooi fototje van je
krummeltje :inlove: geplaatst in ons SF?
Het kleine lijstje:
Hier ook nog steeds niks van Jane :think:
Hoop maar dat alles goed is
Hoi hoi
@All: Even over Jane… Ik ging kijken wanneer haar laatste berichtje
gepost was en was nieuwgierig :oops: of ze wel vaker een paar dagen
niet online kwam, omdat ik mij (net als jullie) dus ook een beetje zorgen
begon te maken, maar ze is dus bijna elke dinsdag en woensdag niet
online. Ik denk dat het allemaal goed zit en ze idd. gewoon hard aan het
werk is en bekaf thuis komt.
@Jane: :naughty: Jane! Iedereen zo in spanning houden! :mrgreen:
Het kleine lijstje:
ik heb vanmorgen nog een temp genomen en die was 36,97
Aan de hoge kant dus, wie weet is mijn eitje al gejumpt he :think:
Zal dan morgen en overmorgen ook maar proberen tempen he :mrgreen:
Dat klinkt goed, Tinka!
Ik hoop het voor je! Als je temp nou morgen ook weer zo
hoog is zet ik je gewoon op het ROZE WACHTBANKJE hoor!
:oops: :oops: meiden ik ben er hoor. Karma heeft helemaal gelijk ik heb de afgelopen dagen erg lange dagen gemaakt maandag avond naar de vk en toen hebben we dat natuurlijk even gevierd met z’n twee en dinsdag en woensdag beide over moeten werken ivm crisisplaatsing Heb de afeglopen dagen van 7 tot acht gewerkt en ik ben meteen mijn bed ingedoken :oops: Het spijt me dames ik had best even een minuutje vrij kunnen maken. Vriend was ook al teleurgesteld omdat ik hem twee keer met het eten had laten zitten.
Maar alles was goed hoor we hebben een prachtige beep gezien, morgen plaats ik de foto’s alles was tip top in orde ik mocht van vk nu echt genieten we hebben ook de bevalling van o doorgesproken ik krijg nog een consult van de gyn en als het net zo als de vorige bvalling niet vordert 20 uur ontsluitingsweeen en een beep die maar niet wilde indalen dat we dan niet gaan lopen trekken en duwen maar dat ik dan een ks krijg. Ik wil het wel thuis proberen ook om die ervaring te verwerken en het lijkt mij fantatsisch zo’n thuis bevalling. Maar een opluchting dat ik dit keer stop mag zeggen en dat er dan hopelijk ook naar geluisterd word.
Ik schrok wel weer even toen ik in de papieren weer las wat de complicaties van o waren. 5 keer vacuum, bloeding onder de schedel en mogelijk hersenbloeding ter observatie enz enz. dat wil ik echt niet meer meemaken.
Chel die duivels zijn dus langsgekomen. Balen hoor :?
Ik ga later nog bijlezen.
en nogmaals sorry :oops:
@Jane: Hehe, :mrgreen: daar was je dan! Gelukkig dat alles er
super uitzag met jullie 2de ukkie. :inlove:
:dance: :inlove: Gefeliciteerd!!! :inlove: :dance:
En dat was dan een behoorlijk pittige bevalling zeg! Phoe… :shock:
Gelukkig dat jullie je er nu wat beter op kunnen voorbereiden. Ik
hoop dat het deze keer allemaal een stuk makkelijker gaat en je
gewoon lekker thuis kunt bevallen. Dat bevalt (hihi) mij ook het
beste. Maar veiligheid boven alles natuurlijk.
Enne nu officieel begonnen met je tweede trimester! Dìe
vond ik altijd het fijnste! Geniet ervan!
oh ja tweede trimester wat klinkt dat ver dan he. Ik voel me ook een stuk beter, alleen dan de dagen dat ik werk en thuis letterlijk neer crash, maar niet meer zo brak in de ochtend. Ja het is fijn nu en ik hoop dat jullie dit allemaal binnen niet al te lange tijd mogen ervaren.
Ik ga mezelf vandaag trakteren op zwarte laarzen die van vorig jaar heb ik vorig jaar laten herstellen en heb ik nu dan weg gegooid dus ik vind dat ik het verdien
@jane wrote:
… dus ik vind dat ik het verdien
Morgen,
@ Tinka
@ Karma
@ Jane
Geeft helemaal niks
Fijn dat alles toppie was :thumbup: :inlove: :dance:
GEFELICITEERD
Dat was geen leuke bevalling :hug:
Lekker trakteren op nieuwe laarzen hoor :thumbup:
meld me ook even.
@jane, fijn dat alles is goed met jullie hummeltje!
@tweelingmama, gefeliciteerd! stel je je nog even verder voor??? of heb ik daar over heen gelezen :think:
@chelleke, :wall: :wall: :wall: van die :twisted: :twisted: :twisted: nou ja, net als ik met frisse moed door naar de volgende ronde
@sam, wat leuk een kitten! ben zelf geen kattenmens maar vind ze wel ontzettend schattig.
niet zo veel nieuws te melden. voel me niet topfit vandaag, verkouden/grieperig. hopelijk met een paar dagen over. aankomend weekend eindelijk weer een vrij weekend, dus daar wil ik lekker van genieten en e dat gaat niet met een hoofd vol watten…
fijne dag iedereen!
doei doei
@mama_desiree wrote:
niet zo veel nieuws te melden. voel me niet topfit vandaag, verkouden/grieperig. hopelijk met een paar dagen over. aankomend weekend eindelijk weer een vrij weekend, dus daar wil ik lekker van genieten en e dat gaat niet met een hoofd vol watten…
Hoi hoi
@Chelleke: Bedankt voor het ! :-*
@Desiree: Beterschap meid! :hug:
Saai dagje zeg! :mrgreen: Waar is iedereen? :lol:
Kom later nog wel even langswaaien!
Bye Bye
Ook in dit deel kom ik af en toe nog eens mee gluren met jullie
Jane, fijn om te horen dat alles zo goed gaat. Klinkt inderdaad als een nare bevalling. Ik heb er met mijn eerste ook 48 uur over gedaan in het geheel en ruim een uur over het uitdrijven zelf. Gelukkig geen hulpmiddelen gehad, maar ik was gewoon dood en doodop. Ik had al sinds zondag niet geslapen en op dinsdagochtend is hij geboren…
Mijn tweede ging daarentegen juist als een speer… 8 uur in totaal en ze was er in 3 persweeën Kan dus alle kanten op gaan, maar wel een heel lekker idee dat je het helemaal zelf in de hand hebt. Met de tweede ben ik ook thuis bevallen en is me extreem goed bevallen (letterlijk ;))
Vandaag gewerkt, maar ging niet echt lekker. Ik slaap slecht 's nachts, heb nog steeds last van mijn schouder
Ik hoop niet op een slijmbeurs ontsteking… de ene keer heb ik er veel meer last van dan de andere keer… hopen dat het straks weer minder wordt.
Liefs,