jah hoe hoog is hoog , wat voor een buik heb je al , ik trek ze nog met gemak echt over me buik heen een cm of 4 - 5 boven me navel en ze blijven bij mij aardig goed zitten…
@nathaliehvdominique wrote:
jah hoe hoog is hoog , wat voor een buik heb je al
eh :shifty: zo'n buik :mrgreen:
Bij de Livera hebben ze ook zogenaamde sportslips in hoge versie. Die heb ik meestal in de lage versie, maar 2 jaar terug toen het litteken nogal gevoelig was heb ik die hoge ook een tijd gehad. Ik vind ze heerlijk. En die hebben ze ook in andere kleuren dan wit en huidskleur… :shifty:
Mooie buik!!! :inlove: :thumbup:
Ze zijn echt zoooo lelijk :oops:
Ik heb nog de illusie dat ik mijn stringetjes kan blijven dragen :shifty:
In ieder geval zo lang mogelijk maar.
oooooh nou zo een buik heb ik ook ongeveer plusminus zo bekeken vanaf foto hahaha en dan lekker XL nemen , komt helemaal goei !!
't Zijn er ook twee he
Oké dus XL omaonderbroeken moeten het worden :thumbup:
@san2001 wrote:
In het begin had ik goedkope ‘tenten’ van de action, maar die gingen inderdaad ook rollen toen de buik wat dikker werd.
Nu heb ik juist hele lage broekjes gekocht die onder mijn buik zitten.
Is dat niet wat??
^ Dat.
En ik had ook onderbroeken van de C&A. Pak van 7 voor 9 euro oid, nog goedkoper dan de Zeeman dus en ze zaten ook nog eens veel beter. :thumbup: Maar de lage onderbroeken die onder mijn buik zaten, zaten het fijnst.
ooooh tuurlijk 2 !! :wall: wist ik toch :shifty:
kijk dan maar of je XXL kan vinden :mrgreen: :mrgreen:
Show je ze nog even als je de goede hebt gevonden! :lol: :lol: :mrgreen:
jaaaaaaaaa !!! :drool:
@Gemmama wrote:
Kijk zoiets dacht ik aan
OOo wat zal het gezellig worden bij ons tussen de lakens :lol: :lol: :lol: :lol:
Dat zeg ik, sloggy formaatje tent :mrgreen:
Zulke droeg ik ook dus :inlove:
(Ik pas ze nog steeds :silenced: :oops:)
:think: ik heb wel een foto met me tent aan … wil je em zien ?
:mrgreen: :mrgreen:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, dan laat ik de mijne zien van toen ik zwanger was van Nica, met mijn ontzettend niet mooie buik en enorme vochtophopingen overal :mrgreen:
Maarrrrrrrrrr morgen maak ik dan eentje van mijn tweelingbuikje in het meest sexy ondergoed van de hema :mrgreen:
hahahahaha versturen we via pb , of hebben we ballen genoeg om ze gewoon keihard online te zetten ?
dat word nog een poll
Oooo ik zie net dat ze wel héél héél erg oncharmant zijn zeg :oops:
Maar goed, als jij gaat ga ik ook met de billen …eh :shifty: buik bloot 8)
nou … oke … vooruit dan maar :shifty:
ik ben ff uploaden … tot zo !! :lol:
ik heb etam en ten kate nu en nog wat van mijn vorige zwangerschap en die komen volgens mij van geen hunkenmoller maar zoon andere winkel en van de hema
OOOOOOOOOOik verander even de topic titel :mrgreen:
wil ik weten hoe die word ?
Zo’n forum is best wel openbaar he, haha, straks vind ik mezelf ergens op één of andere hyves terug in mijn prachtige outfit :oops: :mrgreen: