~~~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 5 ~~~

jullie zijn zo stil?

Ik ben aan het werk nu :mrgreen:

Heb nog wat zitten lezen over fertiliteitstoestanden en eigenlijk word ik er beetje bang van :eh:

Pff, ik ben zo bang voor een teleurstelling de 30e. Ik weet niet wat te verwachten en ik ga daar waarsch niet slimmer buitenkomen dan dat ik nu ben. Ze gaat met één consult ook niet weten wat het probleem is :frowning:

@Chelleke, jarig?? Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne avond nog! :-* :-* :-*

Het is hier inderdaad erg rustig!

@Tinka :hug: Weet je nu al veel dan? Ik denk wel dat je de 30ste een idee krijgt van wat de mogelijke oorzaken kunnen zijn voor het uitblijven van je menstruatie en wat dit betekent voor je eisprong enzo. Of weet je dat nu ook al?

Hier weer weinig nieuws :naughty:

@manouk:

nee, eigenlijk weet ik nog niks. Buiten dat ik geen menstruatie heb, dus waarsch ook geen ei…

Een vriendin van mij, die ik ken via een ander forum, hebben ze eerst pilletjes gegeven om de menstruatie op te wekken, zo moesten ze dan nog een paar maanden proberen. Daarna kijkoperatie en ze bleek een verstopte eileider te hebben.

één maand na de operatie was ze zwanger van Nina.

Hopelijk gaat het bij ons ook zo goed :slight_smile:

Welterusten allemaal :-*

Goedemorgen meiden :smiley:

@Tinka: Ik hoop zo dat er een simpele oorzaak gevonden wordt de 30ste

en jij snel weer mee kan doen met het proberen voor een kleintje. Ik

ben ook erg benieuwd wat de gyn te zeggen heeft. Tot dan kan je alleen

maar wachten… :frowning: :hug:

@Chelleke: Hoe was het gisteren? Gezellig geweest?

Het kleine lijstje:

Desiree.......................33.0 weken
Bombariegirl...............30.3 weken
José............................26.4 weken
Jane............................24.0 weken
Klaproos......................23.3 weken
Moon84.......................21.1 weken
MB1976.......................21.1 weken
Huggie........................15.3 weken

Chelleke.....................9 dagen

Manouk.......................19 dagen

Karma.........................11 dagen
Tinka...........................13 dagen (tot afspraak Gyn)

Wachtend op Beebje.
Wachtend op NOD. (Eisprong is al geweest.)
Wachtend op NOD. (Eisprong moet nog komen.)
Wachtend op een goede cyclus.

Bye Bye

Chelleke was je jarig gisteren? Dat is me helemaal ontgaan! :oops: Alsnog van harte gefeliciteerd meid, hopelijk heb je een leuke dag gehad

@ alle meiden: ik heb de laatste tijd wel regelmatig meegelezen, maar weinig gepost, heb het eigenlijk een beetje te druk en ik ben te moe om te onthouden wat iedereen geschreven heeft :oops:

Ik ga er nu echt voor zorgen dat ik het rustiger krijg, op het werk en thuis. Morgen ben ik in ieder geval vrij, vrijdag maar een halve dag en dit weekend geen afspraken, dus ik kan even bijkomen. Dan heb ik ook weer meer tijd om hier te lezen en voor jullie te duimen.

Nu wil ik jullie alleen nog even vertellen dat we gisteren bij de verloskundige voor het eerst het hartje hebben gehoord :inlove: Ik vond het fantastisch, beter nog dan de echo :inlove:

Geeft helemaal niks.

Dank je wel :wink:

Was gisteren wel gezellig :thumbup:

Hier verder weinig nieuws te melden. :shifty:

Owja mijn neefje ligt in stuit en die gaan ze morgen proberen te draaien…klein boefje is het :naughty:

Vanmiddag naar de tandarts, jippie :liar:

Gaan ze mijn kroon plaatsen.

Vanavond naar Lady’s Night met ons mam bij Intratuin :mrgreen:

@Jose wrote:

Nu wil ik jullie alleen nog even vertellen dat we gisteren bij de verloskundige voor het eerst het hartje hebben gehoord :inlove: Ik vond het fantastisch, beter nog dan de echo :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Ooh, die ladiesnight, daar heb ik ook een uitnodiging van gehad! Leek me echt heel leuk, maar ik moet vanavond werken :frowning: Veel plezier he!

Hopelijk lukt het met draaien van je neefje, ik zal voor hem duimen! :pray:

Sterkte met je kroon :hug:

:-*

hallo meiden,

@Tinka, misschien krijg jij ook wel pilletjes en is het daarna al raak!! Wie weet!

@Jose, wat super :thumbup: Lijkt me ook fantastisch zo’n hartje!! :inlove:

Pffff… ik ging net even met bedden slepen om daar eens lekker te stofzuigen, maar het is me in m’n rug geschoten. Een raar gevoel, niet 1 spier ofzo, maar het tintelt wat zo halverwege mijn rug en ik hield gelijk mijn adem in…

Nu lig ik op de bank en durf me niet zo goed te bewegen :shifty: want dat voelt niet fijn :wall:

Leuk, zo’n vrije dag :snooty: ik zie mezelf al de hele dag plat liggen.

Volgens mij word ik oud :roll: dit heb ik nog nooit gehad :naughty:

@Chelleke, sterkte bij de tandarts!!

:hug: :hug:

ik hoop dat het met een pilletje opgelost is :slight_smile:

Ga nu maar eten maken, want hier hang ik weer, luie ik :mrgreen:

Balen Manouk! :hug:

Hoe gaat het nu met je?

@Tinka: :hug: ik hoop met je mee dat de oplossing van dit gedoe eenvoudig is :hug:

Haj haj

Ik heb de tandarts weer overleefd en mijn kroon zit erin :thumbup:

Ik hoop maar dat deze wel blijft zitten, want ik heb een kroon gehad die steeds afbrak en weer los kwam. Dat is uiteindelijk maar een brug geworden, maar die kan ik niet meer betalen. Ze kwamen achteraf met een leuke rekening van bijna 800 euro die ik zelf maar even moest betalen als eigenbijdrage :eh: . Dat kon gelukkig in etappes.

Zo ga er gauw weer vandoor, fijne avond :-*

en dikke knuffel allemaal :hug:

jullie zijn lief :slight_smile:

Nu nog effe opruimen en dan naar m’n oma op bezoek.

Gisteren werd haar darmtumor eruit gehaald!

Hallo,

Ik lig verplicht op de bank… Het ademen doet nu geen pijn meer gelukkig, maar ik ben nog niet zo mobiel :?

Stilliggen tegen een warme kruik gaat nog het beste. Hoop dat het snel helemaal weg is.

Mijn vriend lacht me uit en zegt dat ik inderdaad oud word :roll: (hij is ook wel lief hoor, hij heeft voor eten gezorgd :thumbup:)

@Chelleke, deze blijft vast wel op z’n plek!!

@Tinka, de operatie van je oma is goed gegaan? Beterschap voor haar.

Manouk: das echt wel balen he, als je zo stilletjes moet liggen!

Ja, de operatie is goed gegaan bij m’n oma, voor zover we weten toch…

Ze kan wel amper bewegen en heeft een morfinepomp voor de pijn. Verder slaapt ze slecht door de pijn natuurlijk.

Komt wel weer goed!

Haj haj

Gezellig avond gehad bij die Lady’s Night met mams en vriendin van mijn moeder :thumbup:

Ga zo mijn bedje opzoeken, was weer een lange dag :zzz:

Trusten :-*

wat was daar eig te beleven? Hier is ook een intratuin op weg naar mijn ouders. Stond gisteren in de file omdat het dus die Ladies night was :eh:

En dranghekken om binnen te gaan :shock:

Hier iets vreemd: ik heb het gevoel dat ik een ei heb/had/gehad heb ofzo :? Ik heb nogal pijnlijke tepels sinds twee dagen en vandaag was de temp 36,8 (gisteren 36,5) En wat vruchtbaar slijm

We hebben eergisteren een ontvangstcomité op pad gestuurd, je weet maar nooit.