~ Mei/Juni stoppers 2009 deel 10 ~

Edit: tekst verwijderd

@Tinka wrote:

goeiemorgen!



Pff, hier ook weer wat dipdagjes gehad. Iedereen lijkt wel zwanger te worden :?




Eeen hele dikke :hug: voor jou (en de anderen die ook nog steeds proberen). Ik vind het zo rot voor je :hug:



1-10-2010 is inderdaad en mooie datum Karma, ik duim heel hard :pray: :pray:



Hier alles oke. Roel en ik gaan vanavond uit eten met z’n tweetjes, nog voor de derde “verjaardag” van ons huwelijk :smiley:

En maandag gaan we voor een midweekje naar een bungalowpark in Limburg, onze eerste vakantie met z’n drieën, ik heb er zin in! :dance:

Edit: tekst verwijderd

@ jose, veel plezier volgende week!



@ karma, elke datum is mooie hé? zolang het maar geen 4 oktober wordt, lijkt me toch iets minder leuk.



@ jane, :hug: wel aan jezelf blijven denken hé :naughty:



@ tinka, voor jou ook veel :hug:



@ chelleke, fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. ben erg benieuwd naar de foto’s





zo, vandaag weer een goede dag. ik kan niet zo heel goed tegen slaapgebrek ( ik weet het, moet je vooral aan kinderen beginnen :shifty: ) en dan samen met die hormonen, wordt ik zo labiel als een ik weet niet wat.



gisteren met Sebastian naar het cb geweest. heeft zijn prikjes gehad en het lijkt erop dat hij er nauwelijks last van heeft. hij was goed gegroeid, is nu 59 cm en 5670 gram. we gaan nu 's avonds rijstebloem in zijn laatste fles doen om te kijken of hij dan wel doorslaapt.



vanmiddag geshopt, winterkleren voor de kids gekocht. zoveel leuke dingen gezien, wordt je gewoon hebberig van :shifty: maar ik heb me nog aardig in kunnen houden. en heb ik volgende maand weer een goede reden om weer wat kleertjes te kopen. moet nog op zoek naar leuke feest outfits voor de feestdagen in december.



iedereen een prettig weekend. het is mijn laatste vrije weekend, dinsdag moet ik weer werken :frowning:



:-*

Edit: tekst verwijderd

@ Jose

Nog gefeliciteerd! Hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad.

Leuk een midweekje weg! Lekker genieten.



@ Desiree

:hug: :hug: :-*

Fijn dat het goed gaat met Sebastian



@ Karma

Hej vroege vogel, die peuter van jou :naughty:



Hier alles zijn gangetje. Gisteren met klussen begonnen.

Vandaag met testen beginnen, was het alleen vergeten. Doe het altijd rond 12 a 13 uur. Nu word het eens een keer wat anders. 16u ofzow.



Damian is verkouden en heeft weer verhoging van 38,8

Maar dat komt ook wel weer goed :wink:

chel weer aan het klussen geslagen, maak je het een beetje leuk in de slaapkamer :wink:



Karma binnen drie weekjes is hij er heerlijk. Oh dat gevoel van zo’n pasgeboren baby. :inlove:



desiree ik hoop voor je dat hij wat doorslaapt. is het niet wat te vroeg voor die rijstebloem mag dat al van het cb. Nou heerlijk als het werkt. Ik zou ook wel weer eens willen doorslapen, maar ja kerel weigert de fles dus geen rijstebloem hier. Wil tot 6 maanden volledig bv geven dus nog even een maandje bikkelen.



jose geniet er heerlijk van samen.



Tinka :hug: voor dipdagjes



hm ben het even kwijt.



:-*

Test knalde er van af, dus we zijn een daggie eerder met mijn eitje…vanavond dan nog maar een keer aan de klus :wink:

ik :pray: chelleke dat er over een week of 2 er ook een andere test vanaf knalt



@ jane, het cb stelde zelf voor om rijstebloem te gaan gebruiken. nu twee avonden gebruikt maar nog geen verbetering. vannacht zelfs om de twee eruit.



Sebastian vandaag erg onrustig, heeft moeite om in slaap te vallen, veel huilen. misschien toch een reactie op de prikken :think:



morgen gaan de kids naar mijn ouders en gaan wij lekker uit eten. er even weer uit.

Edit: tekst verwijderd

Zwaai :slight_smile:



Gisteren een hele zieke Damian gehad :frowning:

Nu gaat het weer oké :smiley:

Ga nu als een speer mezelf aankleden en eten want we hebben met een paar mei mama’s een meeting en ik ben al te laat door de prut nacht :oops:



:-* :-* :-*

super veel plezier chel. en hoop dat je over twee weken een mooi resultaat zult krijgen jullie hebben er alles aan gedaan.



karma ik wil soms de tijd stil zetten een half jaar alweer bijna oh ik weet inmiddels zeker dat ik nog niet wil stoppen met twee kids. Ik wil dit nog eens meemaken. Jij begon nu met proberen he? Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest maar geef ook nog alle voedingen zelf en kolf me suf. Zou er nu ook nog niet aan moeten denken maar volgend jaar ergens misschien. Moet ook nog een man overhalen haha.



desiree ik hoop dat je kleine snel mag doorslapen zeker met fles zou je denken dat hij wel genoeg moet krijgen. Ik moet er jammer genoeg ook nog wel 1 a 2 keer uit in de nacht. O was een stuk sneller met doorslapen, maar die kan wel erg spoken en die werd altijd overstuur wakker en dat heeft l weer helemaal niet die kan ik zo wegleggen. en moppert wat als hij honger heeft. lekker rustig kind, maar wel hongerig haha.

Edit: tekst verwijderd

yep als het aan mij ligt wel :wink:

wil deze maken voor traktatie van o

Edit: tekst verwijderd

Edit: tekst verwijderd

nou niets om je voor et schamen hoor ik zou het zelf bijna vergeten. Ben nooit zo van de verjaardagen :oops: maar hij wordt 3 vliegt de tijd he.



Zegt vriend net… zat laatst ook te denken misschien over een jaar of zo nog een kindje, maar stel je voor het is weer een jongen zou je dat wel willen haha. Nou dat maakt mij helemaal niets uit hoor :wink:…al zou een meiske wel heel leuk zijn, maar drie zonen dat klinkt toch geweldig, maar het moet je allemaal maar gegeven zijn. Ik besef me goed dat dat niet voor iedereen zo is. Dus nu gaan mijn gedachte vooral uit naar chel en tinka. Hoop zo dat er vanaf die kant eens leuk nieuws komt :pray:

Edit: tekst verwijderd

Whoehoe spannend!!! :dance: :dance: :dance:

Toi toi toi :-*





We hebben een leuke dag gehad :thumbup: :smiley: