Max was kwijt :-S

Zit ik vanmiddag op het busje te wachten tot mn kiddies thuis komen van school…Beetje in de stress want ze waren al wat later…En ja wij moesten naar het ziekenhuis…

KOmt de chauffeur voor de verandering eens mee,normaliter laat hij ze tegen de regels in alleen komen,met Tim en Cheyenne,maar geen Max…

Dus ik vraag"waar is Max"

Zegt hij ,dat hij hem toen hij op school aan kwam rijden, in een legergroen busje met marokkanen weg had zien rijden

De juf had hem dus met die marokanen meegegeven en ik ken helemaal geen marokkane met een legergroen busje

Nou,ik dus in de stress,juf gebeld en ze had Max dus inderdaad met die mensen meegegeven voor een kinderfeestje…

En wij wisten van niks…

Oke, wij het nummer en adres gekregen,blijkt dat nummer helemaal niet van die mensen te zijn…

Jullie kunnen je voorstellen dat ik ECHT in de stress zat inmiddels…

Uiteindelijk is de school achter het juiste nummer gekomen en wat bleek,Max zat dus in kidzcity

Het was inmiddels al erg laat en we hadden half 4 een afspraak…

Wij Max opgehaald en VEEEEL te laat op die afspraak gekomen…

Mijn ongerustheid is nu omgeslagen in behoorlijk pissed zijn op de juf…

Die geeft gewoon zonder medeweten en toestemming van mij een kind mee aan derden

Dat kan toch niet zomaar?

Straks staat mn ex met zn idiote ideeen(plus drugs en alcoholverslaafd) daar opeens en neemt zn dochter mee ofzo…

Moet je toch niet aan denken :shock:

Nouja zeg. :shock: Ik vind het schandalig dat de juf Max zomaar aan onbekenden meegeeft. Ik zou hier zeker iets van gaan zeggen, Oeff wat zul je geschrokken zijn…

:hug: :-*

WAT :shock: DAT IS TOCH NIET MEER NORMAAL :snooty:

Ik zou haar er ook op aanspreken en ook uitleggen over je ex.

:shock: Zo hé…daar zou ik inderdaad ook ontzettend pissed off van worden. Gelukkig loopt dit goed af maar ik zou die juf nog eens heel goed aanspreken…

:shock: :shock: :shock:

Ik vind dit echt schokkend hoor… Je zou van een juf toch verwachten dat ze een beetje nadenkt :? Inderdaad op aanspreken, goed op aanspreken :wink:

En nog een :-* voor de schrik

Ik zou toch goed uit mijn slof schieten denk ik. Op onze school moet je het zelfs doorgeven van te voren als ze worden opgehaald door een ander. Beter maar want we al regelmatig last van een pedofiel hier in het dorp die maar niet gepakt kan worden.

Jeetje meid wat zal je geschrokken zijn zeg…

En idd ik vind ook dat ze net als op een kdv alleen maar kinderen met anderen mee geven als je het zelf heb gezegt…

Moet je toch niet aan denken :think:

ik zou de directeur NU nog bellen :shock:

zijn prive nummer staat vast in de schoolgids :?

wat een waanzin!

en helemaal met deze speciale kinderen :hand:

en met jouw ex :thumbdown:

ik ben werkelijk onthutst

:hug: :-* :hug: op de goede afloop :-*

@Claudje wrote:

Nouja zeg. :shock: Ik vind het schandalig dat de juf Max zomaar aan onbekenden meegeeft. Ik zou hier zeker iets van gaan zeggen, Oeff wat zul je geschrokken zijn…

:hug: :-*
ik ben het er helemaal mee eens vreselijk dom zeg niet normaal grrrrrrrrr :evil:

BE-LA-CHE-LIJK!!! Totaal onverantwoord!! Ik werk op een KDV en als iemand anders dan pa of moe het kind op komt halen en wij hebben vooraf daar niets over gehoord, bellen wij altijd eerst de ouders. En als ik die niet te pakken krijg, gaat dat kind :naughty: niet :naughty: mee. En door te bellen, geven wij ook meteen bij de ouders aan wat het belang is van het vooraf doorgeven dat iemand anders dat kind komt halen. Je wilt zoiets als wat jij hebt meegemaakt niet meemaken, ook niet als leidster. Geloof me, ik heb er nachtmerries van gehad toen ik net dit werk deed. Dat ik kinderen kwijt was of dat ze meegenomen waren. Reken maar dat ik alert ben!

Ben je de bibbers alweer een beetje kwijt? :hug:

Pfoe! Ik ben het met Heksje eens, ik zou er meer werk van maken dan ‘goed aanspreken’. Dit kan écht niet! Jeetje, wat zul je geschrokken zijn!!! :shock: :hug:

ja juf aanspreken én haar daarbij vertellen dat je hiermee ook naar de directeur stapt (en dat dus ook doen!)

Ik zit hier vreselijk plaatsvervangend-kwaad te zijn (en dat op dit tijdstip)

Ik denk dat ik dat mens niet eens meer zou kunnen aanspreken, denk dat ik meteen tot wurg-praktijken over zou gaan.

Hoe DURFT zij op eigen houtje te beoordelen of JOUW kind al dan niet met wie dan ook mee mag…

En dan ^&%$* ook nog eens niets laten weten…

Hoe haaaalt ze het in haar hoofd zo’n risico te nemen…

En ik weet bijna zeker dat voor dit soort dingen een protocol is, waar zij zich aan heeft te houden!!

:shock: Schandalig!

Ik zou de school er meteen op aanspreken en duidelijk zeggen dat als ze niet heel snel hun protocol op orde maken je je kinderen thuishoudt totdat de inspectie langs is geweest om het een en ander uit te zoeken!

SCHANDALIG! :thumbdown:

Om te beginnen heb ik alvast een heel verhaal in het contactschrift geschreven,ben benieuwd naar de reactie…

Directeur is er vandaag dus niet,ze zitten in een wisseling van directie omdat veel mensen daar opstappen…

Verder zaten we al een beetje te denken aan een andere school voor speciaal onderwijs en ja die gedachte neemt na gisteren wel meer serieuze vormen aan

Nee, wat een ongelooflijke blunder die vergaande gevolgen had kunnen hebben van die juf!

Waarom speciaal onderwijs (ken jij achtergrond niet, sorry hoor) want deze gebeurtenis moet toch al een hele duidelijk teken achterlaten!

CCM,4 vvan mijn kids hebben een aan autisme verwante stoornis de een iets erger dan de ander,en daarbij horende ontwikkelingsachterstand…

Ze kennen dus sowieso geen gevaar,lopen gerust de straat over en ja kunnen ook gewoon met iedereen,ook vreemden meegaan :roll:

NIET NORMAAL DIT :shock:!

Mén, wat moet je ongerust zijn geweest :shock:! Ik zou GÉK worden!!!

Gelukkig is alles goed gekomen! Maar buiten die ongelooflijke koe van een juf, wat bezielde die mensen ook om Max mee te nemen? Tenminste, ik neem aan dat hij in Kidzcity idd op een kinderfeestje was???

:hug: voor de schrik!

Hoe komen die lui erop om kinderen zomaar mee te nemen naar zo´n speelboerderij ofzo?

En hoe komt die juf erbij dat ze zomaar je kind aan vreemden meegeeft.

Tjeetje, ik zou ook zoo pissed zijn.

:hug: voor de schrik en ga er zeker maar achteraan.

:-*

Esther

Wat raar! Weet je nu uiteindelijk nog van wie het feestje was? Niet van een klasgenootje? Want als dat wel zo was, kan ik de beslissing van de juf wel volgen, maar dan zou ik alsnog (liefst vooraf!) met ouders bellen of het klopt dat hij een feestje heeft. Maar als het niet een klasgenootje was :shock: :shock: Kan echt niet hoor!