Hey dames,
Nou is dit welliswaar mijn tweede (en derde) kind, maar wáár kan ik nou lekker zittende positie onderbroeken (goh wat klinkt dat weer lekker :mrgreen: ) kopen?
Ik weet dat ik ze destijds bij de hema kocht maar ik zie ze nu niet meer, alleen van die boxers :think:
En mijn gewone ondergoed begint nu echt te irriteren, het rolt steeds af :roll:
Hoi,
Ik had ze van de miss etam en ten cate :thumbup: wel katoen
Ik heb die van de Wibra, maar ik vindt t niks.
Maar dat ligt meer aan mij denk ik
Ik had ze van de Etam. Ze hadden daar toen zwart en wit en zowel gewone onderbroeken als strings.
In het begin had ik goedkope ‘tenten’ van de action, maar die gingen inderdaad ook rollen toen de buik wat dikker werd.
Nu heb ik juist hele lage broekjes gekocht die onder mijn buik zitten.
Is dat niet wat??
San, mijn buik zit al vrij laag dus ik ben bang dat dat niet lekker zit. Ik vind het juist ook fijn om ze goed hoog op te trekken
@Sis wrote:
Ik had ze van de Etam. Ze hadden daar toen zwart en wit en zowel gewone onderbroeken als strings.die had ik ook en zaten erg lekker :mrgreen:
Ik had XXXXXXL onderbroeken van de zeeman…
Heerlijk…
@Madre wrote:
Ik had XXXXXXL onderbroeken van de zeeman…
Ik ben zelf al XXL dus dan schiet dat niet zo heel erg op. Ik paste gelukkig wel in de XXL van Etam. Heb mijn vriend voor de laatste paar weken nog extra laten halen. Wist ik veel dat ik met 36+5 zou bevallen..... :mrgreen:
Ik heb er 2 van noppies. 1 boxer en 1 string. Ik vind het helemaal niks en heb daarna gewoon maatje groter gekocht bij de H&M. Gewoon katoenen strings… En die van Noppies moet je niet per ongeluk te warm wassen of in de droger doen, dan krimpen ze behoorlijk!
Hier heb ik ze laatst nog wel bij de Hema gehaald. :think:
Vroeger had je ze ook bij de Hunkemoller maar die is er mee gestopt helaas. Verder had ik ook hele grote maten en Ten Cate onderbroeken (bij Pour Toi gekocht).
Ik zit nu meer met welke onderbroeken ik nu na de bevalling (en voor het flinke afvallen dat nodig is) aanmoet. :roll:
@nannietje wrote:
Ik zit nu meer met welke onderbroeken ik nu na de bevalling (en voor het flinke afvallen dat nodig is) aanmoet. :roll:
Ik heb de positieonderbroeken nog best een tijd doorgedragen ivm de ks. Kon niks hebben op het litteken en die grote vielen er mooi overheen.
Voor afvallen… tsja, ik zou denk ik beperkte voorraad maatje kleiner halen als ik er aan toe zou zijn. En zo verder bij de volgende maat… of de tenten aanhouden tot ik een stabiel gewicht heb.
Maar het dat laatste heb ik geen ervaring… :roll: :silenced:
Prenatal, ook maatje tent inderdaad maar zat wel lekker om m’n buik heen.
Ik had ondergoed van sloggy, formaat tent :mrgreen:
Zaten heerlijk!
Alleen wel een beetje duur :shifty:
Bij mijn 3e zwangerschap was ik echt wel aan nieuwe onderbroeken toe. Ik heb eigenlijk nooit echte zw-onderbroeken gekocht behalve die van de hema, maar die vond ik alleen redelijk achterstevoren zitten. En 1 van ik meen Anita :think: Die helemaal over de buik heen gaat. Die zat prima, zeker aan het einde, maar om daar meerdere van aan te schaffen vond ik eigenlijk wel zonde van het geld.
De laatste zwangerschap heb ik dus heel veel oude onderbroeken weggedaan (veel uitgelubberd enzo) en ben ik goedkope nieuw gaan kopen bij de hema en zeeman, onder het motto, na de zwangerschap kan ik ze eventueel zo weer weggooien
De onderbroeken van bij de zeeman zaten het lekkerste :thumbup: En draag ik nu ook nog steeds. Ik heb er na het constateren dat die het lekkerste zaten dan ook meer van gekocht.
De onderbroeken van de hema (mijn vorige onderbroeken waren ook van de hema, maar die waren er niet meer, meen ik) zaten bagger en liggen nog steeds hoog in mijn kast verstopt, zo van… komt wel na mijn schapperschap (en liggen daar nog steeds te wachten)
1 onderbroek zat wel lekker, maar dat was zo’n oma tent. Dat ziet er echt niet uit :shock:
Met deze onderzoekingstocht (ik ben overigens ook maatje XXL) ben ik erachter gekomen dat allereerst de bovenrand goed moet kunnen meerekken (en niet maar een klein beetje). Of als 2e keus moet de onderbroek laag zitten (daar heb ik er een paar van, dan heb je tenminste een “leuk” opdrukje :mrgreen: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Hier zijn ze bij Hema nog gewoon te koop hoor, in zwart en wit.
Misschien waren ze tijdelijk uitverkocht? :think:
En ik vind ze ook nu nog lekker zitten (bij bijna 40w.) Had ik bij de onderbroeken van Anita (bij mijn vorige 2 zwangerschappen) niet. Die zaten niet lekker meer om mijn buik op het eind. Die van de Hema zijn lekker zacht…
Mmm morgen toch maar even bij de hema sneupen, heb nu 2 van real cotton ofzo (ook van hema) en die zitten ook wel redelijk, zag op de site dat ze die ook in oma formaat hebben, misschien is dat wat :think:
Maar eens even uitproberen, tsja en charmant zijn die dingen nooit ben ik bang
Bedankt voor de tips!
Kijk zoiets dacht ik aan
OOo wat zal het gezellig worden bij ons tussen de lakens :lol: :lol: :lol: :lol:
whahahahaha DIE heb ik dus ook !!! en een heleboel !!! en ik draag ze ook na de bevalling lekker door … heeeeeerlijk onderbroeken tot je oksels !! :mrgreen: :mrgreen:
seksie is het niet maar HE !! we hebben toch al verkering !!
Hihi ja precies, maar die zitten dus wel lekker? Hoe hoog komen ze ongeveer?