Edit: tekst verwijderd
WOW Karma, jij hebt een goed geheugen! Van zwangerschapsementie geen spoor he!
Op dag 6 (vandaag dus idd) moet ik het eerste spuitje Menopur zetten!
Hej hej
Hier alles zijn gangetje. Druk dagje gehad.
Verkoudheid gaat steeds beter
Verder weinig nieuws, druk druk druk.
En het ziet er naar uit dat ik gewoon ongi ga worden,
ik begin er echt de balen van te krijgen :oops:
:-* :-* :-*
@Chelleke wrote:
Verder weinig nieuws, druk druk druk.
En het ziet er naar uit dat ik gewoon ongi ga worden,
ik begin er echt de balen van te krijgen:oops:
bellen, bellen, bellen!!! :shifty:
:hug: :hug: :-*
een dikke :hug: chel
en voor jou heel veel tinka!
geen puf meer om uitgebreid te reageren, iedereen een hele dikke :-*
kom gauw weer uitgebreider reageren :oops:
Ja ja er gaat gebeld worden.
Maandag of dinsdag gaat er een afspraak komen.
Ga morgen bellen
@Chelleke wrote:
Ja ja er gaat gebeld worden.:hug:
Maandag of dinsdag gaat er een afspraak komen.
Ga morgen bellen![]()
Succes meisje!
@manouk: hoe gaat het bij jou?
@karma: alles nog steeds onder controle?
@Tinka,
Hier in afwachting. Binnen een week NOD, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in :shifty:
Wij gaan verhuizen en dan zal ik ook van huisarts wisselen. Dus maar even kennismaken met de nieuwe huisarts binnenkort
Hoe gaat het bij jou?
Aan je onderschrift te zien ben je positief, of niet? Heel veel succes deze ronde meid!!
@Chel, succes met bellen! :thumbup:
:-*
Dank jullie wel :thumbup:
Gisteren zijn de :evil: :evil: echt doorgebroken
:hug: :hug: :hug: voor Chelleke, oooh wat ontzettend vervelend dat je nu weer ongesteld bent geworden. Hoe kan dat nou toch meid? :hug: Heb je al gebeld met de huisarts?
@Manouk: waarom heb je er geen vertrouwen in deze keer?
Tinka: hoe is het met jou, wanneer moet je weer voor een fm?
MD: :hug: voor je gebrek aan energie
@Karma: gaat alles bij jou nog steeds goed? Nog lekker aan het genieten van je kleine ventje?
Hier alles goed. Ben erg moe deze week en heb vanmiddag nog een drukke middag voor de boeg (ben op m’n werk). Gelukkig begint daarna mijn weekend weer
:hug: :hug:
Pffffff ik word sch…t ziek van die huisartsen van mij :thumbdown:
Zijn ze met zijn 2en maar ze moeten ook altijd met zijn 2en tegelijk vakantie hebben, elke kinderschoolvakantie moeten hun allebei vrij zijn (net zoals cursussen oid) :x
Dat gaat al jaren zo :thumbdown:
Maarja ik moet er weer gauw vandaar, paps en mams helpen.
Afspraak word dus weer een week later
ai Chel, das rot! En das absoluut niet klantvriendelijk als je het mij vraagt :naughty:
@jose: vrijdag moet ik voor follikelmeting, ben benieuwd wat de nieuwe medicatie met me doet.
@manouk: nog een weekje, we duimen hoor!
Ik probeer positief te blijven, maar het lukt niet altijd goed. Ik hoop dat de medicatie goed aanslaat en dat alles vlotjes verloopt, zoals met de vorige medicatie…
En dan maar hopen dat ik voor nieuwjaar nog een beebje in mijn buik heb, dan zal mijn jaar pas echt geslaagd zijn vrees ik…
:-* :hug:
tinka ik hoop het zo voor je :hug:
chel heb je verdorie gebeld zijn ze op vakantie. Hier idem echt schandalig je vervangt elkaar toch. Wordt daar ook naar van. Nou op naar volgende week :hug:
jose geniet van je weekend :-*
hier nog vandaag wat drukte en veel aan school morgen en dan ook weekend.
Tot laters
Heb ik net eindelijk de stoute schoenen aangetrokken om de gyn te bellen…kan dat pas weer vanaf 14u :roll: :lol:
Hier 18 nov afspraak gyn
Mijn NOD is de 15e dus ik hoop dat die afspraak voor niks staat
(zou een leuk verjaardagscadeau zijn (17e jarig) )
Dat zou zeker mooi zijn Chel, ik
met je mee! Goed van je dat je gebeld hebt trouwens :-*
Tinka, ik hoop op een goede uitslag van de meting morgen, ook voor jou veel
en ook een dikke :hug: Ik hoop zo op een geslaagd jaar voor jou
Jane, jij was toch een weekje weg geweest? Hoe was het?
V.era kan sinds gisteren van rug naar buik rollen, zooooo leuk om te zien! Ik ben trots :mrgreen: Vanavond heb ik ook voor het eerst een wortelhapje gegeven want ze had nog honger na de papfles en ik heb al een tijdje het idee dat ze wel wat extra’s lust. Dus vandaag eindelijk haar zin gegeven, maar ze vond het maar niks :lol: Blijven volhouden, hopelijk lust ze dan binnenkort wel worteltjes
@Jose wrote:
V.era kan sinds gisteren van rug naar buik rollen, zooooo leuk om te zien! Ik ben trots :mrgreen:

@Jose wrote:
Vanavond heb ik ook voor het eerst een wortelhapje gegeven want ze had nog honger na de papfles en ik heb al een tijdje het idee dat ze wel wat extra’s lust. Dus vandaag eindelijk haar zin gegeven, maar ze vond het maar niks :lol: Blijven volhouden, hopelijk lust ze dan binnenkort wel worteltjes![]()
:mrgreen: :mrgreen:
super chel. nu duimen dat het allemaal niet nodig is
v.era :dance:
nee wij gaan half november bijna twee weken naar egypte :dance: ga zo de prikken halen voor mijzelf en kleine grote jongen
@Chel, :thumbup: :thumbup: :thumbup: goed van je meid!
@Jane, oe!! dat wil ik ook wel, heeeeeeerlijk!! Lekker genieten van de zon (en de zee?)!
@Tinka, misschien heb ik 't gemist, maar waarom heb je nu andere medicatie??
voor een 2010-bevruchting!!
@Jose, super van je meisje!! Kan me voorstellen dat je dan trots bent!! :inlove: :inlove:
Mijn vertrouwen deze keer? :think: tja weet niet, ik word denk ik een beetje pessimistisch omdat 't tot nu toe niet gelukt is.
Ik heb zelfs de neiging nu alvast een afspraak met de ha in te plannen voor volgende week :oops:
:-*