oh Chelleke: samen op zondag dan. Maar als ik niet ongesteld ben, ga ik toch minstens tot maandag proberen wachten om te testenā¦
Ja ik ook hoor
Hoop het weekend een beetje door te komen want heb er toch wel hoofdpijn van :roll:
Ik heb deze spanning nog nooit zo erg gehad toen we voor Damian bezig waren.
Maarja morgen even naar het graf van mijn vriendin en zondag zijn we ook heel de dag weg. Braderie in de buurt en bij mijn so langs. Dus die dag moet wel lukken.
:naughty: :naughty: :naughty: dat mag nietā¦we wachten nog even af hoor
Ik heb meer witte vloed dus hier zullen ze toch ook wel doorbreken. :thumbdown:
Maar ik had toch best wel goede hoop dit keer door die buik-, rug- en hoofdpijn (wat er nog steeds zit)
Maar bij Damian waren mijn (.)(.) van een kleine b naar een flinke b gegaan voor de nod (nu zijn het Bzakjes :lol: ) en ik vond alles stinken en dat heb ik nu niet en dat neemt eigenlijk dan toch wel weer een hele hoop goede hoop weg.
Ik ben weer terug van vakantie. We hebben een heerlijk weekje achter de rug, maar het weer was wel erg teleurstellend
Woensdag was mijn NOD en omdat ik woensdag nog geen :evil: had heb ik donderdag ochtend getest.
Ik zag vrijwel meteen twee streepjes staan, dus ik was helemaal happy!! :lol: Manlief wakker gemaakt met het goede nieuws!
Even āgevierdā
En toen moest ik was hebben en zag ik de bijsluiter van de test liggen en las die even doorā¦ blijkt dat er ALTIJD twee streepjes staan en dat het ene streepje in een plusje moet veranderen :oops: Dus onze vreugde was van korte duur.
Maar het goede nieuws is dat ik tot nu toe nog geen :evil: heb gezien! :lol:
Ik zag dat het voor Chelleke en Tinka spannend was?! Is er al meer bekend?
En mijn man zei vanmorgen dat hij een goed voorgevoel heeft dat het raak is en aangezien mijn man daar al meerdere keren gelijk in heeft gehadā¦ houd ik nog een beetje hoop.
En mijn man zei vanmorgen dat hij een goed voorgevoel heeft dat het raak is en aangezien mijn man daar al meerdere keren gelijk in heeft gehadā¦ houd ik nog een beetje hoop.
@ Tinka :hug:
Vandaag even bij Claudiaās graf geweest.
Haar moeder en haar tweelingzus kwamen er ook toevallig aan.
Leuk om ze weer even gezien te hebben.
Zijn zulke lieve mensen.
Haar graf lag er weer mooi bij met allemaal mooie bloemen. :kaars:
@Chellek: het zou wel heel bijzonder zijn als je op de sterfdag van je vriendin ontdekt dat je zwanger bent. Een soort eerbetoon aan haar ofzo. Ik duim een beetje harder.
@tinka: :hug: Ik hoop dat het vals āalarmā is meid
Jammer dat het weer zo tegenviel, maar ik ben blij dat jullie desondanks een leuke vakantie hebben gehad. Hebben jullie nog iets bijzonders/leuks gedaan?