@Broekie: jammer dat die andere baan niet was wat je ervan verwachtte Gelukkig heb je nu in ieder geval wel werk en dus inkomsten :dance:
@Tinka: hoe is het vandaag? “voel” je je alweer wat vruchtbaarder?
Ik ben vandaag een dag thuis gebleven, ik werd me vanmorgen toch beroerd onder douche, ik heb eerst een tijdje op de badmat bij zitten komen voor ik me af durfde te drogen (zal me een dom gezicht geweest zijn, gelukkig was ik alleen :lol: ). Ik voel me nog steeds allesbehalve fit Geen idee of ik nou iets onder de leden heb, of dat het bij de zwangerschap hoort. Ik hoop stiekem het eerste, want dat gaat sneller over.
Manouk; Tja, stom he?! Maar komt ook omdat ze aan de telefoon iets heel anders zeiden. Toen werd me verteld dat ik 1 avond en een dag in het weekend moest werken, dus dat klonk al minder erg.
Ik moet nu ook 3 avonden werken, om aan mijn uren te komen, maar dan heb ik het weekend voor mezelf. Of als ik een zaterdag ochtend shift draai, kan ik 1 avond laten vallen.
Je kunt ze natuurlijk ook zelf thuis maken, die pannenkoeken!
Karma; Dank je wel! Ja, mijn schoonouders hebben zo hun momenten Inderdaad, ik kan de eerste baan nu veel meer waarderen, maar blijf het eng vinden hoor
Chelleke; Balen dat de :evil: toch weer zijn gekomen. Maar weer vol goede moed op naar de volgende maand.
Jose; Achja, die baan is het minst belangrijkste. Het is even iets nu en het betaalde beide slechter als de eerste en daar is het me toch ook wel om te doen We zijn gezond en we worden iedere dag een beetje gelukkiger, dus ik kan me niets meer wensen!
Gelijk heb je dat je thuis bent gebleven! Liever iets onder de leden? Je tweede optie neemt iets heel moois met zich mee Dus zou ik liever de tweede hebben
Spannend trouwens 28 oktober!!! Wel showen he?! :mrgreen:
Vandaag een beetje in huis gerommeld… ben aan de ene kant heel erg blij dat ik straks aan het werk ben, even andere omgeving, iets anders te doen, aan de andere kant vind ik het doodeng, dat ik er niet goed in ben of dat ik het saai ga vinden, want het is natuurlijk wel een beetje eentonig werk
Maar ik zie het wel aanstaande vrijdag… nu alleen nog een oppas vinden voor m’n meisie. :s
@Broekie: wat ik eigenlijk bedoelde is dat als ik me nu zo belabberd voel door de zwangerschap, dit waarschijnlijk nog wel een aantal weken zo blijft en daar heb ik zoooo geen zin in. Maar als ik gewoon iets simpels onder de leden heb, moet het met een weekje wel over zijn. Tot nu toe ben ik er wat kwaaltjes betreft aardig doorheen gekomen, ik hooop dat dat zo blijft!
Succes met het zoeken naar oppas en ook alvast veel succes op je eerste werkdag
Zoals beloofd heb ik een fotootje in het SF geplaatst van de positieve test. Ik heb ook even gekeken of ik nog ergens een leuke foto van mezelf heb, maar ik vind geen enkele foto leuk