@Tinka, dat het je ei inderdaad is!!
:thumbup: goed dat er een ontvangscomite is!!
Daar hebben wij ondanks mijn rug toch ook maar even voor gezorgd gisteren, je weet 't maar nooit natuurlijk. Niet zo romantisch, want ik kan niet zo goed bewegen :shifty: , maar het was toch fijn
@Tinka wrote:
We hebben eergisteren een ontvangstcomité op pad gestuurd, je weet maar nooit.
Groot gelijk heb je…ik :thumbup: heel hard mee

Tja wat was het gisteren, wat kraampjes zoals aphrodite, borstkanker, oriflame, tupeware en dat soort flauwekul (behalve die borstk. dat is natuurlijk geen flauwekul :oops: ). Ook een kappershow en modeshow.
Je kreeg ook nog een tasje met wat spulletjes mee.
Manouk fijn dat het toch fijn was.
Ik zou het ook gedaan hebben hoor, je weet maar nooit :shifty:
Oooh, Tinka dat zou mooi zijn!
@Manouk: balen dat je nog steeds zo’n last hebt en respect dat je ondanks alles toch voor een ontvangstcomite gezorgd hebt, ik weet niet of dt had gekund!
@tinka; fijn om te horen dat de operatie van je oma geslaagd is. Ik vind het wel heel sneu dat ze zo’n pijn heeft. :hug: voor je oma
@Chelleke: heb je nog iets leuks gekocht?
Hoi hoi
@José: Super! :inlove:
@Chelleke: En hoe is het met je neefje afgelopen? Ligt hij nu goed?
Ladies night bij de Intratuin??? :think: Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ohhh, ik lees het al.
@Manouk: Jeetje, das ook flink balen zeg! :hug: Hoe gaat het vandaag?
@Tinka: Gelukkig is alles goed gegaan met je oma! Hoe voelt ze zich
nu, alweer wat beter?
Enne ik hoop dat het je ei geweest is! Het klinkt iig erg positief! Nu hopen
dat je temp hoog blijft.
@Desiree: Hoe gaat het met jou? Het bloeden al gestopt?
Het kleine lijstje:
Desiree.......................32.6 weken
Bombariegirl...............30.2 weken
José............................26.3 weken
Jane............................23.6 weken
Klaproos......................23.2 weken
Moon84.......................21.0 weken
MB1976.......................21.0 weken
Huggie........................15.2 weken
Chelleke.....................8 dagen
Manouk.......................18 dagen
Karma.........................10 dagen
Tinka...........................12 dagen (tot afspraak Gyn)
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.
Hier... Nog steeds geen ei! :roll:
Bye Bye
@chelleke: wat gezellig zeg, die intratuin toestanden
@manouk: jij toch ook maar voor een ontvangstcomité gezorgd :mrgreen:
Vandaag nog maar eens bloed laten nemen :oops: En mijn waardes zijn nog vrij laag, ze lijken nu bij luteaal te zitten, maar de progesteron is laag. Dus dan kan er niks groeien denk ik…
Dat het maar snel 30nov is. De klinisch bioloog bij ons kon er ook geen antwoord op geven…
@ Jose
Nee heb gisteren niks bijzonders gekocht,
koekjes voor de hond en een borstkankerarmbandje.
@ Karma
Mijn neefje is gedraaid :dance: :dance:
Stom ei heb je weer :naughty: :hug:
Mooie foto’s in het sf dames, even kijken hoor :inlove:
Hoi hoi
@Chelleke: YEAH!!! :dance: :dance: Neefje!!! :dance:
:dance:
Nu hopen dat hij netjes blijft liggen.
Ik zal zo eens kijken in het SF. Ben benieuwd… :think:
Wie zou er nou op die foto’s staan?!
@Tinka: Hoe was je temp?
Het kleine lijstje:
Desiree.......................32.5 weken
Bombariegirl...............30.1 weken
José............................26.2 weken
Jane............................23.5 weken
Klaproos......................23.1 weken
Moon84.......................20.6 weken
MB1976.......................20.6 weken
Huggie........................15.1 weken
Chelleke.....................7 dagen
Manouk.......................17 dagen
Karma.........................9 dagen
Tinka...........................11 dagen (tot afspraak Gyn)
Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.
Bye Bye
@All: Kunnen jullie het filmpje bekijken van mijn meisje (SF)?
Ik krijg steeds een fout pagina… :think: Dat had ik eerst niet… :?
Vreemd!
oh dus ik moet zo echt even naar het sf
heb het druk gehad en ben ook een dag erg ziek geweest vermoedelijk van die gripprik ben nog niet helemaal de oude keelpijn hoesten en koorts heel vreemd, maar nu gaat het wel weer een beetje moet wel een paar uurtjes werken. ben het weekend wel lekker vrij :dance:
chel nog van harte met je verjaardag ben je lekker verwend.
Oh ik had ook wel naar de intratuin gewild, maar in def ile er naar toe.
Jose het hartje oh heerlijk. ik heb een angelsound gekocht op mp en luister nu elke avond even. Luxe he, voel me dan heel fijn. Ik had daar bij o minder behoefte aan. Hoe komt het dat je dat fjiner vond da de echo, was die inwendig of iets.
Karma nu duimen we dat het lukt hoor, je weet maar nooit. misschien is het net genoeg of net niet. ze draaien hier.
desiree hoe is het bij jullie.
Manouk jij hebt je ei ondanks je mankementen toch benut :thumbup: ook voor jou weer een spannende tijd.
tinka zou je dan toch een eitje gehad hebben.
meiden tot later
Goeiemorgen!
Zo dadelijk ff naar het SF!
Mijn temp van morgen was 37,01 :shock: Dus mss toch gisteren een eitje geweest… Maar vanwaar dan die lage waardes, dat weet ik ook niet :roll:
Hopelijk heeft ht ontvangstcomité van dinsdag, gisteren zijn werk dan nog gedaan :shifty: en waren ze niet allemaal weggelopen :mrgreen:
Ik heb ook echt pijnljke tepels, dus er moet wel iets aan de gang zijn denk ik.
En raad eens: als het niks is, dan ben ik binnen 10 dagen ongesteld :roll: Net als ik naar de gyn moet dus :roll:
@Tinka, dat klinkt wel goed hé!!
Dat zou wel wat zijn, als je dan net ongesteld zou zijn. Maar misschien word je ei wel goed ontvangen!!
@Jane, ja ik weet niet wanneer mijn ei komt, dus we doen gewoon ons best
Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest!
@Karma, ik heb het filmpje wel kunnen bekijken, maar dat is alweer een tijdje terug.
Met mijn rug gaat het vandaag alweer een stuk beter! Ik verveel me alleen enorm, dus ik heb van 22.00 tot 11.00 uur geslapen :shock:
Dat kan natuurlijk niet als er een kleine zou zijn :think: Hoe moet het dan? Ik had trouwens geen baby vast kunnen houden de afgelopen dagen :?
@jane wrote:
Jose het hartje oh heerlijk. ik heb een angelsound gekocht op mp en luister nu elke avond even. Luxe he, voel me dan heel fijn. Ik had daar bij o minder behoefte aan. Hoe komt het dat je dat fjiner vond da de echo, was die inwendig of iets.
Leuk die angelsound :inlove:
De echo was inderdaad inwendig, dat vond ik niet zo’n probleem hoor. Ik vond de echo ook echt heel erg leuk, maar had toen nog steeds op de een of andere manier niet het idee dat dat kindje wat ik zag echt in mijn buik zat. Kon net zo goed een filmpje op tv zijn. Het bleef voor mij nog heel onwerkelijk. Nu met de doptone kwam het geluid regelrecht uit mijn buik en naast het hartje konden we ook goed horen dat het kindje in mijn buik aan het zwemmen was (bloeb bloeb geluidjes). Verder had ze aan mijn baarmoeder gevoeld en mij gelerd hoe ik mijn baarmoeder kan voelen en daardoor werd het voor mij ineens een heel stuk echter! :inlove:
Vergeet ik nog helemaal op de andere berichten te reageren.
@Tinka: ik duim voor een ei Misschien brengt deze gekke cyclus wel geluk …
@Manouk; fijn dat het met je rug wat beter gaat. Als je in deze situatie zou zitten met een baby heb je waarschijnlijk geen andere keus dan te regelen dat iemand je komt helpen, een vriendin, buurvrouw moeder, of gewoon je man. Dit soort dingen zijn wel lastiger dan, maar je komt r wel uit hoor (en laten we vooral gewoon hopen dat dit nooit mer gebeurt).
@jane: ik den kdat ik dat ook zou durven kopen , zo’n angelsound Lijkt me echt leuk!
@jose: wat moet je dan voelen aan je baarmoeder?
Ow, ik wil ook bloebbloeb geluidjes horen uit mijn buik :inlove:
@Tinka, ja dat wil ik ook!!!
@Jose, dat lijkt me nog beter ja, hopen dat dit niet weer gebeurt!! Vriendlief zei al dat ik dat soort klusjes voortaan maar aan hem moet overlaten :oops: Dat lijkt me ook wel een goed idee.
hahaha, ik las even terug wat ik woensdagmorgen schreef. Daar staat dat ik mezelf al de hele dag plat zie liggen :roll: inmiddels zijn het er al meer dan 2 :shock:
Maar het gaat de goede kant op :lol:
zwaai :-*
Zwaai zwaai
Wat is het hier rustig
wij zijn een beetje druk zie sf :mrgreen: