~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 10 ~

Laatste berichtje van Karma rond 17u:



@Karma wrote:

Nou, net gedoucht en merk nu dat het langzaam op gang komt. Ik ga dus lekker naar boven, beetje liggen enzo… Ik merk dat ik de tijd in de gaten hou… Om 19:00 is het bedtijd voor de kleintjes en daar wacht ik (onbewust) op, alles is geregeld wat de kleintjes betreft en ik hoef echt niet te wachten tot die twee slapen, maar toch… :roll:

Wat spannend!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

21:18

@Karma wrote:

Even een update…



Nog geen beeb, ook geen weeën. :o Mijn peuter wilde

absoluut niet slapen… Zal je net zien. Maar ze slaapt

nu eindelijk. Hopelijk gaat het hier nu ook doorzetten. :roll:



Ik ga nu lekker douchen en dan op bed liggen, misschien

even slapen. Hou jullie op de hoogte! :-




Trusten allemaal :-

spannend zeg! Een BIA :slight_smile:



Nog wat gevonden van Karma? Is toch weer ff geleden he…



Mss is ze aan het tukken nu :slight_smile:

Edit: tekst verwijderd

oh Karma, wat gek dat je helemaal niks meer voelt! Ik duim dat hij er toch snel uitkruipt hoor!



En :hug: voor je zieke peuter!

Ooooh wat spannend hier! Hopelijk bevalt Karma nog voor 1 uur, want dan vertrekken we voor een midweek richting Limburg :wink:

En anders toch maar de laptop meenemen!

:pray: :pray: :pray: voor Karma!



@Jane: wat leuk dat je vriend ook wel een derde zou willen.



Iedereen een hele fijne week gewenst, mijn duimen draaien ook in Limburg gewoon door voor Tinka, Chelleke en Manouk :pray: :pray:

nog geen nieuws van karma? ik hoop zo dat prutsje er gauw uitkomt :pray:

Edit: tekst verwijderd

hele dikke :hug: karma!



:naughty: die mannen toch. de dag duurt nog lang, wie weet komt het nog spontaan opgang. en anders komt je beebje morgen, is wel een mooie datum. wel heel fijn dat beebje het nog goed doet.





maarre, niet om je te ontmoedigen, maar ik denk dat je beebje pas morgen komt. hij is lekker eigenwijs en wil nog lekker een dagje in mama’s buik zitten. heel veel sterkte en succes karma!







ik heb vandaag een beetje een up/down dag. vanochtend met Sebastian naar babymassage geweest, was de laatste keer. was weer erg leuk en er zijn foto’s gemaakt. ben ik erg nieuwsgierig naar.

vandaag is echter mijn laatste ‘vrije’ dag, morgen moet ik weer werken :cry: ik heb er echt geen zin in, maar ja, overleven we ook wel weer.





@ jane, evt een derde kindje? leuk hoor!

ik vind het prima zo. sluit een derde kindje niet helemaal uit maar voor nu vind ik het goed zo. ik heb een spiraaltje laten zetten en mochten we nog een kinderwens hebben dan kan het nog maar ik denk dat als het spiraaltje vervangen moet worden wij een definitieve oplossing kiezen.

Hè Karma wat k.t :thumbdown:

Dikke :hug: s en heel veel duimpjes!

Beterschap voor de kleine meid :hug:



@ jose

Veel plezier :thumbup: :dance:



@ Desiree

:hug: :hug:

al wat bekend :pray:

Nee nog niks :pray:

Hier de 1e 2 dagen van de vakantie :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93983

Komaan beebje van KArma!



Hopelijk horen we niks, omdat ie er toch spontaan is uitgekropen?!



Anders succes KArma met de inleiding! :hug:

Edit: tekst verwijderd

zet hem op karma! :dance:

BUB melding van Karma:



Bub om 1.47!Hij is er eindelijk!2960 gr. Alles is super gegaan en hij doet het goed.Zijn naam is Shafiq Jamal Kijani. Vanwege de vliezen moet ik hier nog even blijven. Keep u updated! Gr. Karma





Lieve karma, man en kids Gefeliciteerd met jullie zoon / broertje geniet ervan!!hopelijk kunnen jullie snel weer naar huis!!

Woehoew! Een BUB!



Dikke proficiat voor heel jullie gezinnetje! Geniet van je laatste nieuwe zoontje :slight_smile:



:-* :-* :-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



You go girl :inlove:



GEFELICITEERD!!!