Mary Poppins

Ik heb nog altijd spijt dat ik niet naar de sound of music ben gegaan om die reden… Dus nu wil ik gewoon gegaan. Valt het tegen dan is dat dikke (dure :shock: ) pech.

Ik heb de west side story trouwens in het nederlands gezien en die vond ik ondanks dat toch heel erg mooi (al haalde hij het niet bij de engelse versie (enkel liedjes) die ik jaren later eens zag- met ‘ondertitels’ boven het podium, zo grappig!

Owww de musical is ook zo gaaf.

Wel vind ik dat als je kijkt de film een beetje moet vergeten. Want vergelijken is niet leuk.

Film is gaaf en musical s gaaf

Dat is idd altijd zo :slight_smile:



Welke rang kiezen jullie voor met dit soort dingen?

Ik vind het altijd zo achterlijk duur, als ik alleen met de kinderen ga zou ik via die actie nog 120 euro kwijt zijn voor 3erang… Dat vind ik nog te doen, maar mijn man vond dat ik de 4erang moest overwegen. Ik heb daar nooit gezeten dus ik weet het niet zo goed… t scheelt iig wel een hoop geld maar is dan nog steeds niet gratis en dan zit ik wel graag goed :wink:

Ik zeg eerlijk. Ik ben musical fan en ik spaar er echt voor.

Ik wil namelijk echt eerste of tweede rang

Oke, ja ik ging vaak ook wel eerste of tweede rang, maar ja, dan was ik met vriendinnen ofzo. Nu ik voor drie kinderen ook een kaartje moet kopen vind ik het dat toch niet waard. Derderang vind ik altijd goed zicht hebben iig!

@sabje373 wrote:

Voor de mensen die al zijn geweest, is het een mooie musical?


Hij is heel erg mooi! Wil er graag nog een keer heen!

hier gaan we voor 1e rang kaartjes…zit niet zo’n groot verschil tussen met 2e rangs…helemaal niet op de dagen die wij gaan…normaal doen we altijd 2e rangs…maar goed ik vind het een uitje die ik niet standaard doe…het is al zeker 3/4 jaar geleden toen ik voor het laatst ben geweest…dus wordt nu echt tijd voor een nieuwe musical :mrgreen:

Morgen naar de AH voor de wekelijkse boodschapjes. Ik kom er normaal nooit, maar een tweede kaartje gratis is toch wel aanlokkelijk. Dus daar heb ik wel een ritje AH voor over. Ik ga samen met mijn zus, ik ben erg benieuwd. Ik ken de film Mary Poppins ook helemaal niet. :roll: :oops:

Ben samen met m’n moeder geweest: echt geweldig!

Ook ik heb de film vroeger grijs gedraaid, maar dat was al zo lang geleden dat ik het allemaal niet meer wist. Maar tijdens de musical komt alles weer boven. HEERLIJK.



Wij hebben voor 2 kaartjes ook maar 1 betaald via **** hebben we geboekt.



Edit beheer link verwijderd

Sinds vandaag een volle spaarkaart, ik wil ook gaan!! Heb er zin in! :dance:

ik heb te fanatiek op *** geboden :shifty:

maar ik ga dus ook, voor 52 euro heb ik 2 kaartjes. morgen al. ik ga met dana, want mijn nichtje die dus heel graag wil die kan geen opaas regelen.



was eigenlijk een druk op de knop in een opwelling :lol: ach we maken er maar het beste van :mrgreen:



Edit beheer link verwijderd

Ik heb al een volle kaart, maar ben bezig met doorsparen. Hij is nog niet helemaal vol maar voor een liefhebber stuur ik hem wel op.



Wie eerst komt die het eerst maalt.

Ik ben niet zo van de musicals, maar we gingen met het werk





Op zich vond ik het "spektakel van mooie belichting en decors en zo wel leuk , maar wat duurt de eerst acte t******ring lang zeg.!





maar als je er van houdt is het vast gewoon leuk

Wow… is toch wel een klein beetje very much to duur voor mij.

Ik dacht erover om samen met zoon te gaan.

Maar bijna 80euro, en dan ook nog de trein reis :shock: .

Kan ik beter met een vriendin gaan, kunnen we de kosten delen (vind ik het nog veel, kan ik nu gewoon ook echt niet missen).

Jammer de bammer! Denk dus dat ik straks een volle spaarkaart voor niks heb, iemand intresse?

ik vond het leuker dan ik had verwacht. leuke show, mooie muziek, leuke liedjes, grappige ‘special’ effects. dana vond het iig geweldig. al was de hele zit best wel lang idd. wij hadden niet dé mary poppins waar allemaal reclame mee gemaakt word, maar een andere, maar die vond ik wel heel leuk :thumbup:

oja, ik werd nog in mn oor gefluisterd door dochterlief: niet lezen als je niets wilt weten over de show





ze vliegt niet echt hoor, er zit een touwtje aan :mrgreen:



en wat ook zo schattig was, toen er werd gezegd: ooh een vallende ster, keek dana ook naar achteren :inlove: :lol: ook de dames achter mij moesten erom grinneken :mrgreen:

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest en ik vond het werkelijk magistraal!! ZO GEWELDIG! Ik zou zo weer een keer willen, maar ja, ik heb geen zegels meer, en volgens mij kun je die ook al lang niet meer inleveren:…



We hadden de Jackpot! Noortje en William speelden zelf! En de kids waren ook geweldig!



Is er iemand anders ook nog geweest zaterdag?

ik ga morgen ik heb er echt zoveel zin in

Ik heb nog wel zegels voor je geloof ik, maar ik ben idd bang dat je ze niet meer in kunt leveren. Laat maar weten als het nog wel kan!



Ik ga begin juni met de kinderen, ben erg benieuwd :smiley:

wij gaan 25 mei met sanne, is haar verjaardagskadootje. Ben heel benieuwd wat ze daar van vind, de film vind ze iig wel heel leuk.