Mary Poppins

Al mensen druk aan het sparen?? Wie gaan er allemaal heen?

ik ben al heen geweest :thumbup:

Ik heb al een volle spaarkaart :dance:

hier ook aan het sparen! Wil de 2e week van mn verlof er naar toe :dance: lijkt me nog wel even lekker, straks zit je met bv enzo…dus ik heb dr zin in…voordeel is dat ik niet in het weekend hoef te boeken straks…dus ga er vanuit dat er dan nog genoeg keuze is :smiley:

ik ben ook al geweest samen met mijn schoonmoeder, errug gezellig!

Ik wil heel graag met de kinderen, we hebben al een volle spaarkaart, dus nog een te gaan :smiley: Dat moet lukken!

Ik ben al geweest en het is geweldig.

Ik ga 3 april met Stein en heb er veel zin in en Stein ook

Ik ben ook al geweest, vond het superleuk! En Joseph ook :slight_smile: :thumbup: !

Voor de mensen die al zijn geweest, is het een mooie musical?

@oessie wrote:

ik ben al heen geweest :thumbup:




idem :thumbup:

Ik wil er ook wel heen!

@sabje373 wrote:

Voor de mensen die al zijn geweest, is het een mooie musical?




Ik vond hem heel gaaf!!

vind de film zo helemaal geweldig… als kind al… dat ik niet naar de musical wil :shifty:

Ik vond de film juist tegenvallen en ben daarom zo nieuwsgierig naar de musical…

De film is idd geweldig goed ja!!!

Dus dan moet die musical ook best aardig zijn lijkt me.

De musical is precies de film! Ik ben er met schoonmoeder, schoonzusje, zwager, man van schoonzus en mn vriend geweest. Mn vriend en mn schoonmoeder kende de film niet :shock:



Maar iedereen vond de musical erg leuk! En ik ook!

Ik ben met m’n moeder en m’n zus geweest en we vonden de musical heel erg tegenvallen. Zoals MP neergezet werd, echt brutaal en helemaal niet leuk bijdehand en de kinderen :eh: , de moeder die ineens een onderdanig vrouwtje was. Allemaal heel anders als in de film. Nee, voor ons niet nog een keer. :snooty:

Das grappig :slight_smile: Bij ons totaal andere ervaring :slight_smile: En de kinderen vond ik juist erg leuk :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

Ik vond de film juist tegenvallen en ben daarom zo nieuwsgierig naar de musical…




die film is voor mij gewoon jeugd sentiment.

Heb zelfs de DVD :lol:



En tja dan ken je al die liedjes in het engels en dan valt het zo tegen in het NLs vind ik dan.



Heb de Musical Miss Saigon 2x gezien.

1x in Londen en 1x in NL… tja 2e keer viel echt tegen, vond het allemaal minder mooi.



Ik vind musicals helemaal super, maar dan wel graag van een verhaal waar ik niet al een film of musical versie gezien heb :thumbup:

mamamarije, ik snap helemaal wat jij bedoelt. Heb dat ook met vertalingen. Heb ook musicals in Engeland gezien en dat is gewoon veel beter.

Maar ik vind deze musical best top hoor, zelfs in het nederlands.

Het is gewoon erg imposant hoe dat allemaal gaat op dat podium.