meer meiden die deze week (hopelijk) kunnen testen?

Vliegje; jammer hoor!!! Je had het hier idd nog niet vermeld.

Marion; gefeliciteerd en succes :thumbup:

Zomervlinder gister ook erge last van mijn onderbuik gehad en heel veel gerommel in mijn buik.

Ach, we zien het wel. Nog een weekje geduld.

nee en ik ga ook gewoon mijn ongie in :slight_smile:

He bah!

Hopelijk volgende ronde meer succes!!

Het gaat gelukkig nu ook weer wat beter met mijzelf eindelijk.Zit wat beter in mijn vel weer en me kids zijn beter te genieten :P.Leuk he,die spiegeltjes thuis.Je kan niets doen zonder dat je het heel hard terug op je schoot krijgt hahahaha!Het is dus ook geen moetje of dat we haast hebben.We zien wel.

Go with the flow… (hij mag wel opschieten :P)

he zonnetje01,

wij lopen gelijk met onze cyclus!!!

spannend hoor, hoe is jou gevoel deze maand??

groet zomervlindeer

hey zomervlinder.

Ik weet echt niet wat ik moet denken over deze maand. We klussen iig voldoende.

Heb nu met ovutesten gewerkt en heb geen ei gespot. De afgelopen 2 dagen was mijn teststreep wel iets donkerder, maar ik weet het allemaal niet.

Wat is jouw gevoel???

Weer spannend hoor…

hey zonnetje,

ik hoop op een positieve test, maar dat dacht ik de afgelopen 2 maanden ook en dan werd ik toch ongesteld.

Toen was ik er heel erg mee bezig!!!

nu probeer ik het naast mee neer te leggen, en er niet te veel mee bezig te zijn.

Behalve wat buikkrampen en gevoelige tepels verder geen klachten.

We wachten in spanning af…

groet zomervlinder

Ja inderdaad hoe moeilijk het ook is je kan beter proberen om er niet zoveel mee bezig te zijn.

Je maakt jezelf alleen maar gek. Heb ik ook heel erg hoor. Het gaat heel de tijd goed tot ongeveer 2 dagen voor NOD dan ben ik toch ineens weer zenuwachtig enzo.

Hoort er allemaal bij hè.

Nou ga hard voor ons duimen :thumbup: :thumbdown: (en natuurlijk ook voor alle andere meiden)

:-*

Heyy

wat leuk niet gezien dat er ook een topic was over deze week testen. Ben een beetje heen en weer aan klikken op het forum.

Heb vanmorgen een testje gedaan maar die was negatief. Meiden op andere topic hebben mij aangeraden over een paar dagen nog een keer te proberen (indien nodig) aangezien ik nu 4 dagen overtijd ben en ik dat normaal gesproken nooit ben.

(moet wel eerlijk zeggen dat ik sinds een uurtje het idee heb dat de :twisted: toch gaan komen vanavond)

Hoi Amy,

Veel van het eerdere topic zul je hier ook veel zien, haha.

Maar goed, als dat bruinverlies niet doorzet (waar het nu naar uitziet0, ga ik zaterdag denk ik testen.

Wow Ammygirl hopen maar dat de :twisted: niet doorzetten. spannend hoor.

Myrthe je hebt nu dus bruinverlies hopen maar dat je zaterdag kan gaan testen.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Is even afwachten!

Hoe gaat het met jouw? Ook nog maar 5 dagen zie ik?

Hier nog geen vage klachten oid. Het is echt gewoon afwachten.

Hoop maandag te testen.

Die week daarop is mijn dochter jarig dus zou al een leuk kado zijn, hihihihi.

hey meiden! Ik zie dat het voor veel van ons weer heel erg spannend is! Ik heb voor de zoveelste keer weer een gezellige schimmel te pakken, enig hoor :liar: maar ben blij dat ik het steeds de 2e helft van m’n cyclus heb en niet de eerste… :mrgreen: (al hebben we nu twijffels maar das een ander verhaal)

Myrthe, voor jou is het ook superspannend zeg! En bruinverlies, mmmm…op zich kan dat een innesteling zijn he :pray: . Heb je dat wel vaker bruinverlies?

Ja, altijd haha, en dat blijkt; ben vanochtend ongi geworden, temp ging ook van 36.7 naar 36.0 :shock:

Volgende ronde!

ik ook volgende ronde!En ik had het goed uitgerekend hahahaha.Ik wist niet precies hoelang me cyclus was dus,maar ik werd op de dag af ongesteld :slight_smile: :dance: :dance:

Jammer myrthe :hug: helaas weer door naar de volgende ronde/.

Karinmv3 voor jou ook een :hug: wel fijn dat je nu je cyclus weet.

Kusje; vervelend zeg dat je elke keer een schimmel hebt. En waarom twijfel je deze keer dan??? Denk je dat je het al eerder had?

Hier nog een paar dagen (on)geduld.

Zonnetje spannend weer!!! :pray: :pray:

zonnetje, we twijffelen of we nog wel een derde willen :? , dus deze maand is extra spannend (misschien hoeven we zelf geen keuze te maken…)

Voel je al wat Zonnetje?

Kusje, wat een situatie zeg!

Zonnetje, en??