Meerdal..............

@Sis wrote:

Een 8 persoonshuisje? :shock: Mooie verkooptruc… :snooty: Of moet iedereen een eigen kamer ofzo… :think:




Nee volgens mij hebben ze voor sie datum alleen maar 4 en 8 persoonshuisjes beschikbaar :think: :think: ga dadelijk toch nog ff bellen voor Erperheide en anders word het toch het Meerdal !!

@elisaatje wrote:

mag ik vragen waarom Baluba niet leuk is voor de hele kleintjes?



onze zoon is nu 14 maanden en vindt Ballorig ook geweldig. als er maar een ballenbak is en zo’n zacht parcours toch :think:



wij willen in mei ergens gaan, wrs naar Meerdal omdat het dichtbij is en ik niet ver wil reizen voor een paar daagjes (we moeten met ov :wink: )
Bij het Meerdal is het geen volledige baluba, er is wel een groot klim ding die je bij ballorig enz ook ziet voor de grote kids. Maar een ballenbak is er niet althans niet waar je meteen met je kleintje in kan zitten. Dan moet je eerst het hele klim parcours doorlopen hebben :wink: dus ja voor een kleintje niet te doen.

Zo’n zacht parcour is er dus niet bij deze baluba

aha, bedankt voor de info! en bij Erperheide is dat er dus wel?



welk park zou het leukste zijn voor een kindje van 15/16 maanden? :think:



op zich vermaakt hij zich natuurlijk sowieso wel, zwembad, wat eendjes om te voeren en beestjes om te aaien.

JAAAAAAAAAAAAA We gaan naar Erperheide :dance: :dance: :dance: :dance: wel in een 8 persoonshuisje (5 persoons is echt te klein volgens haar met 3 campingbedjes erin, dat lukte echt niet) maar het was 70 euro duurder als Meerdal !! Valt nog mee dus…jippie Jayden kan dan lekker kliederen in het peuterbad + zand !!! :wink:



IK = BLIJ :smiley: 8)

Wij vonden Meerdal wel leuk alleen Damian is maar 1 keer in het peuterbadje geweest want die was ijskoud.

Foto’s : http://s438.photobucket.com/albums/qq105/Angels-pictures2/Vakantie/2009-01-05%20CenterParcs%20Het%20Meerdal/





Maar veel plezier op Erperheide :dance: :dance:

dat ziet er leuk uit, Damian heeft zich wel vermaakt :inlove:

Jaa dat klopt :mrgreen: :inlove:

@Chelleke wrote:

Wij vonden Meerdal wel leuk alleen Damian is maar 1 keer in het peuterbadje geweest want die was ijskoud.

Foto’s : http://s438.photobucket.com/albums/qq105/Angels-pictures2/Vakantie/2009-01-05%20CenterParcs%20Het%20Meerdal/





Maar veel plezier op Erperheide :dance: :dance:


van mij mogen ze juist nooit in het peuterbadje, vind dat zo smerig weet je wel waarom sommige zo warm zijn :sick:

Een koud peuterbadje is dus wel schoner dan een verwarmd :angel:

Ja oke daar zit wat in, alle baden waren erg koud (zelfs de bubbelbad) behalve de eerste dag de kruidenbad. Dag later was het bubbelbad warm en het kruidenbad koud. Brrrr.

Maarja hij kan nog niet alleen in het bad, dus het was geen peuterbadje voor hem want mama kan niet tegen koud water (maar dat is een medisch verhaal :wink: )

Nou hier gelukkig geen medisch verhaal maar ik kan ook heel erg slecht tegen koud water :? ben achteraf blij dat we van park veranderd zijn !!



Als ik jullie toch niet had gehad he :wink: :mrgreen:

ik kom al sinds ik me kan herinneren in 't Meerdal, en altijd zijn er veel jonge gezinnetjes met kleine kindjes die je daar uitstekend kan vermaken. En straks als ons kleintje er is, zullen we ook (na een maand of wat) weer een weekendje boeken, 't is gewoon hartstikke leuk!

ow, oeps, zie net dat jullie Eperheide hebben geboekt :oops: had alleen de eerste pagina gelezen… hihi.



Eperheide ben ik nooit geweest, ben benieuwd hoe het daar is!

Veel plezier!!

Ik ben bij beiden geweest en het zijn goede parken!!!