~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 10 ~

@jane wrote:

nee wij gaan half november bijna twee weken naar egypte :dance: ga zo de prikken halen voor mijzelf en kleine grote jongen

:dance: :dance: :dance: Helemaal niet jaloers :liar: :mrgreen:

@ jane, heerlijk hoor, lekker weg naar een warm land, wij moeten het doen met een midweek drenthe (ook leuk natuurlijk :wink: )

en wat wordt jij kleine vent alweer groot :shock: mooie foto hoor in het sf. wat een lekker ding :inlove:

@ jose, oe, de eerste groentehapjes. zo leuk om te zien hoe ze reageren :mrgreen: en goed van V.era dat ze kan omrollen :clap:

Sebastian doet ook al pogingen, hij is al wel een paar keer ‘per ongeluk’ van buik naar rug gerold. het gaat zo snel hé met die kleintjes.

@ chel, :thumbup: goed van je dat je gebeld hebt. ik :pray: dat je de afspraak gewoon kunt afzeggen omdat je dan zwanger bent!

huisje van je ouders ziet er mooi uit. en niet meer teveel doen hé :naughty:

@ manouk, heel veel :pray: en een afspraak bij de ha kun je best alvast maken, je kunt hem altijd weer afzeggen :pray:

@ tinka, wanneer moet je voor een fm? hoop zo dat deze medicatie goed aanslaat :pray:

@ karma, fijn dat alles zo goed gaat!

hier gaat het redelijk. met Sebastian gaat het goed, heeft geen last van verstopping meer. zijn nu bezig met het overstappen naar gewone voeding ipv de comfort. door de jbpm heeft hij vaak wat moeite met zijn ontlasting. helaas zijn de nachten nog steeds erg slecht. hij moppert/huilt in zijn slaap maar huilt zich dan vaak ook wakker (dat idee heb ik) en een speentje helpt dan wel maar als hij zijn speentje kwijt is begint het weer van voor af aan. dus gemiddeld mag ik er toch zeker zo’n 5-6 keer per nacht eruit :? af en toe mag ik er ook nog uit voor Elize en ja, dat is niet zo bevorderlijk voor mijn humeur. en daar baal ik van want een echt leuke en gezellige mama ben ik want ik ben soms echt te moe om leuk en gezellig te doen :oops: en dan hebben we het nog niet over mijn bekken :cry:

ben weer gedeeltelijk ziek gemeld en heb volgende week een afspraak bij de osteopaat staan, een doorverwijzing van de fysio.

nou, dat was weer een hele klaagzang, sorry. klaagmodus uit

iedereen een heel fijn weekend en dikke :-*

ga nu Elize van psz ophalen.

@Desiree, wooooooow… dat klinkt zwaar!!! :hug: :hug: Kom maar lekker klagen hoor, dat lucht misschien een klein beetje op… Ik hoop dat 't snel beter wordt voor je.

Wat is jbpm??

Foto’s??? Ik heb nog niet gekeken, wel nieuwsgierig maar nu geen tijd :frowning:

Moet inpakken :wink:

:-*

@ manouk, jbpm = johannesbroodpitmeel. dat gebruiken ze om de voeding dikker te maken tegen het spugen en het werkt vaak ook goed tegen darmkrampjes. sommige kindjes kunnen juist goed poepen van jbpm en sommigen juist niet zoals Sebastian (Elize als baby ook niet)

foto’s in het sf!

ow, kletswijven :slight_smile:

@jose: wat goed van v.era! Ik zou ook trots zijn hoor!

@chel: fijn dat je een afspraak hebt en hopelijk is ze idd niet nodig! Ik duim hoor!

@desiree: wat sneu dat je je niet echt goed voelt, dat werkt idd snel op je gemoed he!

@all: ik moest vanmorgen voor bloedname en echo gaan, maar er zit nog niks klaar. DE waardes zijn nog heel laag allemaal. Ik moet vandaag enz ondag een dubbele dosis prikken en pas dindsdag teruggaan. Hopelijk is er dan wel wat te zien, want ben er beetje down van. Met de vorige medicatie ging het altijd zo vlotjes…

@manouk: ik moet van medicatie veranderen, omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun werd van de Clomid. En als dat te dun is, kan er niks innestelen…

Haj haj

@ Desiree

Hele dikke knuffel voor jou :hug: :hug:

Ik hoop dat je nachten snel beter worden :pray:

@ Tinka

Balen dat er nog niks klaar zit :thumbdown: :hug:

@ all

:-*

Thx!

hier een reportage van in ‘Koppen’ over IVF behandelingen en de mentale belasting ervan.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek

Je moet naar programma’s, dan Koppen en dan kan je de reportage kiezen!

:-* :-* :-*

Edit: tekst verwijderd

Geeft helemaal niks, wij lopen niet weg :wink: :-*

Fijn dat je kleine frummel het goed doet :thumbup: :inlove:

Tink :hug: Balen dat er niks zat :frowning: Ik duim nog even door en hoop op mooie follikels aanstaande dinsdag :pray: :hug:

De reportage zal ik later bekijken, lijkt me zeker heel interessant!

Karma goed om te horen dat het goed met jullie gaat en dat je zo geniet! Voel je niet schuldig, je hebt het druk zat meid.

Fijn dat het goed gaat met Sebastiaan en dat hij geen last meer heeft van verstopping Desiree :thumbup: Wel jammer dat jij je zo rot voelt. Heb een beetje compassie met jezelf, dit is een lastige fase, maar je komt er wel weer doorheen :hug:

Hier alles oke. Wij zouden vanavond naar een verjaardag gaan, maar Vera is niet lekker (verkouden) en huilde vanmiddag zo veel dat ik maar heb afgebeld. Met een verjaardag doe ik haar nu echt geen plezier.

Voor jullie allemaal een :hug: en een :-*

Beterschap voor V.era :hug:

Dank je wel :slight_smile:

V.era voelt zich inmiddels weer wat beter, maar nu ben ik ziek :frowning: Dus maar weer een verjaardag afgebeld :roll:

:hug: :hug: Beterschap

beterschap jose.

karma heerlijk ventje hier ook zo’n makkelijke echt genieten. Ook geen huiluurtjes,krampjes of pijntjes bij o was het ook vaste prik.

Er wordt alleen wel nog lekker gegeten in de nacht, zou wel blij zijn als die nachtvoeding eens stopt.

Desiree joh wat klinktd at zwaar zeg. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat :hug:

Tinka dat is wel een teleurstelling zeg duimen voor morgen :thumbup: :thumbdown: :pray:

chel hoe ist bijjou?

laters :-*

kheb het dan nog gepresteerd om mijn prik gisteren te vergeten, dus dan maaar snel vanmorgen… Dom hoor, van mezelf, maar was niet zo lekker en heel erg moe!

¨

Zwaaizwaai naar iedereen :slight_smile:

Hier weinig te vertellen :roll: :shifty:

Erg druk geweest bij pa en ma en ook nog bij ons thuis

hoihoi iedereen!

Er zit één eitje van 19mm klaar. Morgen of overmorgen is de IUI! jippie

oehhh :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

spannend hoor tinka. we gaan weer :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: