Edit: tekst verwijderd
@Karma wrote:
Hoe gaat het trouwens met de NOD, Tinka en Chelleke? Voelen jullienu je het erover hebt :mrgreen:
al wat? :mrgreen:
Ik heb al heel de week het idee, ik voel wat…
Vandaag is één dag te vroeg om te testen, maar eht is een feestdag hier, dus had veel tijd en gooide er één tegenaan…

straks bloedtest, want moet werken op deze feestdag en dan, kom maar op met die stok KArma!
@Karma wrote:
Hallo meiden,
Phoe, hier even druk met andere dingen bezig geweest, hoofdzakelijk de
kids. Ze zijn allemaal ziek, zelfs de kleinste nu. Echt sneu… Snotverkouden,
hij kan amper ademen. :roll: Ik ben zelf ook behoorlijk beroerd… Bleh! Je
kan wel merken dat de weerstand hier waardeloos is sinds de bevalling.
Ik loop al weken te sukkelen met een griep. De kids trouwens ook… Maar
ik kom dus even heej ego doen en laat het reageren voor wat het is.
Ik kom gauw weer beter meekletsen…
Liefs! :-*
pff, hopelijk genezen jullie allemaal snel! Maar met zoveel, blijf je mekaar wat aansteken he… :hug:
Whaaaaaaaaaa die is echt wel positief :dance: :dance: :dance:
@ Karma
Beterschap voor jullie allemaal :hug: :hug:
Ik voel nog niks. Maar ik geloof ook niet dat het raak is. :thumbdown:
jaaaaaa tinka!!! ik zie duidelijk een streep hoor :dance:
ik ben zo blij voor jullie! ben benieuwd wat de bloedtest gaat zeggen maar volgens mij hebben we gewoon weer een zwangere in ons midden
@ karma, veel beterschap met jou en je kidjes :hug: ziek eerst maar lekker uit :hug:
@ manouk, wat raar van die ha. nu had ik een begripvolle ha en wij zaten al binnen een jaar bij een gyn voor testen. ik zou toch proberen om er meer vaart achter te zetten en proberen alvast een afspraak te maken met een gyn. een hele dikke :hug:
@ jose, :hug: goed aan jezelf blijven denken hoor!
@ chel ook voor jou dikke :hug: hopelijk voel jij je ook weer gauw beter.
hier begint er langzaam een beetje een ritme in de dagen te komen.
Sebastian groeit goed, was afgelopen donderdag naar het cb geweest. hij weegt nu 6390 gram, is 62 cm en zijn hoofdomvang is 39,5 cm. gewicht en lengte lopen mooi gelijk met de onderste groeicurve alleen zijn hoofdomvang had een uitschieter naar beneden. de arts vond het niet zorgwekkend en het fontanelletje voelde goed, dus gelukkig geen paniek. ze vroegen nog of ik al ging beginnen met groente maar gezegd dat ik daar mee wacht tot Sebastian er zelf behoefte aan heeft. had hem vorige de week voor de grap een stukje gekookte wortel gegeven maar hij keek me aan alsof ik gek was. maar warempel een paar dagen later begon meneertje toch wel ineens veel interesse in ons eten te krijgen. elke keer als wij gaan eten wil hij er graag bijzitten en begint al te smakken en op zijn vuistjes te sabbelen. dus dit weekend gaat het dan gebeuren, dan krijgt hij zijn eerste groentehapje :inlove:
afgelopen weekend zijn we begonnen met inbakeren. Sebastian werd zovaak wakker, soms wel elk uur
van een collega een inbakerdoek kunnen lenen en nu gaat het al een stuk beter. hij wordt nu vaak nog maar 1 of 2 keer wakker. al heel wat beter dan 4-6 keer. hopelijk gaat hij nu leren om door te slapen.
met mij gaat het ook al iets beter. de bezoekjes aan de osteopaat helpen goed en het gaat langzaam steeds beter met mijn bekken. heb nog wel veel last van een verdoofd en koud gevoel in mijn benen, doordat mijn bekken gekanteld is worden de zenuwen die naar mijn benen gaan wat afgekneld en dat is een erg vervelend gevoel :?
maar dat komt vast allemaal weer goed.
goed, weer een heel verhaal. nu even naar elize die heeft een plas op het potje gedaan :thumbup:
@ Desiree
Fijn dat het ritme er een beetje in komt.
Fijn dat bij cb alles goed was (ondanks zijn hoofdje)
Fijn dat het met jou ook langzaam beter gaat :hug:
dankjewel allemaal!
Waaaaaaaah een streep een streep en streepje voor Tinka!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben echt zo ontzettend mega blij voor je en ga heel heel heel hard duimen dat vanaf nu alles helemaal goed gaat
Karma veel beterschap jullie allemaal :hug:
Desiree, fijn dat het goed gaat daar bij jou. Wel even schrikken van het hoofdje maar gelukkig vinden ze het bij het cb niet zorgelijk.
Hier ook ziek, bleeeeh
Lieve Tinka wanneer is je uitgerekende datum ongeveer??
:-*
@Chelleke wrote:
Lieve Tinka wanneer is je uitgerekende datum ongeveer??Ik sta gewoon in de topictitel, wat een eer!

Ik denk: 22/7/11

juli baby’tjes zijn zooooo :inlove:
@ jose, gelukkig zijn ze bij het cb waar ik naar toe ga zijn vrij relaxed, tenminste ik heb er nooit problemen mee gehad.
Sebastian doet het verder goed en dat is het belangrijkste toch?
hij is druk bezig met alles pakken en in de mond stoppen en hij doet al verwoede pogingen om te rollen wat af en toe ook lukt :inlove:
vind jij het ook nog sneller gaan met de tweede?
Hoho niet te snel, ik heb er pas 1
Fijn dat je een relaxt cb hebt, ik hoor soms verhalen :roll: Ik ben tot nu toe ook wel tevreden over het cb waar ik met V.era naar toe moet
@TINKA!!! JOEHOE!!! Gefeliciteerd! Hoe voel je je?
@Jose wrote:
Hoho niet te snel, ik heb er pas 1![]()
voor hoeveel ga je, haha, het klinkt alsof er nog een heleboel gaan komen :lol:
sorry jose :oops: even in de war met jane
@Manouk wrote:
@TINKA!!! JOEHOE!!! Gefeliciteerd! Hoe voel je je?tot nu toe voel ik me goed! Tis ook nog heel pril, dus wel beetje bang dat het nog zal misgaan…
@Jose wrote:Hoho niet te snel, ik heb er pas 1![]()
voor hoeveel ga je, haha, het klinkt alsof er nog een heleboel gaan komen :lol:
Verder af en toe steken in mijn buik, maar dat zal wel normaal zijn zeker…
Ja had ik ook, ik had allemaal krampjes en vond dat best even eng :oops: