Mei 2006 stoppers!!!

anders moeten we allemaal op dezelfde dag de pil nemen en op dezelfde dag stoppen zodoende worden we allemaal op dezelfde dag ongi :lol:

zie het al gebeuren hihihi ::

:
: vuurwerk van hier tot ginder tijdens het klussen :**:

hahaha :lol: :lol:

heb het uitgerekend en wordt +/ 10 juni ongi…

Heeeey Scrat,



Een banner kun je hier maken:



http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm



Ik moet de hele dag huiswerk maken en de komende week heb ik het ook erg druk, dus ik ben er weer aan het einde van de week…of misschien toch eerder :mrgreen: ik weet het ff niet!

Mag ik ook meekletsen?? Ik ben ook in mei gestopt met de pil, en dit is voor ons eerste kindje… succes allemaal!

hihi allemaal tegelijk klussen :lol: :lol: wanneer gaan we??? :wink:



Hoi Moon, leuk dat je mee komt kletsen :thumbup: en succes natuurlijk.



Ik ben net terug van zwemmen met Lynn, was echt superleuk :inlove: :mrgreen:

ff testen heb dr een gemaakt

Met zijn allen op de zelfde dag zwanger :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Dan halen we ZEKER de krant!!! (HAHA)



Hier eigenlijk niets te melden…



Groetjes

Zo eindelijk sinds gisteren van mijn ongi af, ik dacht dat er geen eind aan kwam.

Verder heb ik niks te melden, behalve dat Diego ziek is en ik niet echt lekker ben.

Ik ga lekker even mijn bedje in

Groetjes Monique

Beterschap voor Diego, Monique!



Moon, welkom hier!!



Wij klussen voorzichtig weer. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet aangenaam vindt. Lopen nog bij fysio en sexuologe, er zit wel schot in de zaak, maar nog niet genoeg naar mijn zin.

Hoi meiden,



Ik ga me bij jullie aansluiten. Ik ben officieel vanaf nu in de race.



Heb zaterdag de laatste Provera gehad en nu wachten op een onttrekkingsbloeding en dan mag ik Clomid gaan slikken. Dit zijn hormonen, omdat mijn eisprong in z’n geheel uitblijft.



Het wordt ons 2e kindje, we hebben al een dochter van 2,5 jaar. Zij is ook middels Clomid verwekt, dus we weten dat het moet lukken.



Groetjes,

Esther

Ik zal mijn gegevens nog ff doorgeven, dan weten jullie toch al iets meer.



Mijn nickname is dus Eddepet

Mijn echte naam is Esther

Ik ben nu nog 33 jaar

Mijn NOD is deze week, maar zwanger zijn kan echt niet. Daarna weet ik mijn wel echte NOD, tenminste als de Clomid aanslaat, maar die meld ik dan weer.

En het wordt ons 2e kindje.



Doeiiii

Esther

Hallo Esther,



Nog net op tijd voor ons leuke clubje!

3 dagen later en je was een juni-stopper geworden!



Ik moet echt erg lachen om jou nickname. Mijn baas heet namelijk Ed en die noemen we altijd Eddepet :lol: :lol:



Hier nog alles z’n gangetje, nog geen ongi.

Wel super ongi gevoel, dus we wachten maar af.



Groetjes

Heee Angel,



Eigenlijk ben ik een februari/maartstopper, maar omdat mijn cyclus weer eens niet op gang kwam en ik 3 maanden moest wachten voordat ik naar de gyn kon gaan, ga ik vanaf nu, mei dus, echt voor het echie. Ik twijfelde nog ik niet bij juni ga horen. Maar nee, ik sluit me lekker bij jullie aan.

Gezellig.



Wat jouw ongi gevoel betreft, en ik wil je geen hoop geven, want ik weet als geen ander hoe onbetrouwbaar het vrouwelijk lichaam is, zo kan het ook voelen als je zwanger bent. Maar meteen de eerste keer raak, zou mooi zijn, ik :thumbup: voor je.



Groetjes

Hallo!



Op de valreep…



Mag ik met jullie meeschrijven? Mijn man en ik gaan voor een derde kindje…

Mijn naam is Bianca, ben 26 jaar.

Ik heb een zoon van 3, Ruben en een dochter van 10 maand, Esmee.

Ruben is uit een eerdere relatie van mij…als jullie vragen hebben stel ze gerust…

Ik had al een paar x meegelezen bij jullie…ik denk nu wordt het tijd voor een berichtje… :mrgreen:

Mijn NOD is 4 juni.



groetjes!

Gezellig twee mama’s erbij!!!



Welkom Esther en Bianca!!!

:mrgreen: het wordt lekker druk bij de mei stoppers :mrgreen:



Hier niet veel nieuws,heb wel steeds dingen die ik ‘voel’,pijn in m’n rug en steken in de buik,maar dat kan net zo goed zijn door het stoppen met de pil,je lichaam veranderd dan ook helemaal volgens mij :think:



We wachten rustig af.

hey het wordt nog druk hier!!! :mrgreen:



Hier eigenlijk helemaal niks nieuws… we hebben nog niet geklust sinds ik ongi ben geweest.

Het loopt ook nog nie helemaal lekker, nu bijna 4 maanden na de bevalling is het toch nog wel gevoelig daar beneden. Ik had 5 hechtingen. Maar het wordt elke keer al iets prettiger :smiley:

hoi hoi ben al een tijdje hier niet geweest. Ben nog steeds in afwachting van mijn ongi en echt niet zwanger. Begin behoorlijk te balen dat het zo lang duurt. Wanneer ik volgende week nog niet niet ongi ben ga ik naar de dokter.

Hoi, ik kom maar eventjes langs, want ben aan het werk.



Angel spannnend voor je :pray:



En de nieuwe hier bij ons clubje allemaal van harte welkom :dance:



Diego heeft de 6de kinderziekte, oorontsteking aan allebei de kanten, zware bronchitus en al 11 dagen diarree.



Ik ben sinds gisteravond van mijn ongi af, dus ik kan weer gaan klussen :dance:

Ik kijk er altijd zo naar uit :oops:

Waarom hebben ze in godsnaam de ongi uitgevonden :think: :mrgreen:



Ik ben klaar met werken en ga nu dus weer 50 km naar huis.

Groetjes Monique