Mijn vader is gisteren geopereerd aan zijn been en ik had met mijn moeder afgesproken dat ze me niet zou bellen als alles goed was gegaan. Ik heb niks gehoord en kan er dus van uit gaan dat de operatie geslaagd is en dat het nu allemaal voorspoedig gaat. Ik bel straks even om te horen hoe het gaat en dan vanavond maar op bezoek in het ziekenhuis
@karma: ik denk dat ik nog een paar dagen op het bankje blijf waar ik ben. Er zijn geen tekenen dat mān ei er snel aankomt, dus ik ga voor een langere cyclus deze maand denk ikā¦
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
De test van vanochtend knalde er vanaf! Net weer een gedaan en die
was weer minder donker, dus mijn piek is geweest. :dance: Dus ei kan
binnen 24-48 uur springen (of niet maar daar ga ik maar even niet
vanuit :wink: ). Ik heb het gevoel dat hij (of zij :mrgreen: ) vandaag zal springen,
want mijn buik doet echt pijn. Ik zal blij zijn als dat rotgevoel weer weg
is. :( AUAUAU!!!
Ik heb mijzelf dus gezellig op de roze wachtbank gezet. Nu hopen dat ik
daarna door mag naar de lila wachtbank. :pray:
Ben vanavond bij mijn pa in het ziekenhuis geweest. Been is niet gebroken, maar hij heeft inwendige bloeding in zijn been gehad die het weefsel afknelde (zenuwen en bloedvaten enzo) en die is opengesneden. Nu moet de wond openblijven om de druk eraf te houden jakkie. Zal nog wel een tijdje duren en dat terwijl we komend weekend een weekendje met het gezin weg zouden gaan ter ere van het 30 jarig huwelijk van mijn ouders
Zo en nu ben ik misselijk!!! De kwaaltjes beginnen bij mij nu dan toch echt te komen. En het erge is, ik woon aan de rand van de stad en blijkbaar heeft de plaatselijke boer vandaag de velden bemest :sick: :sick:
Gelukkig dat het al met al toch nog best meevalt met je vader. Het had
veel erger kunnen aflopen. Hopen dat hij snel weer opknapt. Wat zijn
jullie nu dan van plan met het weekendje weg?
Mijn moeder gaat uitzoeken of ze een annuleringsverzekering hebben, zo ja, dan wordt het geanuleerd en gaan we een andere keer. Zo nee, dan gaan we waarschijnlijk alleen met de kinderen en aanhang (8 personen). Ook gezellig, maar toch echt minder leuk
@Chelleke: ik had dat vorige ronde precies zo, zag allemaal pms kwaaltjes en verder niks geen zwangerschapsverschijnselen, en toch zwanger gebleken! Ik duim mee
Wachtend op Beebje. Wachtend op NOD (Eisprong is al geweest.) Wachtend op NOD (Eisprong moet nog komen.)
Hier is de buikpijn gisteren steeds heftiger geworden en toen opeens
rond 21:30 werd het minder en tegen 22:00 uur was het weg. :dance:
Nu is het nog wat licht gevoelig, maar verder geen pijn meer of zo. Dus
mijn ei is geweest. Nu hopen dat ze elkaar tegenkomen daarbinnen. :mrgreen:
We hebben gisteren weer met de MW gesproken en dat verliep erg goed, we hebben nieuwe āopdrachtenā meegekregen en we hebben beide het gevoel alsof we hiermee vooruit komen.
We waren gisteren ook 5 jaar getrouwd en hebben van mijn schoonouders wat geld gekregen en zijn daarvan naar het pannenkoekenschip gegaan.
Helaas waren de kinderen meer geĆĀÆnteresseerd in het spelen van piraatje, dan in de pannenkoeken en het ijsā¦ maarja, wij hebben lekker gegeten.
Ik moet straks weer naar een sollicitatie, dus ga me nu even klaar maken.
Nog gefeliciteerd Broekie, fijn dat jullie er zo toch nog een leuke dag van hebben kunnen maken, erg lief van je schoonouders. Fijn ook dat je het idee hebt dat jullie echt vooruit komen met de hulp van mw. Ik voor je sollicitatie.
Met mijn pa gaat het ineens heel goed, ik hoorde net dat hij vandaag al naar huis was :shock: In eerste instantie was gezegd dat hij 14 dagen moest blijven. Ik ben behoorlijk verbaasd en heb mijn vader even gsmst, maar het enige wat hij zegt is dat hij āwegens goed gedrag is vrijgelatenā :roll: :lol: Anyway, ik ben heel blij, want nu kan het weekendje dus gewoon doorgaan!
Voor technische helpdesk medewerker moest je 3 avonden per week en ieder weekend een zaterdag of zondag. En een training van 5 dagen per week, 4 weken lang! Dus dat viel voor mij al af.
Maar ze had nog wel iets anders, klantenservice bij een energiemaatschappij. Maar dat was tot 6 uur 's middags en verdiende ruim 2,- minder dan waar ik nu al zit (met de goede doelen).
Dus ik blijf lekker waar ik zit verdiend aardig, maar belangrijker, ik mis in principe weinig tijd met mān kids, omdat ik zelf mijn uren in kan delen.
Dus vind het wel best! Vrijdag coachdag, ben reuze benieuwd, dan wordt ik min of meer een beetje ingewerkt.
@Jose, goed dat je vader alweer āontslagenā is!! Fijn nieuws!
Ben je nog zo misselijk?
@Sam, wel goed dat je deze baan in ieder geval hebt!! Apart dat je verwachtingen dan zo anders kunnen zijn he, want de baan die je nu niet neemt leek je eerst veel leuker! Super als je zelf invloed hebt op je werktijden lijkt mij!
Mooi dat jullie vertrouwen hebben in de MW, jullie komen er wel! Mmmmm, pannekoeken, ik hoor allemaal mensen die net bij het pannekoekenrestaurant zijn geweest, wil ik ook !!!
@Karma, goed dat je ei is geweest!!! Nu nog een meeting en dan Zou leuk zijn!!
Lief dat je ernaar vraagt hoe 't bij mij is. Ik ga voor de volgende ronde denk ik.
Ik moet wel lachen dat Tinka al tegen 5x opkijkt :lol: wij hebben de smaak nu wel te pakken :lol: Als ik uitga van de korte cyclus (die ik nu 2x had) dan hadden we allang uitgeklust geweest natuurlijk. Maar dan denk ik dat ik wat voel of dan zet ik vraagtekens bij 't slijm en dan gaan we er weer enthousiast voor hihi. Dus drukke dagen hier :inlove: :roll:
hihi Manouk, ja, je hebt het, of je hebt het niet zeker, dat libidoā¦ Het betert wel, maar ik zal nooit echt een hoog libido hebben denk ik. Dus bij ons is het echt wel gericht klussen :shifty:
@karma: 4 of 5 keer perweek! Waarom doe je die ovutesten dan toch :mrgreen: Nee, grapje hoor meid!
Ik weet niet, denk niet dat mān ei geweest is, want mān temp is niet hoog genoeg daarvoor denk ikā¦ We klussen maar door, tot ik zeker weet dat ie geweest is! Al moet het dan maar meer dan 5 keer :mrgreen: