Ik merk dat ik het door de vermoeidheid toch moeilijk vind om alle verhalen te volgen en steeds wat te schrijven. Ik merk ook dat ik trager werk en daardoor op mijn werk ook minder tijd heb om tussendoor even te komen neuzen
Ik lees nog wel steeds mee en ik duim nog net zo hard voor iedereen.
Tinka: je maakt het wel spannend hoor! Je hebt er zelf geen goed gevoel over, maar hoe komt dat dan? Voorlopig is er nog geen bloed … Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
@karma: als ik bloed laat nemen, doe ik de hcg er ineens bij idd :mrgreen: Hangt er beetje vanaf hoe m’n collega vandaag is, want het is niet de leukste, maar ze kan wel goed bloednemen :mrgreen:
@jose: ik weet nite goed waar het vandaagkomt. Mss door het vage ei, of door de temp die gezakt was vorige week…
Vandaag was die trouwens 36,72… Niet echt hoog dus…
Achja, we zien wel… We kunnen niet meer doen dan wachten he!
Thx allemaal voor de :hug: en de bemoedigende woorden en de duimen enz.
Allemaal wachten op jullie ei nu! Ook altijd zo spannend vind ik! Als het hier niet raak is, denk ik dat jullie al op jullie volgend ei wachten eer het mijne komt :mrgreen:
Mijn bloed staat op, dus duimen allemaal! Liefst voor een hoge hCG en anders voor een hoge progesteron, want dan is de hoop nog niet weg. In het andere geval, zit Chelleke alleen op het bankje binnen een uurtje
mijn hCG is 0.07mIU/ml en de progesteron is 0.10ng/ml (LH 6.35mIU/ml en FSH 5.68mIU/ml) DUS, in de verste verte niet zwanger, maar het lijkt erop of ik ook niet ongesteld ga worden, want met zo’n lage progesteronwaarde, zou dat toch al wel het geval moeten zijn denk ik…
Ik kan er zelfs niet sip om zijn, ik voelde het gewoon :roll:
Maar wat kan er dan de oorzaak van zijn dat je progesteron waarde
zo laag is? Wijst dit er wel op dat je in de luteale fase zit dan? :eh: Of
ook niet?
De echo liet toch duidelijk een redelijk grote follikel zien, toch?
Wat vaag weer!!!
goh, progesteron daalt, als er geen bevruchting is en dus ook geen innesteling. Het zorgt ervoor dat je lichaam weet dat alles mag afgevoerd worden daarbinnen… Dus eigenlijk de trigger voor je menstruatie, maarja, ik ben ook niet ongesteld. Ik vraag me ook af of ik het wel word deze maand :think:
Ik kan niet meer doen dan afwachten en hopen dat er volgende ronde ene duidelijk ei is!
al had de gyn wel een rijpende follikel gezien idd! Maar die zal mss toch niks geworden zijn, doordat ik ziek was rond mijn eisprong :?
Echt vaag! Maar dat moet m’n lichaam mij niet te vaak meer lappen, want dan sta ik mooi terug bij de gyn :mrgreen:
ik heb 16 jaar de pil geslikt… Dus dan kan 't inderdaad nog wel even duren als ik 't zo lees Dat zei de assistente van de HA ook, dat het wel een half jaar kan duren voordat mijn lichaam klaar is met ontpillen.
@Chelleke, ja elke maand komt er vanzelf weer een maand bij
Ben je ook naar de HA geweest toen, of had je veel geduld?
gisteren was ik een dagje vrij, al moest ik gisteren nog wel even met een cliënt mee naar het ziekenhuis die een onderzoek moest doen. gisteravond gauw met manlief naar de ikea geweest om een nieuw tv-meubel te halen. afgelopen zaterdag waren we er ook al maar was niet alles op voorraad :? gisteren gelukkig wel weer.
vandaag nog positief nieuws te melden, mijn ei is op komst. zondag zag ik toevallig aan mijn slijm dat mijn vruchtbare periode er aan kwam. ik heb ook al twee dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, dus vandaag of morgen springt er hopelijk een ei
vanavond maar weer even klussen
ik ga weer naar het huishouden en mijn dochter die de boel aan het verbouwen is ( ze zit midden in een sprong/fase, is erg vervelend op het ogenblik :roll: )