Voel of merk eigenlijk nog helemaal niks dus het is echt spannend.
Kusje; wat een vervelende situatie zeg :hug:
Hier nog een dame in spanning.
3 dagen overtijd.
Voor de redday al een keer getest en die was duidelijk negatief.
Gisterochtend nog een keer getest. in de 1ste instantie niets, 2 uur later zag ik toch een licht streepje. :shifty:
Vandaag tot vanmiddag nog geen ongi en toen veegde ik wat bloed weg. Het lijkt eenmalig, maar ik heb er ook best buikpijn bij. Alsof ik ieder moment ongi kan gaan worden.
Heel spannend dus…
Spannend San; hoe is het nu?
@zonnetje01 wrote:
Spannend San; hoe is het nu?
Nog steeds buikpijn, maar nog geen rode duiveltjes gezien, alleen wat roze afscheiding. Errug spannend, alhoewel het echt voelt alsof ik ieder moment ongi kan worden. Dit herken ik echt niet van de vorige keer.
Toen vloeide ik ook wat, maar het was bruinig en zonder buikpijn.
Jij trouwens ook in je spannende dagen!
Potverdikkie! Ik krijg geen mail meer als er gepost is!
Mijn man zei net, ja, ze zitten niet altijd achter de computer en ik, nou, echt wel!
Spannend San en Zonnetje!
jammer myrthe en karin,
hier nog geen tekenen van ongie.
Alleen wat pijn in de (.)(.) en steekjes in de buik.
groet zomervlinder
Nou even afwachten dan nog maar San.
Hier inderdaad ook nog spannende dagen.
Zomervlinder hopen dat de :twisted: :twisted: wegblijven
hoi allemaal,
lekker vroeg achter de computer.
Werd vannochtend wakker met een erge pijn in mijn schaambeen echt van die trek pijn???
heeft iemand daar ook ervaring mee??
verder nog niets.
groet zomervlindeer
Helaas zomervlinder, heb daar geen ervaring mee.
(ja op het eind vd zwangerschap, toen had ik last van mijn bekken, maar het lijkt mij nog wel wat vroeg voor het verweken van bekken als je misschien in week 4 zou zitten) Toch maar even navragen.
Helaas is de :twisted: toch langsgekomen.
En niet zo’n beetje ook. Aangezien ik van de week een positieve test had vermoed ik toch dat het niet helemaal goed is gegaan zo in het prille begin.
Jammer, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen…
San… :hug:
en voor de meiden die over een paar dagen kunnen testen: Zet m op!!
Succes meiden!!!
Oh San! Wat jammer!
san, wat jammer maar met goede moet naar de volgende ronde!!!
Bij mij vandaag wat bruinverlies dus ik denk dat ik van het weekend de :twisted: :twisted: op bezoek ga krijgen.
Tot die tijd blijft het spannend maar ik denk dat ik door ben naar de volgende ronde.
groet zomervlinder
Als dat zo is, zomervlinder, lijkt er toch wat meer stabieliteit in je cyclus te komen, het wordtin ieder geval wat korter.
San, jammer hoor, helaas door naar de volgende ronde :hug:
Zomervlinder; hopen maar dat het niet doorzet, maar meestal zegt je gevoel genoeg. Trouwens ik ken dat gevoel in je schaambeen niet dus kan je helaas niet verder helpen.
Hier nog even geduld. Heb vandaag aardig veel steken gehad aan de linkerkant van mijn buik. Weet ook weer niet wat dat is, want dat heb ik nog nooit gevoeld.
San, balen! :hug:
hebben er nog dames misschien al stiekum getest? Ik heb behalve een blaasontsteking,keelontsteking en schimmelinfectie nergens last van :shock:
kusje dat gaat lekker dan zeg, beterschap!!!
Ik ga als het goed is maandag testen. Ik heb mijn banner op 26 dagen gehouden. Vorige maand hield ik gewoon de 25 aan en werd de 26e ongie. Voor mijn gevoel ben ik dan morgen al 1 dag over tijd, maar hou het dus 1 dag ruimer aan.
Heb verder nog nergens last van. Tenminste soms denk ik dat ik iets voel lopen en ga dan naar de wc, maar dan zie ik niks. Nou ja, nog 1 dag en dan hoop ik of een posi test en anders die nare :twisted: :twisted: .
Spannend Zonnetje! Hoop voor je dat het raak is!
Hey meiden, ik heb even een nieuw deeltje geopend:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3051077#3051077