meerdere mails, 1 topic

En ook hotmail… hmmmm :think:

Windows XP; Internet explorer; outlook express en incredemail, hotmail.

En… al iets bekend :think: Of ben ik nu weer te snel met vragen?? :lol:

Nog net te snel ik ben nog van alles aan het uit proberen… :wink:

Ik moet zeggen dat ik er bijna geen last meer van heb… :think: Maarja, dat is eerder ook wel eens zo geweest en na een tijdje kwam het verschijnsel weer terug. Ik wacht af…

:oops: Ruud?? :oops: :shifty:

ik is gewoon heel nieuwsgierig en daardoor ongeduldig :lol:

Ik heb het zelf inmiddels in deiverse topics aanstaan. En bij mij durft het forum blijkbaar niet dwars te liggen.

Ik ben jullie niet vergeten hoor. :wink:

Ik heb nog even verder gestoeid.

Willen jullie even in je profiel kijken? Je kan op 2 manieren opgeven dat je emails wilt ontvangen.

Als je in het topic abboneert krijg je maar 1 mail as je echter in je profiel aanzet dat je op de hoogte gehouden wilt worden dan zou je meer mails kunnen krijgen.

Probeer het dus in je profiel eens uit te zetten?

Gaat het eens proberen Ruud.

Stond aan, dus heb het net uitgezet. :wink:

Ik heb 'm ook uitgezet. Ben benieuwd of ik nu uberhaupt nog bericht krijg dat er post is. :think:

Je krijgt daar waar je jezelf apart hebt geabonneerd op een topic wel de e-mails.

En wanneer ik ergens schrijf, abonneer ik me automatisch. Toch?

Ik heb inderdaad tot nu toe gewoon mailtjes ontvangen.

Wat me trouwens opviel is dat ik vooral meerdere mails krijg als we net overgegaan zijn naar een ander deel bij de ‘stoppers’. Typisch… :think:

Volgens mij is het zo dat als je in profiel aanvinkt dat je op de hoogte gehouden wilt worden dat je dan meerdere mails ontvangt.

Als je jezelf alleen in het topic abonneert dmv de link er onder ontvang je maar 1 email tot je weer gelezen hebt.

@mamalena wrote:

En wanneer ik ergens schrijf, abonneer ik me automatisch. Toch?

Dan klik ik de link niet aan.

Ik heb nu in m’n profiel “op de hoogte gehouden blablabla…” uitgezet en nu krijg ik nog steeds van 1 topic meerdere mailtjes. :?

Maar nu ook van sommige topics, zoals deze niet 1. :think:

@Ploeffie wrote:

Ik heb nu in m’n profiel “op de hoogte gehouden blablabla…” uitgezet en nu krijg ik nog steeds van 1 topic meerdere mailtjes. :?

Maar nu ook van sommige topics, zoals deze niet 1. :think:

Behoudens het uitzetten in je profiel moet je de topics waar je individueel op geabonneerd bent ook apart uitzetten in het bewuste topic…

okee ik ga nog even puzzelen :mrgreen: