Meerdal..............

…wie is er geweest en wat vond je ervan? Is dit park de moeite waard met 3 kids van 2,5 jaar/ 1,5 jaar en 11 maanden, we wilden eigenlijk naar de Erperheide gaan, maar dat raade ze ons af ivm kleine cottages, dan zouden we et 4 volwassenen en 3 kleintjes in een 8 persoonscottage moeten en das een stuk duurder volgens de medewerkster van het call-cente, ze raadde on nu de Meerdal aan, maar die lijkt me helemaal niet leuk…iemand die me over kan halen ??? :shifty: :shifty:

Mijn buren gaan er regelmatig heen met hun zoontje van 3,5 jaar. Maar verder spreek ik die mensen niet. Ik zie het alleen steeds op hun Hyves staan, lekker slim om te melden wanneer en hoe lang je wegbent en waarheen… :shock:

Het zou dus wel geschikt moeten zijn voor een 3,5 jarige, maar goed, hier heb je niet zo veel aan. Hopelijk komen er betere berichten…



Groetjes,



Viratine

O het meerdal is echt geweldig, daar hebben ze het mooiste zwembad en ik vind de kinderboerderij er ook erg leuk voor kleine kindjes. Vooral de rode tractor waar ze op kunnen zitten is een groot succes.

Kid’s club is ook erg leuk. Baluba is alleen niet echt voor hele kleine kindjes maar de midget golf is binnen en super leuk.

Er lopen heel veel herten rond dus die komen zeker een keer langs je cottage gelopen of voor de schuifpui erbij.

Het market restaurant is ideaal als je wil gaan uiteten daar hebben ze een volgens onze Lucas “spinnenwebbenhuis” dus zo’n touw klim huisje met een glijbaan dus je kan er ook nog eens rustig eten omdat je kindje je vermaakt.

Ik vind dit echt het leukste park van Center parcs . We zijn er al vaak geweest.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer reacties graag :angel:



:lol: :smiley: :lol:

Ik vind de Meerdal ook super en het zwembad is zoooo gaaf. Toen ik heen ben geweest had ik Yeline nog niet dus zou het niet weten wat er verder te doen is.



Maar ik lees ff mee, want wij gaan in april een weekje centerparcs pakken en we zouden na de eemhof maar onze reisgenoten en mn vriend hadden zoiets van waarom zo dichtbij we willen heus een paar uurtjes rijden wij zijn dan met 2 kindjes van 3 en 1 jaar. Dus misschien wordt het dan toch de meerdal :dance:

Waarom zou je niet naar Erperheide kunnen? Daar heb je toch ook 5 persoonshuisjes? :think:



3 weken geleden zouden we naar het Meerdal gaan, ware het niet dat CP ineens had besloten om in de maand januari dit park te sluiten (fijn he, betalen in november en een dag later de brief krijgen terwijl het allang bij hen bekend was :snooty: ). Meerdal is nu dus grotendeels wel opgeknapt, Erperheide heeft nog dat “nostalgische’” :wink: .

We konden toen een alternatief kiezen en dat werd dus Erperheide. Vind dat juist een heerlijk park, Balubahal is geweldig bij slecht weer en het zwembad heel erg fijn met kids.



Sorry, geen meerdal praatje dus maar meer een pro-Erperheide :wink:

O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:

Juul wij zijn afgelopen kerst naar Meerdal geweest. IS echt een leuk park hoor. Mooi zwembad en leuk kinderboerderijtje. IS echt een leuk park :thumbup:

@nannietje wrote:

O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:




Volgens haar pastte dat niet twee campingbedjes op 1 slaapkamer vandaar… :think: (en 5 persoonscottages hebben 3 slaapkamers waarvan eentje een stapelbed :? )



Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:

@juulisjuul wrote:

@nannietje wrote:
O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:




Volgens haar pastte dat niet twee campingbedjes op 1 slaapkamer vandaar… :think: (en 5 persoonscottages hebben 3 slaapkamers waarvan eentje een stapelbed :? )



Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:




He meid, in het 5 persoonshuisje dat wij hadden, hadden we 3 slaapkamers waarvan 2 met 2 persoonsbedden en 1 x 1persoonsbed (kindermaatje).



Meerdal heeft ook een Baluba maar schijnt heel klein te zijn tov Erperheide. Misschien hebben anderen daar meer ervaring mee?

@nannietje wrote:

@juulisjuul wrote:
@nannietje wrote:
O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:




Volgens haar pastte dat niet twee campingbedjes op 1 slaapkamer vandaar… :think: (en 5 persoonscottages hebben 3 slaapkamers waarvan eentje een stapelbed :? )



Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:




He meid, in het 5 persoonshuisje dat wij hadden, hadden we 3 slaapkamers waarvan 2 met 2 persoonsbedden en 1 x 1persoonsbed (kindermaatje).



Meerdal heeft ook een Baluba maar schijnt heel klein te zijn tov Erperheide. Misschien hebben anderen daar meer ervaring mee?




Ja ik heb net een virtuele toer gedaan maar toch lijkt de meerdal helemaal niet leuk :thumbdown: ik wil naar de Erperheide…zucht, morgen maar eens bellen nog een keer :shifty: :shifty:

De kinderboerderij is echt heel erg leuk voor de kids daar.

Ook het zwembad is leuk.



Ook vind ik de plaza erg leuk. Voor al de kinderhoekjes zijn daar niet in een hoekje gestopt bij de restaurants. Zodat je toch nog lekker mensen kan kijken en je kinderen dichtbij kunnen spelen.

(ik ben trouwens vorig jaar geweest. Misschien is dat wel weer veranderd).

meerdal zeker doen :thumbup:

wij wonen vlak bij en gaan regelmaatig zwemmen of f lekker wandelen

laats liam bij mijn broer daar op vakantie geweest voor kleintjes ook super



en de plaza is ook heel mooi



moeite waardt

wij zouden 20 maart '09 naar 6 persoons luxe huisje gaan in heijderbos.

Wer dnu van de week gebeld da het niet doorgaat omda een bedrijf het hele park heef afgehuurd.



Nu gaan we dus naar Vossemeren in een VIP EDEN huisje :D:D:D

Dus 8 persoons huisje, 3 badkamers, sauna, bubbelbad, iedere ochtend verse broodjes, 3 slaapkamers met Lits-Jemaux.

Dat word wel gezellig denk ik.



Meerdal… pfff das lang geleden, geen advies sorry :eh:

Wij nemen altijd voor 4 personen een 6 persoonshuisje.



Als het niet past dan verbouw ik het huisje altijd een beetje. Je kan de bedden gewoon schuiven en opelkaar zetten voor the time being

Een 8 persoonshuisje? :shock: Mooie verkooptruc… :snooty: Of moet iedereen een eigen kamer ofzo… :think:

@juulisjuul wrote:

@nannietje wrote:
@juulisjuul wrote:
@nannietje wrote:
O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:




Volgens haar pastte dat niet twee campingbedjes op 1 slaapkamer vandaar… :think: (en 5 persoonscottages hebben 3 slaapkamers waarvan eentje een stapelbed :? )



Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:




He meid, in het 5 persoonshuisje dat wij hadden, hadden we 3 slaapkamers waarvan 2 met 2 persoonsbedden en 1 x 1persoonsbed (kindermaatje).



Meerdal heeft ook een Baluba maar schijnt heel klein te zijn tov Erperheide. Misschien hebben anderen daar meer ervaring mee?




Ja ik heb net een virtuele toer gedaan maar toch lijkt de meerdal helemaal niet leuk :thumbdown: ik wil naar de Erperheide…zucht, morgen maar eens bellen nog een keer :shifty: :shifty:




Erperheide is inderdaad veel leuker dan Meerdal!

Maar allebei zijn ze echt leuk voor kids. Maar Erperheide :thumbup:

@nannietje wrote:

@juulisjuul wrote:
@nannietje wrote:
O wacht…of willen jullie juist met 4 volwassenen gaan en 3 kindjes? Dan lijkt het me ongeacht het park niks uitmaken met de huisjes. Die zijn allemaal minimaal ingericht en opgesteld :wink:




Volgens haar pastte dat niet twee campingbedjes op 1 slaapkamer vandaar… :think: (en 5 persoonscottages hebben 3 slaapkamers waarvan eentje een stapelbed :? )



Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:




He meid, in het 5 persoonshuisje dat wij hadden, hadden we 3 slaapkamers waarvan 2 met 2 persoonsbedden en 1 x 1persoonsbed (kindermaatje).



Meerdal heeft ook een Baluba maar schijnt heel klein te zijn tov Erperheide. Misschien hebben anderen daar meer ervaring mee?
baluba heb ik al wat over gezegd :wink: is niet echt voor de hele kleintjes…

@juulisjuul wrote:





Kinderboerderij hebben we niet veel aan denk ik we gaan in november, dus er moet binnen echt veel te doen zijn !! O ja de Meerdal heeft nu ook een Baluba :wink:
Wij zijn er in feb 2007 geweest op de ene dag dat het ook sneeuwde en nog wat het daar leuk in de kinderboerderij :inlove:

mag ik vragen waarom Baluba niet leuk is voor de hele kleintjes?



onze zoon is nu 14 maanden en vindt Ballorig ook geweldig. als er maar een ballenbak is en zo’n zacht parcours toch :think:



wij willen in mei ergens gaan, wrs naar Meerdal omdat het dichtbij is en ik niet ver wil reizen voor een paar daagjes (we moeten met ov :wink: )