Wat een verhaal…ik krijg er kippevel van! Kan me voorstellen dat je pisnijdig bent op die juf enneh…idd ben je er nu al achter waarom die mensen je kindje meegenomen hebben?!
Toch een raar verhaal.
Ik neem toch ook niet een kindje mee, zonder dat de ouders daar van weten!!! Heel vreemd…en ook wel beangstigend.
Mojo, hoe is het eigenlijk afgelopen?! Ben je nog naar de schoolleiding gestapt o.i.d?
toen ik dit las, had ik iets van dit meeeeeeen je niet
HOE kan een leerkracht dat doen !!!
Vanmorgen op het werk ( bso) werden we door een moeder gebeld van sorry dat ik het zo laat doorgeef, maar onderbouw heeft sportdag.
Of we haar dochter met de taxi uit de sporthal konden halen ipv bij school.
Wij het vervoer omgegooid zodat niemand lang hoefde te wachten.
Komt collega daar aan; ziet ze haar niet, dus zoeken.
Zegt een juf ineens; moeder is ziek thuis hoor, dus ze is al weg.
Collega komt op de groep, best wel chaggi.
gooi je alles om, krijg je dit.
Zij de moeder bellen, van hoe zit dit nu.
Moeder biedt gelijk haar excuses aan van sorry hoe het gegaan is, ik ben ook erg boos.
hoezo jij ook erg boos?
wat blijkt; een moeder vond het sneu dat ze daar alleen stond te wachten en had toch een feestje thuis en heeft haar dus maar genomen.
En juf had dat goed gevonden !!!
dit is wel een gewone basisschool.
maar toch ,…
ik snap het niet
ik zou als moeder ook nooit zomaar een kind meenemen.,. ik zou dat kind kennen en de moeder dus ook en dan heb ik meestal ook het telefoonnnummer… wij bellen dan gewoon even…zo van zal ik r meenemen?
zelfde bij ophalen van de BSO… ons buurmeisje zit op dezelfde groep, dan bellen we altijd even de ouders…
en ik heb gezegd dat als ze emma mee willen nemen dat dat goed is… tegen de leiding… want ik moet toch heen voor willemijn dus dan zie ik wel of emma al met de buren mee is… maar dat heb ik zelf aangegeven dat dat goed is