Woon samen met vriendlief, Damian, 2 honden, 2 poezels en een cavia.
Ik werk niet omdat ik 80-100% ben afgekeurt.
Maarja ik ben 100% mama wat wil een mens nog meer :inlove:
Wij gaan zsm voor een 2 kindje omdat ik daarna zsm nieuwe schouders krijg, dit omdat ze versleten zijn door de reuma.
Heb ook al 2 nieuwe polsen. Nog even en ik ben een menselijk robot :mrgreen:
Ik ben een maand geleden gestopt met een medicijn wat 3 maanden moet uitwerken vandaar dat het nog 2 maanden gaat duren.
Bij Damian heeft mijn lichaam een flinke optater gehad, 20 maanden geduurt om zwanger te worden en de zwangerschap heeft veel van mijn lichaam gevergt omdat ik veel medicijnen moest laten staan en alleen de prednison was helaas niet voldoende.
Maar ik heb er een lief mooi knap mannetje voor gekregen maar hoop wel dat het deze ronde sneller mag gaan :shifty:
Ik ben nieuw hier en heb me net voorgesteld in voorsteldraadje en bij deze meld ik me aan als meistopper, laatste pildag is 30 mei, dus de 31e is mijn stopdag Geen idee wanneer NOD is, zal waarschijnlijk eerst een tijdje moeten “ontpillen”.
Mama van Damian die over een maand 1 word :inlove:
Woon samen met vriendlief, Damian, 2 honden, 2 poezels en een cavia.
Ik werk niet omdat ik 80-100% ben afgekeurt.
Maarja ik ben 100% mama wat wil een mens nog meer :inlove:
Wij gaan zsm voor een 2 kindje omdat ik daarna zsm nieuwe schouders krijg, dit omdat ze versleten zijn door de reuma.
Heb ook al 2 nieuwe polsen. Nog even en ik ben een menselijk robot :mrgreen:
Ik ben een maand geleden gestopt met een medicijn wat 3 maanden moet uitwerken vandaar dat het nog 2 maanden gaat duren.
Bij Damian heeft mijn lichaam een flinke optater gehad, 20 maanden geduurt om zwanger te worden en de zwangerschap heeft veel van mijn lichaam gevergt omdat ik veel medicijnen moest laten staan en alleen de prednison was helaas niet voldoende.
Maar ik heb er een lief mooi knap mannetje voor gekregen maar hoop wel dat het deze ronde sneller mag gaan :shifty: