Edit: tekst verwijderd
toch fijn dat je hem niet nog 2cm hebt moeten ophouden
Geniet maar van je nieuwe kleine man! En wees maar eens wat ego
Nu lekker genieten Karma, je hebt het super gedaan :inlove:
Damian en ik hebben het even goed te pakken ja, maar dat komt wel weer goed. Hij is nu ook alleen aan het huilen, dus brei er een eind aan en ga met hem saampies op bed liggen. Rob is pas 22:30 a 23:00 thuis
Hej hej…
Pfff lijkt hier wel erger te worden ipv beter met Damian en mij.
Rob begint nu ook langzaam.
Maarja uiteindelijk zal het toch beter moeten worden
Owja Karma, hoe spreek je beebjes naam eigenlijk uit? :oops:
Dikke :-* en :hug: allemaal
joehoeeeeeeeeeee Karma van harte met jullie zoon shafiq prachtige afrikaanse naam (toch) heel fraai en wat een klein kereltje zeg. Mooi hoor. Ik ga zo direct foto’s kijken.
Ben heel blij voor je en fijn dat ze in zkh naar je geluisterd hebben. Jij bent toch wel echt ervaringsdeskundige haha.
Oh heerlijk he een beepje/nieuw leven in huis :inlove: geniet er met z’n allen van.
Hier bekomen van verjaardags stress pff maar was heel egslaagd.
chel beterschap voor jullie allemaal :hug:
@Karma wrote:
@Manouk: Jouw klusdagen komen eraan, zie ik! Have fun!!!
Ik zal weer heel hard voor je duimen hoor!
Thanks!!!! M'n persona gaf vandaag weer een ei-teken!! Alleen daar al word ik blij van haha. Dat geeft wel een goed gevoel dat dat ding waarneemt dat ik een ei heb :lol: :lol: Dus we doen ons best, met fun!! :wink:
Wat een mooi kereltje Karma :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Heerlijk lijkt me dat!!! Geniet er van.
@Jane, te laat, maar GEFELICITEERD!!!
Wat leuk dat jullie over een 3e hebben gesproken! Lijkt me ook geweldig, een groot gezin! Maar goed, eerst maar eens mama worden en ervaren hoe 't is.
Lekker weer dit weekend! Lekker van genieten. Fijn weekend allemaal!
@Chelleke, beterschap!
@Tinka, wat ga je na deze verplichte pauzeronde doen??
Ik denk dat ik na deze ronde de huisarts eens ga bezoeken... Hoe werkt 't dan, krijg je dan een doorverwijzing naar een gyn voor onderzoek?
:-*
Haj haj
@ Karma
Mooie naam :inlove:
Vandaag is het nog steeds k.t (veel hoesten, pijn op de borst van het hoesten, keelpijn, snotteren enzo)
Kan ook niet echt goed zieken want gisteren hebben mijn ouders de sleutel van hun nieuwe huis gekregen
en ben daar nu 2 dgn geweest. Morgen weer.
Vanmiddag had Damian hele akelige hoestbuien waarbij hij het echt ontzettend benauwd bij had en heel erg moest kokhalzen
Doordoor zijn we toch naar de hap geweest.
Hij vond dat een beetje als kinkhoest klinken en sloot een lichte kinkhoest niet uit.
Maar waarschijnlijk is het gewoon een hele flinke verkoudheid.
Ik zal het lijstje van de week aanpassen :oops:
@ Jane
Fijn dat de verjaardag geslaagd was :thumbup:
@ Manouk
:inlove:
Haj haj!
@chel: balen zeg, dat jullie nog steeds ziek zijn! DAs toch een aardige verkoudheid he! En Damian zo fel hoesten, :hug:
@manouk: yeah, een ei! Klus ze!
Hoe dat werkt in Nl dat weet ik niet eigenlijk. In Belgie is dat allemaal veel simpeler… Ik ben na een half jaar al eens bij mijn gyn binnengelopen (hoef je dus al geen doorverwijzing voor te hebben) om te kijken of alles ok is en toen het na een jaar proberen nog niks was, heb ik contact opgenomen met de fertiliteitskliniek (ook rechtstreeks zonder doorverwijzing)
