:dance: Dat is 2 weken eerder.
Ja altijd goed toch :dance:
Maar waarom op die datum? Toen wij besloten dat het wel leuk is om nog een baby te kunnen makn, ben ik a la minute gestopt. Ik zou zegmaar geen maand kunnen wachten omdat ik m’n strip nog niet op heb.
Het duurt toch altijd even na het stoppen, voordat de anticonceptie niet meer werkt en uit je lijf is, toch,…?
@Leida wrote:
Maar waarom op die datum? Toen wij besloten dat het wel leuk is om nog een baby te kunnen makn, ben ik a la minute gestopt. Ik zou zegmaar geen maand kunnen wachten omdat ik m’n strip nog niet op heb.
Het duurt toch altijd even na het stoppen, voordat de anticonceptie niet meer werkt en uit je lijf is, toch,…?
Omdat ik het echt moet plannen. Ik ben reumapatient met een hele hoop medicatie. Ik moet eerst 1 van de medicijnen 3 maanden uit mijn lijf verbannen, dan mogen we ervoor gaan. En met de berekeningen zijn het die datums. De een zegt dat de pil wel eerst uit je lijf moet, de andere niet.
Van mijn orthopeed moet ik zsm aan de slag voor een 2e zodat ik daarna 2 nieuwe schouders kan krijgen.
Het gaat bij ons nou1maal anders als bij “gezonde” mensen.
Mijn lichaam zou het trouwens niet nog een keer trekken dat het bijna 2 jaar gaat duren voordat ik zwanger ben, ik hoop dat het echt snel raak mag zijn alleen al om mijn lijf

ahhhhhhhhhh, duidelijk!
Chelleke, spannend meid!
Ik hoop zo dat je snel zwanger bent!
Helaas kan ik je in mei niet vergezellen…
Geeft niks hoor, altijd gezellig dat je even bent langs geweest :-*
En maar weer up :lol:
Hihihi Lotte :mrgreen: :mrgreen:
Tja, je moet toch een beetje in zicht blijven hè.
Je hebt helemaal gelijk :thumbup:
hallo hallo
ook ik wil je heel veel succes wensen. en ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn en dat het beter gaat dan de vorige keer.
heel veel succes
Dank je wel :thumbup: :-*
Heb even de titel aangepast…vbm = voorbehoedsmiddelen
Ik zal je topic weer even iets omhoog helpen :mrgreen:
Misschien moet ik mij hier maar aansluiten. Of misschien wel nog 1 of 2 maanden later :think:
Juli mag ook hoor :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Misschien moet ik mij hier maar aansluiten. Of misschien wel nog 1 of 2 maanden later :think:
Hoezo matsjo??
toch geen maart april???