Ik krijg de laatste tijd meerdere berichten dat er een reactie is op een topic waar ik op geabonneerd ben, maar dan wel van één het hetzelfde topic! Heel vreemd. Voorheen was het altijd zo dat de berichten als het ware opgespaard werden en ik maar 1 mailtje kreeg. Zolang ik dat mailtje niet opende en het topic bekeek, kreeg ik ook geen nieuwe mails. Zo staat het ook in een e-mail beschreven. Toch? Nu heb ik soms een hele waslijst met mails, terwijl het om 1 topic gaat. 'n Beetje het dooie mus-effect… :lol: Wat doe ik hieraan??
Is het duidelijk wat ik bedoel? Alvast bedankt.
ik dacht dat het zo was, dat als er een nieuwe reactie in een topic kwam waar je een abonnement op hebt, je daar dan een mailtje van krijgt, zijn er 2 nieuwe reacties, dus 2 mailtjes…
Ik weet het niet ik heb nergens notificaties aanstaan zal wel eens zoeken in de documentatie.
Heleen, nee, dat was tot nu toe niet zo. Al had ik 20 reacties op 1 topic, zolang ik de eerste reactie niet gelezen had, kwam er ook geen nieuw bericht dat er nieuwe reacties zijn. (Lekker duidelijk he? )
Dat staat namelijk ook in het mailtje dat je opent als er een nieuwe reactie is. Kok zegt het zelf al. Dat jullie dat niet weten!! (?) Zal ik het kopieren?
Hallo,
Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp:
“meerdere mails, 1 topic” op Kindje op Komst forum. Er is een reactie
gekomen op dit topic na je
laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te
bekijken. Je ontvangt geen emails meer over dit onderwerp tot je dat
topic
bekijkt.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1188418#1188418
Als je geen emails wilt ontvangen kan je op “Geen abonnement meer op dit
onderwerp” klikken onderaan dat topic. Of klik op de volgende link:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31291&unwatch=topic
You see?
We hebben dat bij de installatie ingesteld dat gaan we echt niet allemaal onthouden hoor.
Ik ga ff zoeken je hoort er nog van.
Neem je niks kwalijk Ruud! Daar heb je de forummers dan weer voor, om je af en toe aan dit soort dingen te herinneren.
Maar als “nerd” redeneer ik weer andersom hè. Als maar 1 gebruiker een “probleem” heeft zoek ik het allereerst bij die gebruiker en niet bij het forum.
Want aan de forum settings is niets veranderd. Maar zoals gezegd ik ga ff zoeken.
Ach, het is niet m’n enige probleem. Maar ik kom er in elk geval voor uit. Wellicht doen anderen dat weer niet en ben ik toch niet de enige. :roll:
Zal je even ondersteunen mamalena :lol: :lol: :mrgreen:
Ik had het ook al ondervonden in mijn mailbox.
Staat wel heel interessant zoveel mailtjes.
Ik tik namelijk mee bij de febr2006 mama’s en die kunnen er wat van. :lol: :lol: :mrgreen:
Ha, fijn Willeke, bedankt voor de steun! Zie je nou wel Ruud? :lol:
:mrgreen: 2 op de 3000 is nog geen 1 promille dus telt nog niet :mrgreen:
Geduld is een schone zaak…
Uhm… Ruud, ik wil niet heel vervelend zijn, maar ook hier 1 die gewoon 50 mailtjes krijgt als er 50 reacties zijn geweest :lol:
Dus dat zijn er al 3 :lol:
Er kna nog meer bij. :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Willen jullie hier even plaatsen welk besturingssysteem jullie gebruiken. In combinatie met welke browser en email programma.
Windows XP Home sp 2, Internet Explorer 6, Outlook Express versie 6 (Outlook haalt hotmail.com naar binnen).
Windows XP, Internet Explorer en Hotmail
En hier nog 1…soms heb ik in een kwartier wel 30 mailtjes want die febr 2006 meiden kunnen er wat van!..
Windows XP, Internet Explorer en Outlook Express versie 6