~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 10 ~

Hier bagger met mijn keel, blegh.

Damian naar de psz. Hij wou vandaag niet. Nie school zoals hij dat zegt.

Dus dat was tranen met tuiten achter laten. Gelukkig hebben we een hele leuke nieuwe juf en daar is hij naar toe gegaan :slight_smile:

Damian is de hele dag bij mijn ouders en slaapt daar ook. Ik moet straks wachten op medicijnen die gebracht worden (mijn spuiten worden gekoeld gebracht) en vanmiddag moet ik naar de therapeut.

Morgenvroeg gaan Rob en ik de vliegbasis op (hier op Volkel) om de hele dag foto’s te maken. Er is hier nu een tigermeeting :inlove:

Meeting van allemaal tiger squadrons, en de meeste kisten hebben dan ook een mooie tijgerschildering :inlove:

Wij hebben mooie vip plaatsen :dance: Handig zo’n kerel die bij defensie werkt :mrgreen:

Ziek of niet ziek, ik ga gewoon heb hier lang naar uitgekeken en het is nu een thuisoefening :smiley:



Internationale oefening op vliegbasis
VOLKEL - Op vliegbasis Volkel vindt van maandag 4 tot en met vrijdag 15 oktober de 'NATO Tiger Meet 2010' plaats. Dit is een internationale oefening waaraan in totaal twaalf landen met ruim 60 verschillende vliegtuigen deelnemen.

De vliegoefeningen staan in het teken van gezamenlijk plannen en uitvoeren van luchtoperaties. Vanaf dinsdag 5 tot en met donderdag 14 oktober wordt een intensief en internationaal hoogwaardig oefenprogramma gevlogen. Onder de deelnemers van de oefening zijn ook de NAVO-landen die samen met Nederland deel uitmaken van de internationale coalitie in Afghanistan en gezamenlijk moeten kunnen optreden, waar dan ook ter wereld.
De deelnemende landen zijn Oostenrijk, België, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Italië, Noorwegen, Spanje, Turkije en Groot-Brittannië. De deelnemers vliegen iedere dag missies waarbij specifieke oefenscenario’s moeten worden gevolgd. Vliegtuigen en helikopters vertrekken ’s ochtends en ’s middags. De oefeningen vinden plaats boven zee, in de oefengebieden ten noorden van Nederland en Duitsland. Ook vinden oefeningen plaats in het midden van Nederland, in de daarvoor bestemde oefengebieden op de Veluwe en in België en Frankrijk.
De Tiger Meet wordt ieder jaar georganiseerd door één van de NATO Tiger squadrons die is aangesloten bij de NATO Tiger Association. Deze organisatie is opgericht in 1961 en is gericht op het bevorderen van solidariteit tussen de deelnemende NATO luchtmachten. Een squadron behoort tot een tijgersquadron als zij een katachtige in hun embleem (beeldmerk) voeren. Op vliegbasis Volkel is dat het 313 squadron en het enige tijgersquadron van de Koninklijke Luchtmacht. Voor dit jaar is het 313 squadron gastheer voor de NATO Tiger Meet 2010.


Hier een voorbeeld van 1 van mijn foto's
Hij is niet zo heel geweldig hoor :roll:




karma en familie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!





@ chelleke, :hug: voor je keel en damian. heel veel plezier op de vliegbasis!







hier een kt nacht en ochtend. Sebastian heeft erg veel last van zijn darmen. we gaan maar direct stoppen met de rijstebloem want volgens mij raakt hij daar verstopt van. Elize was weer lekker opstandig met aankleden en ik was al een beetje sjaggie omdat ik vandaag weer moet werken. bah,bah,bah :evil:





dikke :-
en tot later

:hug: :hug: :hug: :-*

Haj haj



Pffff ik heb zo’n keelpijn. Ben nu 2 dgn flink aan de paramolletjes en strepsels maar werkt voor geen meter, blegh!



Maar goed, dag 3 en 4 van de vakantie staan ook online :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4692058#4692058

Edit: tekst verwijderd

@karma, GEFELICITEERD!!! :lol:

Fijn dat je alweer thuis bent!! :dance: :dance:

Ben benieuwd naar de foto’s!



:-*



Fijn dat je weer thuis bent :dance:



Dikke knuffel meiden :hug: :hug: :-



Mijn keel is nog zwaar :silenced: maar ik laat mijn dagje vandaag niet afpakken :naughty:

Eindelijk een thuiswedstrijd en durf ik er naar toe en dat laat ik door zo’n stomme keel niet verpesten. :snooty:

Zal wel een stil dagje worden want praten kan ik bijna niet, gezellig voor Rob :mrgreen:

Maar goed, paramolletjes mee en mijn camera en ik kom de dag wel door en anders bel ik paps op en die kan me zo ophalen, die heeft ten slotte nog altijd een pas van zijn oude werkplek :wink:

Komt goed :-

heel veel plezier chelleke, geniet er lekker van :-*



karma, fijn dat je weer thuis bent en alles goed gaat. een hele fijne kraamtijd en ben erg benieuwd naar je mannetje :oops:





nou, gisteren weer gewerkt. het viel me gelukkig mee, was eigenlijk te druk om aan andere dingen te denken. en na twee uurtjes werken leek het net of ik er maar 5 dagen tussenuit was geweest ipv 5 maanden :roll:

was wel erg moe toen ik thuis kwam, was dan ook een erg lange dag. nu weer twee dagen vrij en dan moet ik drie dagen achter elkaar. gelukkig is André het weekend gewoon thuis dus kan ik wel even uitpuffen als ik thuis kom van het werk.



met Sebastian gaat het al wat beter. heeft vannacht bijna geen last gehad van krampjes en hij lijkt niet meer zo verstopt te zitten. hij had gisteren bij mijn moeder erg veel gepoept.

heb alleen het idee dat elize hem aan het aansteken is. Elize is verkouden en heeft André al aangestoken. nou ja, is alleen maar goed voor zijn weerstand maar hij ziet er wel een beetje pips uit.



zo, ik ga even een bak koffie zetten en Elize wat fruit geven en daarna maar aan de poets. zolang Sebastian slaapt er gebruik van maken.

Karma, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Shafiq! Fijn dat alles ondanks de langzame start gewoon goed is gegaan en dat je ook alweer thuis bent.



@Desiree: voor jou een :hug:. Wel fijn om te horen dat het op je werk goed is gegaan meid.



@Chelleke: ondanks de keelpijn toch een leuke dag gehad? Mooie foto’s weer.



Hier alles goed in Limburg. Leuk park en lekker weer :smiley:



Vrijdag gaan we weer naar huis en dan kom ik van t weekend wel wat uitgebreider reageren.

Ik heb vandaag, ondanks mijn zere keel, hele dag volgehouden op vlb Volkel. Had een mooie vip plaats :dance:

Alleen wel mega balen dat er geen zon was, dan zijn de foto’s gelijk een stuk minder.

En de rest van de week kan ik niet. En die vip plaats kan al helemaal niet meer…ikke is zielug :mrgreen: :liar:



@ Desiree

Fijn dat het werken mee viel :thumbup:

Ook fijn dat het met Sebastian weer wat beter gaat.



@ Jose

Zijn maar euh…denk een foto of 1500 :oops:

Heb dus heel wat uit te zoeken, maar als daar niks meer tussen zit dan weet ik het niet meer :mrgreen:

Dag 5 en 6 van de vakantie :mrgreen: :oops:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4694274#4694274

Edit: tekst verwijderd

Edit: tekst verwijderd

Edit: tekst verwijderd

KARMA GEFELICITEERD!!!



Wat een geweldige zoon :inlove: :inlove: :inlove:



Liefs Fran

Edit: tekst verwijderd

ik lees je verhaal nu pas Karma, ik had er blijkbaar overgekeken!



Klinkt nog doenbaar, zo van op een afstandje :mrgreen: Lijkt wel of ze je wat meer vrijheid gaven in het beslissen of het moment daar was enz, omdat je al ervaring hebt? Of zie ik dat mis?

@Karma wrote:

Foto’s in SF!!! :wink:




Zoeffff ik ga gauw kijken :mrgreen:

Ik klaag vandaag over mijn verkoudheid en keel…pffff wat kan een mens zich daardoor kl.ten voelen zeg, blegh.

Alles zit potdicht, hoesten en een zere keel. Mijn arme mannetje ook.

We gaan samen meer eens even lekker onder de warme douche :-



@Jane:

Voor je mannetje :-


Gefeliciteerd

En de laatste 2 dgn staan ook online :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4695839#4695839