ik voel me zo’n slechte huisvrouw, ik heb gewoon nergens verstand van 8)
Oke, ik vond het wle een fris idee mijn matrashoes eens te wassen. er zit een mooi ritsje omheen, vast niet voor niks, dus lijkt het me wel wasbaar. maar nou zit er aan de binnenkant zo’n tulle-achtig laagje, ik kom uiteraard niet op het juiste woord. Dat lijtk me dan weer minder wasmachinebestendig.
Zijn er huisvrouwen die mij even kunnen zeggen dat ik dit gewoon in de wasmachine kan gooien, zodat ik weer een lekker schoon en fris matras heb?
groet
fiep de huishoudkluns
als hij eraf kan is hij wasbaar, en dan op 30 graden
(doe ik hier ook)
maar ik zou hem niet in de droger gooien maar dat snap je zelf ook wel denk ik :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
groet
fiep de huishoudkluns
haha is het zo erg?
Ik zou de rits dichtdoen (!) en op 30 graden wassen voor de zekerheid en niet in de droger doen!
@Ashes wrote:
maar ik zou hem niet in de droger gooien maar dat snap je zelf ook wel denk ik :mrgreen:
Ik betwijfel het ten zeERSTE :mrgreen:
maAR ritS dicht 30 |GRADEN EN NIET IN DE DROGER, HET KLINKT ALS EEN PUIK PLAN (DIè hoe`1fqaszxddxzeznxanonsaznanano
-
```
cx
```
```cccccccccc
DAT NANO VOOR EEN DELE VAN HET BERICHT VERANTWOORDLEIJK WAS, JE MAG ZELF BEDNEKEN WELKE…
Ik vroeg me dat dus ook af, zie Hier
En ik vraag het me eigenlijk nog steeds af, ik heb het nog niet aangedurfd :?
Fiepje dit is toch niet omdat je priveleven in beweging is he?! :roll: :mrgreen:
Maaruhm ligt geloof ik aan welke matras je hebt maar las ook ergens dat je ze op 60 graden kan wassen.
Liefs Marieke
@Karin2 wrote:
Ik vroeg me dat dus ook af, zie Hier
En ik vraag het me eigenlijk nog steeds af, ik heb het nog niet aangedurfd :?
ik ozu al sik jou was iiig nog 1 uur en 9 minuten wachten met aandurven, dan wee tje iig of het hier een beetje goed gegaan is…
jeetje marieke wat ben jij scherp met verbanden leggen. (je wilt vast helemaal niet weten dat je niet eens zo koud zit :shifty:

Nou ik zou het ook niet weten. Vroeg me dat ook wel is af. Ik lees even mee.
Ik denk niet dat je de enige bent die een slechte huisvrouw is soms.
toe fiep, vertel!!!
nee, effe serieus, ik heb weleens zo’n hoes gewassen, idd koud (30 graden) in de wasmachine, ging prima ( zat bloed in en dat moet altijd koud gewassen ivm de eiwitten die erin zitten)
idd de hoes erweer omdoen is een k*tklus, dan kom je handen te kort.
veel suc6! groetjes Louwina
Fiep hoe is het gegaan met het matrashoes wassen???
Liefs, Chantal.
Fiehieeep !! Heb je kunnen slapen vannacht ?
Sinds wanneer wassen we bloed koud? Ik gooi ondergoed met bloed altijd op 60 graden erin :think: .
Ik laat bloedvlekken ook altijd weken in koud water dan gaat het er beter uit dan in warm.
ik wil ze ook wassen… maar volgens mij moet je een eeuwigheid wachten vorodat die dikke dingen droog zijn!!
k wacht heel de zomer al op een hele warme dag… en dat ik thuis ben zodat ik ze kon wassen… en buiten op d elijn kan hangen!
helaas… volgende zomer maar!!
Dan slaap je toch een keer zonder matrashoes?
Grappig trouwens hoe sommige vrouwen er min of meer trots op zijn dat ze zulke slechte en ongemotiveerde huisvrouwen zijn, terwijl er hier onlangs ook een topic was waarin juist opgeschept werd over wat voor goeie huisvrouwen ze wel niet waren :lol: .
Ik wou laatst ook mijn matrashoes wassen.
Zit een rits in, dus dat moet kunnen dacht ik…
Niet dus, ik zag het label gelukkig op tijd.
Maar waarom er dan een rits inzit…??? :think: :think: :think:
Gr yvonne
Om te luchten :lol: .
Ik heb gisteren een peuterbedje met toebehoren gekocht en op de extra gekochte matrashoes (opleg) stond; luchten niet wassen!
@Mamalien wrote:
Om te luchten :lol: .
Ik heb gisteren een peuterbedje met toebehoren gekocht en op de extra gekochte matrashoes (opleg) stond; luchten niet wassen!![]()
Dat is toch raar voor een peuterbed :think: Kunnen ze dat dan niet anders fabriceren? Vreemd he…