Lekker handig, dat je dat zelf kan beslissen hier bij ons.
Ik moet dinsdag terug bij de dokter zijn en dan gaan ze kijken of alles er vanbinnen nog normaal uitziet na de operatie en wat mijn cyclus ondertussen doet. Heb tweemaal klein beetje verlies gehad, met twee dagen tussen (zo weinig dat het geen regels kunnen zijn) dus ik denk dat ik nog eerst moet wachten op mijn regels. (ben nu op dag 28)
Waarsch gaan we dan afspreken hoeveel IUI’s er nog gaan komen voor ze overgaan op IVF…
Einde van de maand mogen we ook weer naar de acupunctuur en mijn vriend gaat mee!
@KArma: lukt het genieten wat? hoe reageren de andere kinders? Ik heb ook altijd graag een broertje of zusje gewillen toen ik 12 jaar en ouder was. Het leek mij echt zalig om daar op te kunnen passen en voor te zorgen!
@jose: Jouw mannetje wordt al lekker groot he!
:-* :-* :-*
chel :hug: beterschap,
Karma heerlijk aan het geniet met z’n allen. Prachtig herfst weer en prachtige herfst beep. Ben dol op herfst kindjes vind het ook een heel mooi plaatje nu met al die blaadjes en die zon.
manouk heel veel klusplezier en het duimen kan weer beginnen hier.
Tinka :hug: omdat je het wel verdient zeg. petje af.
tot laters :-*
@Tinka wrote:
@manouk: yeah, een ei!Klus ze!
Hoe dat werkt in Nl dat weet ik niet eigenlijk. In Belgie is dat allemaal veel simpeler… Ik ben na een half jaar al eens bij mijn gyn binnengelopen (hoef je dus al geen doorverwijzing voor te hebben) om te kijken of alles ok is en toen het na een jaar proberen nog niks was, heb ik contact opgenomen met de fertiliteitskliniek (ook rechtstreeks zonder doorverwijzing)
Lekker handig, dat je dat zelf kan beslissen hier bij ons.
Dat klinkt een stuk makkelijker dan hier!
Ik weet niet precies hoe 't hier gaat. Eerst naar de ha en dan…
Als deze ronde niet raak is, heb ik van 2 rondes duidelijk wanneer mijn ei was en die ronde daarvoor hebben we de hele cyclus een om-de-dag-marathon gedaan haha, dus dan kan ik m’n ei ook niet gemist hebben :shifty: Hopelijk is dat genoeg info voor de ha/gyn, geen idee. We zien 't wel.
Fijn dat je vriend meegaat naar de acupuncturist!! Ben erg benieuwd!
@Chel, wanneer ga jij bellen??
Oh enne :shifty: leuk dat ik weer op 't lijstje sta :lol:
De klusdagen hier zitten er weer op. Ben benieuwd Karma, of ik je stokje mag overnemen!!

:-*
6 dagen dat is dus elke dag iemand onder plassen haha mooie activiteit.
Ik zie mijn kleine jongen dan alweer zo groot worden, zou soms willen dat ze wa langer baby blijven.
Tinka succes vandaag
manouk je kunt dan in ieder geval tegen ha zeggen dat jullie er alles aan gedaan hebben.
chel hoe is het nog aan het snotteren.
ik heb late dienst en morgen vroeg dus ik breng de kids straks naar moeders en blijf daar dan ook maar slapen is anders niet te doen met kolven en voeden, maar zie er wel tegenop. ik meld me dus even af
@Manouk wrote:
@Chel, wanneer ga jij bellen??
Over 2 weken. Vorige week konden we niet. En deze 2 weken heeft Rob cursus van smorgen tot savonds. Daarna ga ik bellen.
en euh…

@ Tinka

@ Karma
:inlove: :inlove: :inlove:
@ Jane
Hier gaat het wel, we snotteren nog even verder. En Damian heeft nog steeds soms van de akelige aanvallen van die hoestbuien. Maar we komen er wel :thumbup: