~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 10 ~

mijn bloedwaarde was 107, dus best goed! :slight_smile:

dankje voor het stokje!

Is hoofdpijn ook een kwaal? Pff, heb al sinds gisterenavond hoofdpijn :s

Ow ja dat kan heel goed hoor :hug:

Suc6 met je kwaaltjes :mrgreen: :hug: :-*

Germ…ik kreeg net een mail van Wehkamp:

Beste Angel,

Je kocht op wehkamp.nl je Nintendo Wii zwart + Njoy Balance Board + Wii Fit Plus,

hieronder de perfecte matches bij je aankoop. —paar plaatjes—

Ik denk :eh: … ging gelijk het lampje branden. Ik ben de 17e jarig. Heeft mijn mannetje dit besteld voor mijn verjaardag (we zouden er niet meer aan doen, mafkees, we zouden dit als een gezamelijk kerstcadeau doen aan onszelf :mrgreen: ) omdat ik dit zo graag wou hebben.

Hij heeft met pijn en moeite van alles geregeld zodat ik er niet achter zou komen. En ik moet zeggen ik wist echt van niks en hij is er al een tijdje mee bezig geweest. Krijg ik zo’n mailtje. Tja ik wist het meteen.

Hij is echt mega over de pis en teleurgesteld, kei zielig :hug:

super tinka :thumbup: op naar de eerste echo :inlove:

manouk en chelleke mijn duimen draaien overuren voor jullie :pray:

Elize is voor het eerst een heel weekend uit logeren, mijn moeder heeft haar vanmiddag na het oppassen meegenomen en zondag halen we haar weer op want dan hebben we verjaardag van mijn schoonzusje.

we hadden al afgesproken dat ze vandaag een nachtje zou logeren maar vanochtend hebben andré en mijn moeder maar bedacht dat het wel goed voor mij was om een beetje rust te hebben. blijkbaar zie ik er zo slecht uit:?

nu kan ik ook wel wat rust gebruiken maar om dat even achter mijn rug om te bekokstoven :naughty:

het is nu doodstil in huis, Sebastian slaapt en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. mijn moeder heeft al afgestoft en stofgezogen, heb zelf al gestreken en weet even niet meer wat ik kan doen.

nou, het is opgelost. de post is net geweest met de nieuwe kinderen dus tijd voor een bak koffie en even lekker lezen.

iedereen een fijne dag :-*

Dank je wel Desiree :-*

Geniet van je Kinderen en koffie…

laat die van mij ook maar op de mat vallen :smiley:

Hij was gisteren ook bij mij op de mat gevallen :wink:

Staan trouwens weer wat foto’s in SF :mrgreen:

Ben trouwens 98% zeker dat ik geen mooi verjaardagscadeautje krijg van mijn lichaam.

Al 2 dgn dat ik me blegh voel en heb buik en rugpijn :frowning: Ik baal er van. :thumbdown: :roll:

@Chelleke wrote:

Hij was gisteren ook bij mij op de mat gevallen :wink:

Staan trouwens weer wat foto’s in SF :mrgreen:

Ben trouwens 98% zeker dat ik geen mooi verjaardagscadeautje krijg van mijn lichaam.

Al 2 dgn dat ik me blegh voel en heb buik en rugpijn :frowning: Ik baal er van. :thumbdown: :roll:
:hug: :hug:

Mooie banner :inlove: :inlove:

@Chelleke wrote:

Mooie banner :inlove: :inlove:
thx! Hopelijk brengt hij geen ongeluk :shifty:

:naughty: nee daar gaan we niet voor…het is een geluksbanner :inlove: :pray:

Af en toe spiek ik hier nog weleens mee, dus WOW Tinka, wat super gaaf, duimen draaien!

:-* :-*

Hier ronde verder :frowning: :thumbdown:

:frowning: :hug: :hug: Balen meis…

dikke :hug: chel

veel succes alvast donderdag :pray:

leuk wat van je te horen huggie. alles goed met jou en Novi?

hier is het aftellen begonnen voor onze vakantie. nog een weekje en dan gaan we lekker weg :dance: zelf hoef ik alleen nog maar woensdag te werken en dan ben ik bijna 3 weken vrij :dance:

we hebben de tweede week van onze vakantie al mooi vol gepland, ze komen de nieuwe vloer leggen, dus we moeten eerst alles eruit halen. het gedeelte van de vloer wat nog wel goed is leggen we op zolder neer, de muur in de kamer gaan we sausen, we hebben een afspraak bij de uroloog voor Sebastian, kindersinterklaasviering op het werk van André en de tuin kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. en daarna zijn we wel weer aan nog een week vakantie toe :roll:

@mama_desiree wrote:

leuk wat van je te horen huggie. alles goed met jou en Novi?

:-* Ja gaat hartstikke goed! Lief dat je het vraagt! Met jou en de kleine vent ook?

@mama_desiree wrote:

hier is het aftellen begonnen voor onze vakantie. nog een weekje en dan gaan we lekker weg :dance: zelf hoef ik alleen nog maar woensdag te werken en dan ben ik bijna 3 weken vrij :dance:

we hebben de tweede week van onze vakantie al mooi vol gepland, ze komen de nieuwe vloer leggen, dus we moeten eerst alles eruit halen. het gedeelte van de vloer wat nog wel goed is leggen we op zolder neer, de muur in de kamer gaan we sausen, we hebben een afspraak bij de uroloog voor Sebastian, kindersinterklaasviering op het werk van André en de tuin kan ook wel een opknapbeurt gebruiken. en daarna zijn we wel weer aan nog een week vakantie toe :roll:

Klinkt als een leuke, drukke vakantie, lekker hoor, ik heb vanaf 25 november ook 2.5 week vakantie, dan nog een dagje werken op de grond en de week erna ga ik mijn examens weer in en moet (mag :angel: ) ik weer gaan vliegen :shifty:

thx huggie, fijnd at met jullie ook alles goedgaat!

@chel: balen weer :hug: Is niet lief van je lichaam he! :hug:

ik heb duimpjes nodig voor straks!

Dan heb ik een tweede bloedname om te kijken of het hcg goed stijgt!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Zoiets?

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

en? heeft het geholpen?

thx allemaal! Tis pas voor dezenm, dus nog ff doorduimen! :slight_smile:

Ik duim ook mee voor je Tinka!!

@chelleke: :hug: :hug: :hug:

Fijn om te horen dat het goed met je gaat Huggie :smiley:

Desiree wat een vakantie :shock: Succes met klussen, zal vast heel mooi worden, wat voor vloer hebben jullie besteld?

En waarom moeten jullie met Sebastiaan naar de uroloog?

Hier alles oke, ben m’n huis aan het poetsen, was weer eens nodig :oops: