Ja vond ik ook…
Maar het is wel heel dik; wel een centimeter denk ik en heel stug spul (niet waterdicht natuurlijk ).
Echt een extra laag erop dus. Dus voor ze daar doorheen heeft gepiest :mrgreen: . En dat was maar 7 euro dus als die heel vies wordt kopen we gewoon een nieuwe; beter als een nieuw matras .
jeetje, sinds wanneer kan ik hier niet meer een ontzettend burgerlijke vraag neerzetten over het wassen van een matras zonder te worden bedolven onder berichten hier en pb’s over waarom mijn matras zo vies is???
maar al met al: ik heb um gewassen, leuk 30 graden, maar écht schoon wordt het er niet van. En droog zonder droogtrommel wordt zo’n ding ook niet echt. Hij hangt nu nog over mijn stoelen en is iig nog steeds herkenbaar als matrashoes. Nu nog kijken of dat eromheen doen echt zo’n probleem is… :think:
:mrgreen:
Ja Fiep dat krijg je als JIJ zo’n vraag stelt :mrgreen: .
Oohh jeetje ik denk dat het nog lang duurt voordat het droog is.
Ik denk zelf ook dat die vlekker er maar moeilijk uit gaan.
Succes met hem in de matrashoes te doen.
ik heb mijn matrashoes ook al eens gewassen…
:thumbup: gegaan…
30 graden en daarna heerlijk op de lijn…
@fiep klophout wrote:
jeetje, sinds wanneer kan ik hier niet meer een ontzettend burgerlijke vraag neerzetten over het wassen van een matras zonder te worden bedolven onder berichten hier en pb’s over waarom mijn matras zo vies is???
:lol: wat zet je dat weer geweldig neer !
tja, waarom word je bed vies, ik weet niet hoe de andere mama's hier een kindje hebben verwekt :lol:
maarreje kan beter een molton hoes om je matras doen dan kan je die lekker wassen als hij smotsie is :thumbup:
(is goedbedoelde tip hoor, mijn matras word ook vies :thumbup:
maar misschien heb je hem er al om )
:lol: :lol: :lol: :lol:
ik zou het niet weten waarom je met zulke pb-tjes bedolven word…
:lol: :lol: :lol: :lol:
durf te wedden dat iedereen er last van heeft hoor
nou deze superhuisvrouw heeft net in een recordtijd de hoes erom heen gegooid! Ik weet niet waar de fabel vandaan komt dat dit een onmogelijk werkje is, maar ik vond het een peulenschilletje (en dat zonder hulp van een man of andere vlekkenmakers )
Thanx Fiep, ik wist gewoon dat ik even moest wachten op jou.
Nu durf ik het ook 8)