Nee, het is ook de bedoeling om de dag te doen, maar als mijn test posi uitslaat wil ik die dag ook klussen voor de zekerheid, ook al heb ik de dag ervoor al geklust :shifty:
Manouk en Tinka :hug:
@Tinka: ik duim toch gewoon door voor je hoor, want Manouk heeft wel gelijk als ze zegt dat je er maar 1 nodig hebt. Hup zaadjes, hup zaadjes!
Ook voor Chelleke gaan de duimen weer hard draaien! Spannend meid, ik hoop zo dat het nu raak gaat zijn.
Wij hebben een leuk weekendje gehad bij de familie. V.era is door iedereen weer uitgebreid bewonderd en geknuffeld. Ben nu wel helemaal gaar want ik slaap altijd zo slecht als ik ergens anders ben, zeker als V.era dan ook nog op mijn kamer ligt.
Fijn dat jullie weekend leuk was :thumbup:
en dank je voor je duimen :-*
:shifty: ik heb de ha gebeld, vrijdag een afspraak :shifty:
@Manouk wrote:
:shifty: ik heb de ha gebeld, vrijdag een afspraak :shifty:duimen omhoog meid voor jou!
ik
voor jullie alle drie
Spannend Manouk. Heb je je cyclus een tijdje bijgehouden? Zo ja, alles meteen maar meenemen, want waarschijnlijk zal hij/zij je gaan vragen om als eerste je cyclus bij te houden. Succes!
@Jose wrote:
Spannend Manouk. Heb je je cyclus een tijdje bijgehouden? Zo ja, alles meteen maar meenemen, want waarschijnlijk zal hij/zij je gaan vragen om als eerste je cyclus bij te houden. Succes!
Ja, ik heb mijn huiswerk gedaan… Ik vind het wel spannend, deze stap had ik niet verwacht toen ik er aan begon 1,5 jaar geleden. Ik ben erg benieuwd en ik hou jullie op de hoogte!
@Tinka, hoe gaat het bij jou meis?
niet echt blij van geworden…
De ha vindt een jaar te kort, pas na 2 jaar of misschien 1,5 jaar wordt doorverwezen omdat er eerder vaak nog niks gedaan wordt. Ik heb een grote kans nog ‘gewoon’ zwanger te raken, heb een prachtige leeftijd en geen medische aanleiding om een en ander te versnellen.
Toen ik vertelde dat ik 1,5 jaar geleden stopte met de pil werd me gevraagd’ow dus je bent al 1,5 jaar bezig’ :shifty: :shifty: :silenced: :silenced: had ik natuurlijk JA moeten zeggen haha. Maar ik ben te eerlijk :oops: Dus heb gezegd dat 't 12 rondes zijn.
Er werd me verteld dat de eerste stappen zullen zijn om te kijken naar de zaadjes en de activiteit en of ik een eisprong heb en alles ‘doorloopt’. Daarna sturen ze je vaak weer naar huis om verder te proberen.
Ik heb aangegeven dat ik dat toch wel erg graag zou willen, om met de wetenschap dat 't goed zit relaxter te kunnen ‘proberen’. Dus nu gaat de ha uitzoeken of dat wel alvast kan, dat hoor ik over 2 weken.
Verder kreeg ik het advies om alles los te laten, niet temperaturen, testen of persona-en. Loslaten en alleen vrijen als wij zin hebben. Sta je dan met je goeie gedrag en je ‘huiswerk’ haha.
Dusse… wordt vervolgd!?
:-*
:hug: lastig Manouk. Loslaten lijkt me ook makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk kan je wel snel ergens terecht om alles te laten controleren. Sterkte ermee!
Hier beetje minnetjes eigenlijk. Zit sinds deze week thuis, zit er een beetje doorheen eigenlijk. Ik denk dat ik toch te snel aan de slag ben gegaan na mijn verlof. Woensdag naar de bedrijfsarts
hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4741675#4741675 kunnen jullie weer een mooie foto van mijn liefie bewonderen :mrgreen:
Hej hej,
@ Manouk
Wat een rare huisarts zeg en systeem daar zeg :eh:
Niet echt om vrolijk van te worden :roll: :hug:
Er niet mee bezig zijn…pfff die zin komt me de strot uit, iedereen roept dat, is lekker makkelijk gezegd :roll:
@ Jose
Denk je een beetje aan jezelf :hug:
oh Manouk: wat balen zeg! Je hoopt toch op meer ‘begrip’ als je naar de HA gaat…
Hier in belgie is het echt simpeler op dat gebied hoor!
De eerste wachtweek zit erop hier, hoop dat de tweede ook vooruit gaat
@chel: hoe gaat het bij jou?
@jose: oei, een beetje een dipje? Waarsch erg moe en veel aan je hoofd he? Probeer het er allemaal ff uit te krijgen en eventueel ff thuisblivjen he! Die foto is echt superschattig!
We leven nog
Nog steeds verkouden en verder weinig nieuws te melden.
Mijn arm zeurt, heb net de griepprik weer mogen halen.
Met Damian alles oké :thumbup:
Vergeten jullie het SF niet :mrgreen:
Soms denk ik: ze hebben gelijk, ik ben er vanaf dag 1 heel erg mee bezig geweest. Misschien moet ik nu zeggen dat we er mee stoppen en me dan meer gaan richten op andere dingen. Ondertussen onbeschermd vrijen wanneer 't ons uitkomt. Kijken wat er van komt.
Aan de andere kant denk ik: alle meiden op KOK zijn er net zo mee bezig geweest als ik en kijk eens hoeveel daarvan een beebje hebben mogen verwelkomen. Zou dat het echt wel kunnen zijn?
:roll: :roll: :roll:
Ik ben wel vaak gespannen, door deadlines op mijn werk :think: :think:
@Tinka, :thumbup: over de helft van het wachten!! Dan kun je gaan aftellen :lol:
@Jose :hug: :hug: :hug: Geen energie meer? Of voel je je rot? Goed dat je thuis bent en op de rem bent gaan staan :thumbup:
Enne… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: doe mij ook zo een! :inlove: :inlove:
:-* :hug:
@manouk: die praatjes heb ik mij ook zo vaak wijsgemaakt, het helpt echt niet hoor…
Er minder mee bezig zijn, dat gaat niet als je dat echt wil. Het valt alleen harder op dat wij er mee bezig zijn, omdat het langer duurt en je er vaker over praat…
@chel: ikg a zo meteen kijken
Je arm al beter?
Jep helemaal goed :thumbup: