Ik heb ook zo’n bedje van mijn schoonzusje gehad voor Sem, maar ik vind het matrasje zo dun dat er in zit nu. Ik begreep dat de dikkere matrasjes die Ikea verkoopt er niet in passen… Hebben jullie ook die dunne matrasjes en hoe vinden jullie ze?
Chris heeft ook een relatief dun matrasje maar je moet niet vergeten dat ze met het gewicht van een peuter nog niet zo’n dik matras nodig hebben.
Als hij wat ouder is, zullen we zijn bed vergroten naar 2 meter en er dan een dikker matras in doen.
Hoi,
wij hebben ook datzelfde meegroeibedje. Bij de Ikea hebben we daar twee driedelige hoeslakensetjes bij gekocht en verder gewoon losse hoeslakens van de hema voor een peuterbed. Die opstaande hoesjes ververs ik lang zo veel niet, hooguit die aan het hoofdeinde als die vies is maar die aan het voeteneinde hoeft maar zo weinig dat ik nu meer dan genoeg heb.
Wij hebben er een peuterdekbed op liggen van de leenbakker, Die mag op 60 graden gewassen worden en bij een ongelukje doe ik het ledikantdekente er voor een nachtje op.
Groetjes van Marloes
Ja op mp staan er bergen. Wij hebben nog een ouder model met een andere bodem. De nieuwe zijn wel beter vind ik. Maar ja!!
Ik vind die geverfde exemplaren ook erg leuk. Die van mij is dan gewoon heel saai grenen met deuken en dergelijke van al het gebruik.