Oooooh wat spannend!!! Mijn duimen draaien op volle toeren voor je
hoi, ze belden gisteren dat ik vandaag moet prikken en de IUI is vrijdag!
om 12h en dan om 14.30 is de acupunctuur! Komt erg goed uit dus!
Hopen dat de vijfde de goeie is!
Verder zit mijn kop wel nog vol snot, dus hoop dat dat vrijdag beter is!
Hej hej
Duimpjes Karma
Hier alles zijn gangetje. Paar dagen nog steeds druk geweest.
Vandaag ga ik het misschien wat rustiger aan doen
Met Damian alles prima, begint wel weer te hoesten, dat is minder.
En tja nog steeds een boefje wat jullie ook allemaal hebben
Met de reuma gaat het wel oké en met mijn pols ook wel.
Dat gaat erg langzaam (vind ik dan) en ik moet er nog steeds aan wennen.
In mijn koppie gaat het nog steeds met ups en downs, maar ik weet dat dat nou 1maal zo gaat
Misschien dat dat ook beter word als ik eindelijk zwanger ben en bevallen ben en mijn oude lichaam terug heb.
Ik weet dat het voor een goed doel is maar ik ben echt niet gelukkig zo.
Dat is dat hoofdstuk enzo ook afgesloten en kan ik daar mijn rust ook weer vinden. :oops:
Ik ben iig weer een stapje af gaan bouwen met de oxa…van 3 keer 20 mg naar 3 keer 15. (ik was begonnen met 3 x 50 mg) Dat moet echt rustig aan omdat ik merk dat mijn lichaam er aan verslaafd is (geestelijk trouwens ook).
Als het pillen tijd is voor die dingen merk ik dat gelijk aan mijn lijf, dan word ie onrustig, trillerig en voel ik me beetje raar
Nou dat was update vanuit deze kant :mrgreen:
Ik lees en leef natuurlijk wel elke dag mee enzo maar vind zo stom om alleen maar steeds een :hug: tegeven terwijl jullie ook wel snappen dat ik meeleef enzo. :shifty:
je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! je hebt het niet makkelijk en ik ben blij dat het steeds beter met je gaat! ik hoop zo voor jullie dat het bij jullie gauw raak is
vanmiddag ga ik met Elize naar een voorstelling van een poppentheater. ben benieuwd hoe ze het vind. het lijkt mij iig erg leuk.
http://www.hetvestzaktheater.nl/agenda/artikel/alles-weg/
iedereen fijne dag :-*
Leuk, hoop dat jullie het leuk vonden/hebben gehad??
Vast wel
Chelleke fijn om te horen dat het met de reuma en je pols goed gaat (ook al gaat het je niet snel genoeg), maar een dikke knuf :hug: voor hoe je je verder voelt. Ik hoop met je mee dat je snel zwanger mag raken en dat alles dan weer beter wordt voor je :hug:
Desiree: klinkt leuk zeg! Hoe was het?
@Tinka: nog 1 dagje!!!
en beterschap he
Hier alles oke. V.era en ik zijn nog steeds erg verkouden, maar zo tegen dat het mei wordt zal dat wel over zijn denk ik :roll: Gelukkig zijn we vandaag weer lekker samen thuis. Helaas moet ik vanavond wel een paar uurtjes werken
:hug: :hug:
@ All
Dikke :hug: en en :-*
Hier is mijn ovutestje nog negatief, dus mijn cyclus is deze ronde weer iets langer.
V.era en ik vertrekken zometen naar Drenthe voor een weekendje bij mijn familie.
Ik kom hier nu wat duimen voor iedereen die het nodig heeft:
Chelleke hopelijk heb je snel een positieve ovu test en Tinka ik hoop zoooo dat vandaag je geluksdag is!
Fijn weekend, geniet er van :-*
het sperma was echt slecht vandaag
Maar 1 milj zwemmertjes die op pad zijn gegaan… De hoop zakt in mijn schoenen momenteel
:hug: :hug: :hug:
owja, hier wel :twisted: :twisted:
:thumbdown: :hug:
oh manouk :hug:
Mja, 1 idd… Maar 1 van 20 milj zla sneller de weg vinden dan 1 uit 1 milj, begrijp je wat ik bedoel?
@Tinka, ja ik begrijp wat je bedoelt en je hebt ook helemaal gelijk. Ik kan me ook voorstellen dat je de moed een klein beetje verliest als je vergelijkt met andere rondes. Ik probeerde er even een positieve draai aan te geven voor jou, want je hebt natuurlijk wel kans!!
Dus ik hoop dat 1 ei en 1 miljoen zaadjes tot een beebje leiden!! :mrgreen:
Ik gun het je zo! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-* :-*
Vanavond nog 1 keer klussen en dan ga ik op het wachtbankje zitten
veel plezier!!!
Hihi helaas, geen klusavond meer gehad :mrgreen:
Onze kleine grote boef wou niet slapen :naughty:
Nouja geeft niks, belangrijkste dag hebben we benut, toch?
En anders vanavond nog maar een voor-de-zekerheid-gezellig-maken-avond houden :mrgreen:
Fijne zondag allemaal :-*
succes chel!
Nu, te vaak kort op mekaar is niet goed voor het sperma he Kijk maar naar ons
Ik duim voor je meid!