Mei 2006 stoppers!!!

Tadaaaaaaa…



Zo, en nu heb ik hem niet weggedaan :oops: :mrgreen:

He Joepie,



<span style=“font-size:18]Geweldig!![/size%;”>[/size]



Mooi lijstje zeg!

Wow Joepie!!! Ziet er echt goed uit! :thumbup:



Nou ik zit hier nog steeds te wachten totdat m’n ongi weg is… duurt wel lang dit keer. Normaal had ik nooit langer als 4 dagen…

zucht



Ben nu errug moe!! Lynn was weer lekker vaak wakker vannacht!!! :?

Hoi Joepie en andere mei-stoppers!



Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben op Piet zijn eerste verjaardag, 20 mei, gestopt met de pil.

Ik ben 29 jaar en wij willen graag gaan voor een tweede kindje.



Groetjes Veerle

Hé Veerle jij ook hier!!! Gezellie!!!

Al de 3e mei 2005-mama die voor een 2e ukkie gaat!!!



Mooie lijst Joepie

Hee Wolkje, wat leuk zeg! Wat toevallig dat het ‘oude’ cluppie zowat gezamelijk besluit de pil aan de wilgen te hangen.



Ik ben zo benieuwd of het met een tweede net zo snel gaat als bij Piet. Bij Piet was ik binnen 2 maanden zwanger, nu is het sexgehalte wat lager, dus denk ik dat het langer zal gaan duren… helaas.

He wat leuk dat er zoveel mei-mama’s weer voor een 2e gaan!!

Bij mij is het helaas maandag mis gegaan.



Voor jullie allemaal succes en ik verwacht snel positieve testen!!!



Groetjes Sabine

hoi Veerle, leuk dat je mee komt kletsen!!!

Veel succes en nog gefeliciteerd met Piet :mrgreen:

:evil: :evil: :evil: Ik ben een beetje stom geweest en heb het ducumentje weggegooid waarmee ik oa het lijstje had gemaakt…nu moet ik het aanpassen, maar dat gaat niet in de afbeelding, dus moet ik het opnieuw maken :evil: :evil: :evil: Maar…ik weet niet meer waar ik het plaatje vandaan had, dus ga ik op zoek naar een nieuwe…pppffffffffff :? :mrgreen:

als je op je bureaublad kijkt in prullenbak kun je hem als goed is toch nog terug vinden?



dre zegt altijd dat niet zo maar helemaal weg is, mits je de prullenbak hebt geleegt,

ms een tip voor jou?



:-*

Weet ik, maar ik heb dus WEL mijn prullenbak geleegd, want ik heb even flink huis gehouden in mijn pc :evil:



Maar lief van je :-* :-* :-*

oke sorry haha ik bemoei me er ook lekker mee he.



Ja nu overnieuw beginne, succes er mee, je maakt er vast iets moois van.





Succes trouwens ook met het weer zwanger willen raken,



doegie,



( zo trek me weer trug hoor hhii k hor hier net he)



:-*

Geeft niks hoor Bian!! Je bent een schat! :-*

Gelukt :mrgreen:

hoi,

mag ik er ook nog bij,wij gaan voor onze 5de spruit :dance:

babbel : hier ben ik nu ook aangespoeld :thumbup:

Hey chipie,



Wat leuk!!! Voor de 5e!! Echt super. Lijkt me heel gezellig zo’n groot gezin :thumbup:

Ben benieuwd welke maandmama’s we straks worden??!!

hey babbel,ik ben ook benieuwd voor wanneer het deze keer wordt :dance:

ben enkel bang dat ik deze keer weer een MK moet meemaken vooraleer het weer lukt :shifty:

Die MK sla je dit keer gewoon over!!!



Ik kende ook iemand die eerst een mk had, daarna een gezonde beeb, toen weer mk, gezonde beeb, mk en de laatste gezonde beeb!!!

Wel raar hoor… :think:



Ik ga heel hard duimen voor je voor een snelle nieuwe zwangerschap en direct van een gezonde beeb :pray: :thumbup: (ook voor mezelf natuurlijk :wink: )

Goh, het word wel lekker druk hier he?



Geeft niks is alleen maar leuk.



Verder gaat hier alles goed, heb geen pijnen meer, maar heb sinds gisteravond met vlagen een misselijkheids gevoel gehad en vandaag ook.

Ik ben benieuwd over 5 dagen :pray:



Ik ga mijn was eens wegstrijken, maar ik heb tijd hoor want ben tot maandag vrij.

Groetjes Monique



PS. Een mooi lijstje hoor