Mei 2006 stoppers!!!

He Monique-je balen zeg!!

Das wel een paar dagen te vroeg, toch?



Wordt een leuk c.lubje zo, die meistoppers, lachu.



Ik heb nog steeds ongi-gevoel, maarja dat heb ik al twee weken of zo!

Vandaag lekker plantjes gehaald en in de tuin gewerkt.



Nu snel naar bed!

Doei!

ongeveer half juni ergens…ben net van de pil af dus weet niet precies wanneer…mijn echte naam plaats ik pas als ik zwanger ben en iedereen het weet…

Indd een beetje te vroeg heb een cyclus van 24 dagen gehad.

Dat had ik vorig jaar de eerste keer ook toen ik net gestopt was en toen had ik daarna 2 keer een cyclus van 28 vandaar dat ik uit ga van 28 dagen.



Ik denk dat die krampen en die misselijkheidsvlagen uitwerkingen waren van de pil.

Maar ja, op naar de volgende ronde :smiley:

Monique-je, wat jammer :frowning: Weer met volle moed er tegenaan!!!

Veel plezier op de kermis.



hihihi al die dromen over zwanger zijn enzo. Ik heb ze nog niet, maar ik ben er nog niet zo erg mee bezig. Het eind van mijn ongi komt nu eindelijk inzicht. Ik ben veel langer ongi geweest dan normaal… ben benieuwd hoe m’n cyclus nu gaat lopen.



Dus ik denk dat wij er vanaf morgen tegenaan kunnen! :dance: Heb al wat nieuwe lingerie aangeschaft om hubbie wat aan te moedigen :mrgreen: (niet dat ie dat erg nodig heeft :wink: :inlove: )



groetjes



Crystal

hoi dames,



mijn echte naam is christiane en ben tamelijk onrelmatig hoor.

weet wel dat ik steeds ongi wordt in de 2 de week van iedere maand.



moniqueje: balen zeg :-*

Chipie, wanneer ben je de laatste keer ongesteld geworden dan? Ongeveer 8/9 mei?? Dan is je NOD een week en een dag later dan die van mij, dus…ongeveer 8 juni! Zet ik dat erin…als het niet klopt, zeg het maar, want misschien ben je wel verder in die week ongesteld geworden!! Dan is het natuurlijk later!





Monique, balen hoor!!



Angel, ik had bij mijn zwangerschap van Kim ook de hele tijd een ongi gevoel!! Helemaal onderin mijn buik een kramp de hele dag door en 's nachts ook! Heeft volgens mij een week of 5 geduurd en is begonnen voor mijn NOD!

@wolkje wrote:

Chippie…ik ben 31 hoor dus je bent echt niet veel ouder…




Maar ze is wél de oudste :wink:

Het is heel stom…ik weet dat ik eigenlijk helemaal niet zwanger kan zijn, omdat we rond de vruchtbare periode helemaal niet gevreën hebben, zelfs niet een beetje in de buurt van die periode. En toch, nu het dan zo dicht bij komt, die NOD, ga ik hopen dat het raak is! We hebben het wel gedaan zonder condoom, en we gaan het pas weer met doen als we een tweede kindje hebben!! Maar daarom hoop ik nu toch dat het raak is! Terwijl het gewoon bijna niet kan!! Stom hè?! Ik heb zelfs zere borsten en borreltjes in mijn onderbuik!! Hihihi…maar dat komt gewoon alleen maar omdat ik het zo graag wil!

Joepie, dat is helemaal niet raar hoor!



Je wilt zó graag, dat je lichaam je ook voor de gek gaat houden.



Maar ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie!

@Joepie wrote:

@wolkje wrote:
Chippie…ik ben 31 hoor dus je bent echt niet veel ouder…




Maar ze is wél de oudste :wink:




Ja daar heb je gelijk in…maar het klonk alsof 32 al hééééél oud is :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

joepi : ik weet nog dat met moedertjesdag mijn ongi voorbij was,dus denk 9 mei.



ik zie het ook al goed zitten hoor om zwanger te zijn :dance: ook al is het voor de 5de beeb :inlove:

wolkje : mijn bioklok begint stillaan te slijten hé :lol:

ben net gaan kijken op het lijstje en we zijn al met 10 :thumbup:

@chipie wrote:

joepi : ik weet nog dat met moedertjesdag mijn ongi voorbij was,dus denk 9 mei.



ik zie het ook al goed zitten hoor om zwanger te zijn :dance: ook al is het voor de 5de beeb :inlove:




En hoeveel dagen ben je meestal ongesteld?

sedert de geboorte van angelina ben ik maar 4 dagen ongi

hoi dames!



Joepie, ik voel helemaal met je mee. Ik vind het ook heel spannend. Ik ben nu niet ongi meer dus elke keer als we nu klussen zou het raak kunnen zijn :mrgreen:

Het maakt het klussen extra leuk!!! :inlove:

Ja Babbel ,das waar :smiley: :mrgreen:



Ik ben nog ongi, maar heb er niet zo veel last van, maar ik bloed meer.

Maar na de ongi kunnen we er weer hard tegen aan. :mrgreen:



O de kleine pruts is wakker, gauw een boterham geven.

Groetjes Monique

ja lekker spannend hé.

ik heb een plezant ideetje :idea: wat als we allemaal op dezelfde dag klussen,dan worden we misschien allemaal op dezelfde dag zwanger :think:

het is maar een ideetje hé,hihihi

Maar dat zou alleen kunnen als we ook nog allemaal dezelfde cyclus hebben…en die lopen nogal uiteen!

Maar wel leuk gedacht :mrgreen: