Meegroeibed: Nieuwe vraag Vikare bedje Ikea

We hebben voor Chris een meegroeibed gekocht van 90x125 en langer. Wat voor dekbed moet hierop ?

We hebben wel een dekbedje van de Hema, 120x150 maar hiermee kunnen we hem niet lekker instoppen. We gebruiken deze momenteel in het ledikantje en dan ligt het dekbed overdwars om lekker strak in te kunnen stoppen. Vooral voor de wintel vind ik het wel fijn dat hij niet bloot komt te liggen.

Hoe doen jullie dat ?

Nieuwe vraag :

Wij hebben het Vikare bedje gekocht (foto volgt want ik heb deze geverfd :D) en het matrasje bestaat uit 3 delen. Hoe moet ik het matras opmaken ? Nu heb ik de hoes om alledrie de delen gevouwn maar het wordt gauw zo rommelig en het blijft niet mooi strak ingestopt en daar kan ik niet goed tegen :oops:

Het bedje staan nu in de kleinste stand en ik heb dus het hoofd,- en voetenmatras die nu rechtop staan, ook met de hoes mee opgemaakt.

Jeetje, moeilijk uitleggen maarre, snappen jullie mijn vraag ? :think:

gewoon dekbed.

Ik heb een peuterdekbed en een gewone goedkope voor ongelukjes.

En ik dacht dat dat een hele bobbel zou worden maar het past prima op een peuterbed.

Omdat je het ook al om het matras heen moet vouwen komt er niet eens zoveel dekbed ONDER het bed. En deze is net wat breder dus stopt beter in :wink: .

Ook een gewone, ik heb ook zo’n ding van de Hema, maar net wat je zegt, daar kan je hem niet lekker mee instoppen. Ik gebruik dus ook een gewone.

Sebastiaan heeft een gewone van 90x200. Kan hij lekker overal ingestopt worden :inlove: .

Is ook van de hema trouwens, een 4-seizoenen dekbed :thumbup:

hier inderdaad ook een gewoon dekbed.

heb je ook lekker veel keus in overtrkken, en nu annan over is gegaan naar een eepersoons hemelbed :inlove: :inlove:

heb ik geen nieuw beddengoed aan hoeven schaffen.

voor de evt ongelukjes hebben we een extra dekbed van ikea (de goedkoopste is daar echt goedkoop!!)

@Heleentje wrote:

Sebastiaan heeft een gewone van 90x200. Kan hij lekker overal ingestopt worden :inlove: .

Is ook van de hema trouwens, een 4-seizoenen dekbed :thumbup:

Da’s wel heel smal Heleen :mrgreen:

Ach, 't is weekend… :oops:

:mrgreen: :mrgreen:

@Mamalien wrote:

gewoon dekbed.

En ik dacht dat dat een hele bobbel zou worden maar het past prima op een peuterbed.

Omdat je het ook al om het matras heen moet vouwen komt er niet eens zoveel dekbed ONDER het bed. En deze is net wat breder dus stopt beter in :wink: .

Hier precies hetzelfde.

Een peuterbed met gewoon een 1 persoonsdekbed.

Ik vouw het onder het matras en daardoor kan ik hem lekker stevig instoppen.

Hier ook een 1-persoondekbed van de IKEA…Aan de achterkant en zijkant lekker instoppen en hij slaapt er heerlijk in…

Wie heeft ervaringen met hed bedje Vikare van Ikea ? Ik heb hierboven nog een vraag hierover.

Oke, ben er al achter :oops:

Ikea verkoopt 3 delige matrashoezen voor 10 euro. Oke dan :slight_smile:

Hier zo’n zelfde bed en toch mooi opgemaakt…toch?? :mrgreen:

Die hoezen van de Ikea zijn het makkelijkste daarvoor ja…heb alle 3 de kleuren…

Je plaatje doet het niet :slight_smile:

Christan zijn bedje (gebeitst) :

wat een mooi bedje!!

ik zie alleen dat Ikea ze niet meer verkoopt.Ze staan tenminste niet meer op de internetsite.

groetjes Claudia

@wishfull wrote:

wat een mooi bedje!!

ik zie alleen dat Ikea ze niet meer verkoopt.Ze staan tenminste niet meer op de internetsite.

groetjes Claudia

Klopt, maar op marktplaats worden ze legio aangeboden :thumbup:

Wij hebben deze voor 40 euro inclusief een als nieuw matras. Potje beits en een kwast erbij gekocht en klaar :smiley:

@Karin2 wrote:

Je plaatje doet het niet :slight_smile:

Nu wel…hoop ik…[ik zie zelf het plaatje wel :? ]

@wishfull wrote:

wat een mooi bedje!!

groetjes Claudia

Ik weet niet waar je woont maar over een paar weken gaat de onze weg, dus als je interesse hebt mag je wel een pb sturen hoor!

Zal eens op mp kijken.

mamy je hebt pb

groetjes Claudia